Waarschijnlijk een Nederlandse vader of opa, ik gok een vader, anders was het in de VS al Vanhouten geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:56 schreef Shivo het volgende:
Kwam Leslie uit Houten? Wat is de Nederlandse link?
ja, want door die dader in het gevang te laten zitten komt die ook niet terug. Ze hebben hun straf uitgezeten. 20 a 30 jaar vind ik wel genoeg. (behalve wellicht voor massamoordenaars en maffia bazen, maar daar is hier geen sprake van)quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ook als het slachtoffer je eigen kind of moeder was? Die komen ook immers na 55 jr niet terug uit de dood.
Ze is de tante van Caricequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:56 schreef Shivo het volgende:
Kwam Leslie uit Houten? Wat is de Nederlandse link?
Er is een goede podcast gemaakt over Thijs en zijn moorden, Thijs wil nu bewust Thijs Hermans genoemd worden en geen Thijs H.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waren er bij die Thijs H niet ernstige twijfels over die psychose? Dat ie het had doen voorkomen alsof ie een psychose had etc..
Aha dat heb ik niet meegekregen, dacht zijn straf vrij hoog was omdat het OM en de rechter niet meegingen in zijn verhaal ivm die zoekopdrachten..quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is een goede podcast gemaakt over Thijs en zijn moorden, Thijs wil nu bewust Thijs Hermans genoemd worden en geen Thijs H.
Deze podcast is gemaakt met de ouders en Thijs zelf. Waarin zij zelf uitleggen hoe het zo ver heeft kunnen komen met Thijs, normaal ben ik de eerste die zal beweren dat hij zijn straatje wil schoonvegen maar daar gaat die podcast niet over. Meer een preventieve opzet om anderen te waarschuwen voor bepaalde signalen.
Er wordt ook duidelijk uitgelegd hoe hij zocht op bepaalde woorden en tegelijkertijd die dwang had om die moorden te plegen.
Dus hij zou wel na een paar jaar vrij mogen komen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thijs H. heeft een psychische stoornis. Volgens mij heeft deze Leslie van Houten dat niet, behalve dat ze destijds behoorlijk beinvloedbaar was.
TBS lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 07:22 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus hij zou wel na een paar jaar vrij mogen komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |