NCOI?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis gaat een opleiding doen in projectmanagement en misschien gooi er in het proces nog iets van verandermanagement bij.
Weet nog niet welke. Tis nog even de vraag hoeveel werkgever betaalt en die kan mss een bepaalde eis hebben.quote:
Een goede werkgever betaalt allesquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet nog niet welke. Tis nog even de vraag hoeveel werkgever betaalt en die kan mss een bepaalde eis hebben.
Ja bij ons ligt het soms wat anders. Maar komt wel goed. En anders is het gewoon investering in mezelfquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede werkgever betaalt alles
Eis is regelmatig dat je na afronding nog X-jaar moet blijven werken.
Voor ieder jaar minder betaal je een deel terug.
Daarom. Als je er zo in gaat komt het wel goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij ons ligt het soms wat anders. Maar komt wel goed. En anders is het gewoon investering in mezelf
Er kunnen verlofdagen ingezet worden en volgens mij valt het onder duurzame inzetbaarheid. Dus er zijn nog wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom. Als je er zo in gaat komt het wel goed.
Maar wel eerst kijken wat ze wel doen.
Wat stap budget betreft heb ik misschien wel slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er kunnen verlofdagen ingezet worden en volgens mij valt het onder duurzame inzetbaarheid. Dus er zijn nog wel mogelijkheden.
Stap budget aanvragen natuurlijk.
Mss dat ik er uiteindelijk nog 2000 euro oid bij moet leggen.
Er komt in september weer 18 miljoen aanquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat stap budget betreft heb ik misschien wel slecht nieuws voor je
Ah, dan heb je nog een kansquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt in september weer 18 miljoen aan
Tof!quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze muis gaat een opleiding doen in projectmanagement en misschien gooi er in het proces nog iets van verandermanagement bij.
Alleen 2023 nog toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat stap budget betreft heb ik misschien wel slecht nieuws voor je
Zo goed als zeker voorbij en de over in 2024.quote:
Zou het zo erg zijn ja?quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi.
Zal wel weer errug druk zijn in de loopgraven (dm). Strategieën moeten gedeeld en bepaald worden. Je hoeft geen psychic te zijn om die gok te kunnen maken
![]()
[ afbeelding ]
Hoop eigenlijk dat ze er mee stoppen en dat ze met iets goeds komen.quote:
Ja precies. Ben wel heel benieuwd of en wat er dan voor in de plaats komt. Wat mij betreft de oude regeling weer.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zo goed als zeker voorbij en de over in 2024.
https://www.stap-budget.nl/dossier-einde-stap-in-2024-
Het kabinet heeft in de voorjaarsnota 2023 aangekondigd de STAP regeling per 2024 te willen beëindigen. Op deze pagina verzamelen we de stand van zaken, reacties en opinies. Het laatste nieuws vind je onderaan de pagina.
Hoe lang kom je al op fok, Marcus?quote:
Lang, MAAR,quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe lang kom je al op fok, Marcus?
Op een gegeven moment valt toch wel op dat er een soort collectieve recalcitrantie ontstaat, wat dan in posts en bijbehorende negatieve golfbewegingen gaat met uiteindelijk een soort eruptie. M.i. komt dit vooral door te grote 'betrokkenheid' = te veel op fok! hangen en neemt fok! een te belangrijke plaats in en krijg je dit soort gekkigheid..
Jammer allemaal want het zou op fok! veel leuker kunnen zijn.. Maar dat is mijn visie en da's all it is.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies. Ben wel heel benieuwd of en wat er dan voor in de plaats komt. Wat mij betreft de oude regeling weer.
Mja, maar het zijn natuurlijk wel bezuinigingen. Dus of er iets voor in de plaats komt is misschien niet zo logisch.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies. Ben wel heel benieuwd of en wat er dan voor in de plaats komt. Wat mij betreft de oude regeling weer.
Alleen is het regiem dat dit verzonnen had eindelijk opgepleurd. Eens kijken of de nieuwe wel met iets nuttigs komenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar het zijn natuurlijk wel bezuinigingen. Dus of er iets voor in de plaats komt is misschien niet zo logisch.
Laatste nieuws erover v 6 juli:
https://www.rijksoverheid(...)e-stap-middelen-2023
Soms je uitspreken voor de goede zaak zou je sieren, Brutus Marcus Aureliusquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang, MAAR,
ik blijf weg bij dat soort 'gezeur'. Kom hier voor mijn lol en bemoei me er dus ook niet mee
Fok kan zeker leuker zijn ja. Al denk ik dat er dan ook andere keuzes gemaakt moeten worden. Zie het nu een beetje twitter achterna gaan.
Poh te ingewikkeld om nu te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar het zijn natuurlijk wel bezuinigingen. Dus of er iets voor in de plaats komt is misschien niet zo logisch.
Laatste nieuws erover v 6 juli:
https://www.rijksoverheid(...)e-stap-middelen-2023
Maar die zooi wordt niet binnen een jaar teruggedraaid, lijkt me. Of zou dat kunnen in relatief korte tijd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is het regiem dat dit verzonnen had eindelijk opgepleurd. Eens kijken of de nieuwe wel met iets nuttigs komen
Dat ligt er maar aan of het een goede zaak is hequote:Op woensdag 12 juli 2023 23:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soms je uitspreken voor de goede zaak zou je sieren, Brutus Marcus Aurelius
Nee, 2024 is in ieder geval een verloren jaar wat dit betreft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar die zooi wordt niet binnen een jaar teruggedraaid, lijkt me. Of zou dat kunnen in relatief korte tijd?
Nouja eerste stap is het stapbudget stoppen. Check.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar die zooi wordt niet binnen een jaar teruggedraaid, lijkt me. Of zou dat kunnen in relatief korte tijd?
Als er iets speelt en je doel is dat het leuk blijft, is het altijd 'voor de goede zaak'.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan of het een goede zaak is he
Das te makkelijk eigenlijk hoor,quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als er iets speelt en je doel is dat het leuk blijft, is het altijd 'voor de goede zaak'.
We zullen het zien op termijn. Als straks links meer macht krijgt zal er een hoop veranderen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja eerste stap is het stapbudget stoppen. Check.
Ben benieuwd wie de macht krijgtquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We zullen het zien op termijn. Als straks links meer macht krijgt zal er een hoop veranderen.
Alleen zitten we nu in een beweging dat het juist meer naar rechts gaat. Mensen worden steeds egoïstischerquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We zullen het zien op termijn. Als straks links meer macht krijgt zal er een hoop veranderen.
Je uitspreken voor wat voelt als *de goede zaak* is altijd goed toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te makkelijk eigenlijk hoor,
ligt er maar helemaal aan wat er speelt
"Gekkigheid" had ik het over. En als je dat aanschouwt als onderdeel v een groep en te lang niets meldt, draag je in ieder geval niet bij aan verandering, denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te makkelijk eigenlijk hoor,
ligt er maar helemaal aan wat er speelt
Zie mijn onderschriftquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zitten we nu in een beweging dat het juist meer naar rechts gaat. Mensen worden steeds egoïstischer
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je uitspreken voor wat voelt als *de goede zaak* is altijd goed toch?
Haha, wat een pessimisme in je laatste zinquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, 2024 is in ieder geval een verloren jaar wat dit betreft.
November verkiezingen, als het politieke landschap zo blijft met wat geluk in 2025 een regering na een record formatie. En daarna kunnen ze eens wat gaan doen.
In 2026 vallen ze weer als het een coalitie uit meer dan 4 partijen wordt of met partijen als bbb, pvv, fvd etc.
Alleen wanneer is het 'een goede zaak'. Geen idee wat er allemaal speelt, en wil het eigenlijk ook niet weten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je uitspreken voor wat voelt als *de goede zaak* is altijd goed toch?
Ligt ook aan de beschikbare poppetjes in de politiek wat er gebeuren gaat, los v dat ego-ding.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zitten we nu in een beweging dat het juist meer naar rechts gaat. Mensen worden steeds egoïstischer
Ik heb ook geen idee. Doelde op situaties in het algemeen. De goede zaak is iets belangrijks, datgene wat het waard is om te behouden en om je over uit te spreken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen wanneer is het 'een goede zaak'. Geen idee wat er allemaal speelt, en wil het eigenlijk ook niet weten.
Mooi! Kop erover houden nu dan!@quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen wanneer is het 'een goede zaak'. Geen idee wat er allemaal speelt, en wil het eigenlijk ook niet weten.
Mijne is tegenwoordig helaas realistischquote:
Dat gaat me dan weer te ver. Links van het midden is mooiquote:
Extra reden om te focussen op de goede mensenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijne is tegenwoordig helaas realistisch
Extra reden om te focussen op de goede mensenquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijne is tegenwoordig helaas realistisch
Denk ook niet dat dat gaat werken ...quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer te ver. Links van het midden is mooi
Sociaal zijn is wel een ding idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Extra reden om te focussen op de goede mensen
[..]
Denk ook niet dat dat gaat werken ...
dat is pas in november .....quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, geen idee wat ik moet stemmen straks
Voel je je wel eens een piraat?quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, geen idee wat ik moet stemmen straks
Nee, ik ben een vliegtuig,quote:
Wist ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vliegtuig,
wist je dat niet?
echt?quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selfie:
[ afbeelding ]
Ik vlieg daar waar water is
Het staat op het internets, dan is het waar toch?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het staat op het internets, dan is het waar toch?
Leuke fotoquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selfie:
[ afbeelding ]
Ik vlieg daar waar water is
hee koeneloen!!quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Morgen zie ik het pas bij daglicht
23:00 local time. Konden nog net wat eten hierquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee koeneloen!!
oh jij bent vandaag aangekomen![]()
![]()
ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Leuk!quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
23:00 local time. Konden nog net wat eten hier
ohh konden jullie toen nog wat etenquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
23:00 local time. Konden nog net wat eten hier
Meh alleen nog wat broodjes maar ik klaag nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh konden jullie toen nog wat eten
mazzel!
Veel plezier in ieder gevalquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
denk niet dat je eten van 4 uur oud wil weg werken nog.. broodje lijkt me dan beterquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh alleen nog wat broodjes maar ik klaag niet
Broodje whiskasquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk niet dat je eten van 4 uur oud wil weg werken nog.. broodje lijkt me dan beter
hebben ze lekkere whiskey?
Whiskey?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk niet dat je eten van 4 uur oud wil weg werken nog.. broodje lijkt me dan beter
hebben ze lekkere whiskey?
oh ja rum drinkt iequote:Op donderdag 13 juli 2023 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Whiskey?
T is Koen he, daar gaat alleen rum in
Heyquote:
goeiemorgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En over 2 weken een gezellig gesprek met de directeur
Nu niet meerquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey
Je loopt ergens achter met zwaaien
Is er al een vooruitzicht wat je nu gaat doen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En over 2 weken een gezellig gesprek met de directeur
Ook. Ik heb een projectvoorstel ingediend samen met 2 andere mensen. Of nouja het was een samensmelting van twee projecten. En ik wil natuurlijk wel dolgraag in het projectteam. Naar aanleiding van de ontwikkelingen verder in de afgelopen weken, kwam ik gisteren met iemand tot conclusie dat het misschien leuk en handig zou zijn dat ik assistent-projectleider/mananger zou worden voor dat project. Daarnaast natuurlijk opleiding projectmanagement.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
over je nieuwe opleiding?
klinkt als mooie kansenquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook. Ik heb een projectvoorstel ingediend samen met 2 andere mensen. Of nouja het was een samensmelting van twee projecten. En ik wil natuurlijk wel dolgraag in het projectteam. Naar aanleiding van de ontwikkelingen verder in de afgelopen weken, kwam ik gisteren met iemand tot conclusie dat het misschien leuk en handig zou zijn dat ik assistent-projectleider/mananger zou worden voor dat project. Daarnaast natuurlijk opleiding projectmanagement.
En kopje koffiedrinken met de directeur is ook gewoon om mij beter te leren kennen omdat hij het projectteam gaat samenstellen en we het dan over verschillende dingen kunnen gaan hebben. Zoals dat hij mij eigenlijk wel nodig heeft voor een succesvolle afronding van het project ivm mijn sociale kennis binnen het bedrijf.
Nog geen 100% duidelijkheid, maar er is wel een noodplan al houd dat nog steeds in dat ik opzoek zou moeten naar andere werk. Dus ik zet even mijn aandacht op het project dat ik zelf heb voorgesteld en waar ik zelf ook aan mee wilt doen. Maar dat past niet binnen de huidige afdeling dus dan krijg je weer gedoe, dus dan is het sowieso een andere afdeling.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er al een vooruitzicht wat je nu gaat doen?
Ik lees het net ,dat zou mooi zijn als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog geen 100% duidelijkheid, maar er is wel een noodplan al houd dat nog steeds in dat ik opzoek zou moeten naar andere werk. Dus ik zet even mijn aandacht op het project dat ik zelf heb voorgesteld en waar ik zelf ook aan mee wilt doen. Maar dat past niet binnen de huidige afdeling dus dan krijg je weer gedoe, dus dan is het sowieso een andere afdeling.
Voor mij maakt het niet uit. Heeft meer te maken met dat afdelingen bepaald budget hebben voor personeelquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees het net ,dat zou mooi zijn als dat zou kunnen.
Maakt niet uit toch dat het op een andere afdeling zou moeten?
Succes!
Morguh Marcquote:
O dat kan dan misschien een probleem zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit. Heeft meer te maken met dat afdelingen bepaald budget hebben voor personeel
Een directeur gaat je niet uitnodigen en zijn tijd verdoen als hij geen kansen ziet. En achja anders wordt het wat anders he?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan dan misschien een probleem zijn
Maar wie weet
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een directeur gaat je niet uitnodigen en zijn tijd verdoen als hij geen kansen ziet. En achja anders wordt het wat anders he?
Op thuiszorg?quote:
Komt nogal wat bij kijken he, maar gelukkig ben je weer thuisquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep en pakketje met medisch verzorgingsmateriaal
1 x per dag..quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken he, maar gelukkig ben je weer thuis
Hoe vaak komen ze langs van de thuiszorg?
O dat is nog af te wachten een keer per dagquote:
Geen idee ieni.. tot de 21ste heb ik antibioticaquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang wordt geschat dat het herstelproces gaat duren chufi?
Verband zit er om.. en verder red ik het prima.. wasje draait .. koffie thuis was beter dan daar .. ook al gedoucht. wachten op pakketje en dan nog ff wat boodschaappen doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog af te wachten een keer per dag
Red je het verder een beetje in huis?
We fijn dat het ondanks je voet wel mogelijk is dit gewoon te kunnen doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Verband zit er om.. en verder red ik het prima.. wasje draait .. koffie thuis was beter dan daar .. ook al gedoucht. wachten op pakketje en dan nog ff wat boodschaappen doen.
Wat een intens verdrietig verhaal en wat in in en triest en pijnlijk om zo je kind te moeten verliezenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Voor degene die geen Aankondigingen zien
FB / E N D G A M E
Ik kan me niet herinneren ooit een topic gelezen te hebben op FOK, wat zo binnen kwam.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:35 schreef Deisyy het volgende:
Voor degene die geen Aankondigingen zien
FB / E N D G A M E
Ja erg in en in triestquote:
Ik heb het ook huilend zitten lezen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net zitten huilen aan mijn bureau, ben er helemaal naar van.
Ik zie het. Waar slaat dat nou op?quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:02 schreef chufi het volgende:
Waarom worden mijn steentjes daar weggemod !??
Daarna staan er gewoon ook grijze steentjesquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het. Waar slaat dat nou op?
Hoe bevalt je eigen bed en huis weer?quote:
Gelijk weer eens goed geslapen.. En prima verder ...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bevalt je eigen bed en huis weer?
Mooi zoquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk weer eens goed geslapen.. En prima verder ...
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan kan je nu echt gaan herstellen
Je hebt nu meer rust (geen anderen meer op je kamer) en slaapt beter. En de koffie is beter hoorde ik alquote:
Beweeg ook wel stukken meer thuis .. van alles te doen ...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nu meer rust (geen anderen meer op je kamer) en slaapt beter. En de koffie is beter hoorde ik al
Vaak werkt het zo wel
Blijf je wel lekker bezigquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Beweeg ook wel stukken meer thuis .. van alles te doen ...
Helemaal mooiquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Beweeg ook wel stukken meer thuis .. van alles te doen ...
Ja waarom niet, maar misschien morgen ff proberen ... been vertikaal is wel wat pijnlijker...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal mooi
Mag je ook op je home-trainer gaan zitten?
Geen idee waarom niet. Artsen zijn soms niet te volgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom niet, maar misschien morgen ff proberen ... been vertikaal is wel wat pijnlijker...
Eerst een leger fruitvliegjes afmaken
Zo herkenbaar dat het niet kloptquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
Verband materiaal ontvangen ... compressen genoeg om ook eens een keertje ongesteld te worden, maar de rest is onvoldoende en er ontbreekt het een en ander...
Denk het niet ... morgen ff met de thuiszorg kijken.. misschien kunnen die bestellen of anders moest ik het via de huisarts doen was het advies ....quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dat het niet klopt
Hopelijk volgt wat ontbreek snel
Het is altijd een gedoe om de juiste middelen op de juiste tijd te krijgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet ... morgen ff met de thuiszorg kijken.. misschien kunnen die bestellen of anders moest ik het via de huisarts doen was het advies ....
quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ff @:Prisha met dr vlammenwerper bellen !
Klopt hadden ze vandaag eigenlijk moeten regelenquote:
Ja maar om 10 uur had ik nog niets ontvangen ... tis dat ik wat mee heb genomen uit het ziekenhuis om dit te overkomen..quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt hadden ze vandaag eigenlijk moeten regelen
Kan je ze niet bellen dan dat heb ik toen wel gedaan, dan kunnen ze vanuit kantoor bestellenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om 10 uur had ik nog niets ontvangen ... tis dat ik wat mee heb genomen uit het ziekenhuis om dit te overkomen..
Ja ik heb gebeld, maar uiteindelijk niemand adequaat gesproken en werd dus verteld dat de thuiszorg dan maar moest kijken of anders de huisarts...quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ze niet bellen dan dat heb ik toen wel gedaan, dan kunnen ze vanuit kantoor bestellen
Wel slim dat je dingen meegenomen hebt
Werkt ook allemaal zo lekker hequote:Op donderdag 13 juli 2023 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb gebeld, maar uiteindelijk niemand adequaat gesproken en werd dus verteld dat de thuiszorg dan maar moest kijken of anders de huisarts...
2 x ontslagen, dat hebben ze knap gedaan, maandag de ene helft en woensdag de andere?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben 2 x ontslagen ... maandag en woensdag .. het vertrouwen wordt er niet beter van
Maandag in een brief naar de huisarts met de mededeling dat ik van 3 jul t/m .... opgenomen was .quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 x ontslagen, dat hebben ze knap gedaan, maandag de ene helft en woensdag de andere?
Er worden zoveel van dit soort fouten gemaakt, toen Henk in het ziekenhuis lag ook en toen met die stoma materialen was het ook een rampquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maandag in een brief naar de huisarts met de mededeling dat ik van 3 jul t/m .... opgenomen was .
half werk dus .. want einddatum is niet ingevuld ... maar de thuiszorg was ook in de veronderstelling dat ik de 10e al ontslagen was ...
Zijn ook erg klein baby panda'squote:
voor de kids?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
Ik heb nog 3 zakken liggen.
Dan heb je nog genoeg vieslolliesquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat valt tegen.
Ik heb nog 3 zakken liggen.
Scheelt dat ze niet meteen hoeft in te vriezen..quote:
Die vrouwen moet je niet te lang buiten de vriezer laten liggen hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt dat ze niet meteen hoeft in te vriezen..
Maar wat moet Nijn met drie vrouwen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vrouwen moet je niet te lang buiten de vriezer laten liggen hoor.
Nou ja...quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat moet Nijn met drie vrouwen?
Ik weet het ook niet, maar hij zei net dat hij 3 vrouwen in zijn vriezer heeftquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft die een grote vrieskist anders past t nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar hij zei net dat hij 3 vrouwen in zijn vriezer heeft
Grote vriezer heeft hij danquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar hij zei net dat hij 3 vrouwen in zijn vriezer heeft
Wel wat snijden he? andes pas het nietquote:
Het gebeurt...quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel wat snijden he? andes pas het niet
Als je kleine dames hebt en goed kan proppen kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft die een grote vrieskist anders past t niet
Door de frikandellen draaien he,quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even goed buigen iddquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je kleine dames hebt en goed kan proppen kom je al een heel eind.
Huh frikandellen ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de frikandellen draaien he,
duh
Frikandel speciaal speciaalquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de frikandellen draaien he,
duh
Heb je niet zo'n knorr pak meegenomen danquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Curryworst XL heet hier Lange Lummel 🇧🇪
Ik heb nog steeds geen bobotie gegeten 🇿🇦
Dat heeft Knorr gepikt en dat is ook nog eens lekker.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Curryworst XL heet hier Lange Lummel 🇧🇪
Ik heb nog steeds geen bobotie gegeten 🇿🇦
Dat is ook een oplossing.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt 3 vrouwen in je vriezer liggen?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n knorr pak meegenomen dan
Hier wordt dat vers geserveerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n knorr pak meegenomen dan
Hollandse kost, aardappels, bloemkool, komkommer en een gehaktbalquote:
Hier is het ook vers als ik het uit het pak klaarmaakquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier wordt dat vers geserveerd.
Fast food kennen ze ook 😉
Jij kookt uit die wereldgerechtenpakjes?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier is het ook vers als ik het uit het pak klaarmaak
Maar eten dan als je het kan vinden,
kijken hoe het in het 'echt' moet smaken
Hier ook, maar dan witlof en worstquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hollandse kost, aardappels, bloemkool, komkommer en een gehaktbal![]()
En jij?
Aantal wel gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kookt uit die wereldgerechtenpakjes?
Over 37 min als het deze keer wel klopt.quote:
Die zijn echt lekker de Bobotie is heerlijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kookt uit die wereldgerechtenpakjes?
En een 'braai', dat al gedaan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het is dat ik met mijn familie in Zuid Afrika zit.
Nog geen bobotie restaurant gezien, wel Wimpy.
Ja die ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aantal wel gedaan natuurlijk
Nu alleen nog zo nu en dan de kip tandoori, want die is
1 keertje in Dolphin Coast.quote:
Gek! Probeer deze eens, heel simpel en 10 x lekkerder.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aantal wel gedaan natuurlijk
Nu alleen nog zo nu en dan de kip tandoori, want die is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gek! Probeer deze eens, heel simpel en 10 x lekkerder.
LuisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet gek ja,
ik ben een vliegtuig,
en als je dat niet gelooft stap je maar uit
stupidity has become as common as common sense was before
Dat heb ik net verteld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over 37 min als het deze keer wel klopt.
Maar wat eet jij?
Ik doe geen pakjesquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker de Bobotie is heerlijk
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gek! Probeer deze eens, heel simpel en 10 x lekkerder.
En dat is eigenlijk ook geen kip tandooriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Probeer het toch maar, vliegtuig!quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luister![]()
Ik ben niet gek ja,
ik ben een vliegtuig,
en als je dat niet gelooft stap je maar uit
Nou en, het is wel lekkerquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk ook geen kip tandoori
Ga je lava maken?quote:
Ik heb wel een tand en een oor, meerderen zelfs.quote:
Als ik zou zien dat een van mn buren iets dergelijks 'in huis' heeft, zal ik meteen de VVE bellen.quote:
En daar bak je dan je kip opquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een tand en een oor, meerderen zelfs.
en op of in...quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik klei oren heb?
Gebakken banaanquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erin kan niet, daar zit al een banaan.
mssn heeft de banaan in de klei gezeten voor die er in gestopt is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erin kan niet, daar zit al een banaan.
Zou me meer zorgen maken om mijn tanden eigenlijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik klei oren heb?
Jouw tanden zijn de mijne niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om mijn tanden eigenlijk
Een uit de klei getrokken banaanquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mssn heeft de banaan in de klei gezeten voor die er in gestopt is.
Dat doe ik regelmatig, in mijn slaap. Dan droom ik dat mijn tanden uit mijn mond vallen, dramaquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om mijn tanden eigenlijk
Raar dat heb ik soms ook, dat je wakker word en dat ze er nog steed zitten, maar dat je ze zegmaar in je droom ze er zonder pijn uitvallen en dat je nog de moeite doet om ze mee te nemen oid.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig, in mijn slaap. Dan droom ik dat mijn tanden uit mijn mond vallen, drama
Why? Wat is de betekenis van die droom?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig, in mijn slaap. Dan droom ik dat mijn tanden uit mijn mond vallen, drama
Ik gok dat je wakker word en meteen je tanden gaat poetsen oid.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why? Wat is de betekenis van die droom?
Volgens mij komt dat best vaak voor net als een wc. die heb ik regelmatig, niet te vinden erg smerig en meerdere mensen aanwezigquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja je wil de stukjes bewaren, alsof er nog iets van te maken isquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Raar dat heb ik soms ook, dat je wakker word en dat ze er nog steed zitten, maar dat je ze zegmaar in je droom ze er zonder pijn uitvallen en dat je nog de moeite doet om ze mee te nemen oid.
Ik heb er eilk nog nooit over een wc gehad, ik word gelukkig nog wakker als ik moet piesen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat best vaak voor net als een wc. die heb ik regelmatig, niet te vinden erg smerig en meerdere mensen aanwezigEn het is niet zo dat ik moet piesen ofzo
Ik heb het even opgezocht, maar ik zou me dan niet meer krachtig voelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus niet dat je per ongeluk in een nat bed wakker wordtquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat best vaak voor net als een wc. die heb ik regelmatig, niet te vinden erg smerig en meerdere mensen aanwezigEn het is niet zo dat ik moet piesen ofzo
Op een manier van dat je iets wilt doen, en je opeens een krak hoort en je opeens 3 tanden in je hand hebt, en je probeert om er voor te zorgen dat de rest heel blijft, met zon geluid in de achtergrond van de chirig die je verstandkiezen eruit getrokken heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je wil de stukjes bewaren, alsof er nog iets van te maken is
En dat voel je je nu wel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar ik zou me dan niet meer krachtig voelen.
En toen zat ik een paar jaar geleden een plakje ontbijtkoek te eten en kwam er een stuk kies mee. Deja vu gevoel all over, echt alsof ik het allemaal al had meegemaaktquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op een manier van dat je iets wilt doen, en je opeens een krak hoort en je opeens 3 tanden in je hand hebt, en je probeert om er voor te zorgen dat de rest heel blijft, met zon geluid in de achtergrond van de chirig die je verstandkiezen eruit getrokken heeft.
afgezien van een halve voortand en een niet te redden kies, is alles nog origineel hier.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Je moet ook niet met je kunstgebit in gaan slapen hè.
Dat moet in een glas op het nachtkastjequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Je moet ook niet met je kunstgebit in gaan slapen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |