Welke film?quote:
Ik heb gister twee afleveringen gekeken van B&B vol liefde die ben ik nu aan het terug kijken. Niks opgenomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet niet FOK!ken en een film kijken ben ik ook achter gekomen. Je bent zo een stuk kwijt van de film
alleen heel in het begin heb ik die eens gekeken, was inderdaad niet onaardigquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gister twee afleveringen gekeken van B&B vol liefde die ben ik nu aan het terug kijken. Niks opgenomendus. Wel een onwijs leuk programma.
Het is echt leuk maar ik heb videoland dus staan er boem 8 afleveringen op. Normaal is het elke werkdagquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alleen heel in het begin heb ik die eens gekeken, was inderdaad niet onaardig
Dat vind ik wel fijn van programma's die ook op videoland staan, die kan je op gemak terug kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt leuk maar ik heb videoland dus staan er boem 8 afleveringen op. Normaal is het elke werkdag
Heb je het ook? Dan zou ik zeker kijken. Heerlijke TV juist nu waar alles herhaling isquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn van programma's die ook op videoland staan, die kan je op gemak terug kijken.
Ja, heb videoland.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het ook? Dan zou ik zeker kijken. Heerlijke TV juist nu waar alles herhaling is
TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #36 - We gaan verder !quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb videoland.
Ik ben ik zal vanavond eens even kijken, meestal kijk ik LLDL maar die is nu niet op dus kan dan wel die kijken
thnxquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #36 - We gaan verder !
TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1 Hier mag je spoileren.
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Swaziland was indrukwekkend.
Ik had daar geen wifi maar ben nu in Marloth Park en hier is wifi.
Dikke knuffel van Sara
Heb het net op, roerbak groente en een schnitzel met ui en champignonsquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op, roerbak groente en een schnitzel met ui en champignons
Verrassingquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanavond broccoli met aardappelen en vlees of vis (dat is nog niet bekend).
Ja had gisteren schnitzel gekocht zaten er twee in een pakje ,vind het altijd zo jammer dat ze er niet hebben met 1 in een verpakkingquote:
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodigquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
In de nacht slapen de meeste 40plussers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |