Ik heb bij hem het idee dat ie weleens een heel bijzonder dieet kan hebben en dat het daardoor komt. Want ik vind 'm er ook verlopen uitzien. Denk dat we veel nog niet weten over z’n denkbeelden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:42 schreef loveli het volgende:
Ik ken mannen van 54 die er minder verlopen uitzien dan die tantragriezel.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:31 schreef loveli het volgende:
Waltor ipv Bram, maar de screenshot is goud waard.
[ twitter ]
Lekker gek doen, maar ondertussen zie je helemaal niet dat ze bezig zijn met elkaar gewoon een beetje leren kennen in het kader van relatie. Weten we al iets van Walter? Kinderen, ex-relaties, ervaringen, plannen? Of hij snurkt? Wie er van aardappels houdt en wie van rijst etc. Huisdieren, familie, vakanties?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:23 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, met dat verlopen uiterlijk (ik vond hem wel een vervelend hoofd hebben overigens). Wel ergert me nu al dat gemaakte enthousiaste/speelse/lekker gek doen van die drie. De hele tijd die toneelstukjes waar niemand intrapt. Vermoeiend.
Op zielsniveau weten we alles wat we willen van Walther. Medusa heeft er in elk geval zin in.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lekker gek doen, maar ondertussen zie je helemaal niet dat ze bezig zijn met elkaar gewoon een beetje leren kennen in het kader van relatie. Weten we al iets van Walter? Kinderen, ex-relaties, ervaringen, plannen? Of hij snurkt? Wie er van aardappels houdt en wie van rijst etc. Huisdieren, familie, vakanties?
Daar gaat het allemaal niet over.
Het lijkt meer een verslag van een weekje retraite bij Walter, dan een datingprogramma.
Maar goed, niet klagen, want het is oervermakelijk.
Dat is een goedequote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef Battlecruiser het volgende:
Hans heeft een functioneringsgesprek met Petri; dochterlief notuleert. Hij krijgt flink op zijn flikker
Ja ik vind dat ook raar om te zeggen tegen iemand die waarschijnlijk met pensioen isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef PirE het volgende:
Hans is 72, die gaat echt niet meer full-time iets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |