Maar weet men meteen weer wie ze is als ze 'a night like this' horenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:37 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Volgens mij is men in Europa Caro Emerald al lang weer vergeten
Ik vind dat wat ze met The Jordan doet echt wel lekker klinken hoor. Van mij mag ze best wat insturen naar de comissie.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar weet men meteen weer wie ze is als ze 'a night like this' horen
Mijn aanbod staat nogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef drxanax het volgende:
In dagblad de Limburger staat artikel over Kriss Kross Amsterdam waarin ze wederom aangeven te willen gaan. Ze zijn in Malmö en hebben de venue bezocht. Hebben demo klaarliggen met zangeres. Als ze gaan zullen ze zich voor 300% inzetten.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef drxanax het volgende:
In dagblad de Limburger staat artikel over Kriss Kross Amsterdam waarin ze wederom aangeven te willen gaan. Ze zijn in Malmö en hebben de venue bezocht. Hebben demo klaarliggen met zangeres. Als ze gaan zullen ze zich voor 300% inzetten.
Dan moet het een origineel nummer zijn. En dat is altijd een stap te ver voor Kris Kross.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef drxanax het volgende:
Zou wat zijn als ze al die moeite doen en dan later erachter komen dat hun nummer niet voldoet aan eisenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan moet het een origineel nummer zijn. En dat is altijd een stap te ver voor Kris Kross.
Prima zangeresje maar dan hoop ik dat ze qua tekst met wat beters komt dan dat sinterklaasrijm.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef drxanax het volgende:
KKA wil Zoë Tauran als zangeres meenemen.
Ja, maar dat kan van alles zijn natuurlijk. Froukje maakt ook dansbare nummers (voor een groot deel). Niet dat zij iets zal insturen, maar waarom moet dansbare muziek per se plat en inhoudsloos zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Arth_NL het volgende:
Kriss Kross Amsterdam klinkt positief.![]()
Zou leuk zijn als we weer eens een lied sturen die je op de dansvloer terug kunt horen.
Die gaan toch alleen als ze “gevraagd worden”?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef drxanax het volgende:
KKA met Dries een optie?quote:Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef Cee het volgende:
Alles, echt alles behalve KKA. Nog liever Dries.
Gelredomequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
we have a winner dan - MECC25 of AHOY25: here we go!!
Kun je het interview hier posten?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:32 schreef Aadrianus het volgende:
Helder interview in Trouw met Twan van Nieuwenhuijzen. Wat ik al hoopte: eindelijk iemand die van het begin tot het einde de touwtjes in handen houdt. En met zijn ervaring zijn dat hele bekwame handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |