Klopt, we houden er rekening mee dat hij mogelijk in de toekomst niet meer makkelijk kan traplopen bijvoorbeeld. Er is geen duidelijke diagnose momenteel en er is een kans dat hij ooit een rolstoel nodig heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:43 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Seven ik denk een beetje tussen de regels door te lezen dat jullie willen verhuizen vanwege lichamelijke beperking van je partner op termijn. ( Of ik heb het gemist) Geen idee wat die precies inhouden. Maar bij dat tweede huis lijkt het ook met de vergroting van de badkamer die jij voorstelt niet erg rolstoel en/of rollator geschikt te worden. Ik weet natuurlijk niet of dat de verwachting is, maar als dat zo is dan zou ik daar in de ruime van de badkamer rekening mee houden.
Mooi huis op het eerste gezicht, maar S&S "kennende" moet er nog aardig aan verspijkerd worden, als ik alleen al naar deze foto kijk bijvoorbeeld (plafond, leidingwerk, geen sierkussentjes):quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:32 schreef Managarm het volgende:
En deze?
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-42136655-zwolseweg-86/
Mooi! Maar eigenlijk wel heel groot voor ons qua woonoppervlakte en ik hik een beetje aan tegen de vraagprijs in combinatie met wat er nog moet gebeuren (energielabel D).quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:32 schreef Managarm het volgende:
En deze?
https://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-42136655-zwolseweg-86/
Ja, ik denk dat je de stookkosten nu niet wilt weten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi! Maar eigenlijk wel heel groot voor ons qua woonoppervlakte en ik hik een beetje aan tegen de vraagprijs in combinatie met wat er nog moet gebeuren (energielabel D).
Staat inderdaad op onze lijst om te checken (hoeveel leerlingen, waar staat het fietsenhok, hoe loopt en fietst dat spul naar het winkelcentrum).quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:26 schreef Candaasje het volgende:
Hoe zit het met de drukte van het college tegenover die ‘cosmetische’ opknapper?
Mijn middelbare school stond in een woonwijk en ik had daar echt niet willen wonen. Veel gehang, redelijk vaak afval in de struiken, etc.
Iets om misschien wel even goed te bekijken (mogelijk wel lastiger nu te beoordelen met de vakantie)
Wij hebben op 25 meter van een middelbare school gewone en ik zou het beslist niet aanraden. Ten eerste zal jullie zoontje woorden horen die jij beslist niet wilt dat hij hoort, ten tweede is het geluid wat pubers produceren echt ongelofelijk, ten derde laten ze alles vallen waar ze staan. Wij willen nooit meer ook maar in de buurt van een school wonen!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Staat inderdaad op onze lijst om te checken (hoeveel leerlingen, waar staat het fietsenhok, hoe loopt en fietst dat spul naar het winkelcentrum).
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 06:09 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Wij hebben op 25 meter van een middelbare school gewone en ik zou het beslist niet aanraden. Ten eerste zal jullie zoontje woorden horen die jij beslist niet wilt dat hij hoort, ten tweede is het geluid wat pubers produceren echt ongelofelijk, ten derde laten ze alles vallen waar ze staan. Wij willen nooit meer ook maar in de buurt van een school wonen!
quote:Op zondag 16 juli 2023 14:14 schreef Vin3324 het volgende:
Altijd aan het lurken, maar kon het nu toch niet laten.
Al eens gekeken naar Spainkbos/Sprengenweg (omgeving) of de Indische buurt (woon zelf in Spainkbos) en volgens mij genoeg huizen die wel aardig in de buurt komen van het wensenlijstje. Denk wel dat deze wijken ook aan de bovenkant van het budget zitten, maar het is wel echt ideaal wonen (vlakbij stad en Berg en Bos)
Energielabel G is wel heel erg slecht.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... de Middellaan
Je gaat voorlopig wel failliet aan de energierekening, maar ik vind dat zo'n leuke straat
Wij hebben daar 11 jaar geleden nog gekeken.
https://www.funda.nl/42256728
Basisschool is prima te doen hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed om te weten, als het aan de achterkant is dan maakt dat denk ik wel een verschil.
Is de Nevenlandsehof ook bij jou in de buurt? Daar staat ook een leuke te koop, maar gaat wel verder dan cosmetisch opknappen, gezien het energielabel.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:32 schreef Vin3324 het volgende:
Ah :-) Zal het in de gaten houden als ik hier wat hoor wat te koop komt (buurt Gunningslaan/Schuttersweg)
Jaaaa, superleuk huisjequote:Op zondag 16 juli 2023 15:01 schreef Leandra het volgende:
Oeh... de Middellaan
Je gaat voorlopig wel failliet aan de energierekening, maar ik vind dat zo'n leuke straat
Wij hebben daar 11 jaar geleden nog gekeken.
*knip*
True, maar Middellaanquote:Op zondag 16 juli 2023 19:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jaaaa, superleuk huisjemaar er blijft te weinig tuin over nadat je de garage er bij aantrekt.
Ah, nee daar heb ik trouwens wel een jaar of 3 om de hoek gewoond. Was op zich ook wel prima wonen maar vond het een stuk minder leuk dan waar ik nu woon (vlakbij de Soerenseweg/begraafplaats) Is wel een heel rustig plekje volgens mij, Achterlandseweg sowieso al een stuk rustiger dan de Driehuizerweg.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is de Nevenlandsehof ook bij jou in de buurt? Daar staat ook een leuke te koop, maar gaat wel verder dan cosmetisch opknappen, gezien het energielabel.
*knip*
Maar dat is in De Matenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
Je mag die van mij ook wel kopen, prima deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |