abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 juli 2023 @ 15:36:58 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209942875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 09:10 schreef Eightyone het volgende:
Hoe veel ervaring is genoeg? Wat onbekende/ogenschijnlijk beginnende artiesten zoal gedaan hebben op kleine podia en/of eventueel op de Rockacademie oid, buiten het zicht van het grote publiek, weten we niet.

Duncan was ook nog niet bekend toen hij mee deed.

(Wel goed screenen dan, of de artiest live kan zingen en het psychisch aan kan.)
Voor mijn gevoel is Duncan ook wel een uitzonderlijk schot in de roos geweest. Naast zijn uitstekende live preformance heeft hij vanaf het begin een enorme druk op de schouders gehad van topfavoriet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_209951663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 14:22 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Duncan had wel een muziekopleiding achter zijn kiezen en was daardoor in zijn muzikale ontwikkeling flink wat stappen verder dan Claude.
Dat vind ik (met alle respect) onzin, er zijn genoeg goede artiesten die volledig autodidact zijn. Either you have it or you don't.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 juli 2023 @ 09:45:53 #163
39237 crew  H_T
2733
pi_209951766
April Darby (wie?) heeft er ook wel oren naar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:52:04 #164
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209951839
Daar hangt de reuk omheen van ofwel een dramatische Whitney Houston-achtige ballad, ofwel een hap-slik-weg-huppeldeuntje zoals we die pre-Anouk een aantal hebben gehad. Meer musicaltypes hebben dat.

O.k., ze zingt goed en het is ook geen lelijke vrouw.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 juli 2023 @ 11:14:13 #165
163650 Greys
pi_209952946
Als ze een songwriter heeft weten te strikken die haar koppelt aan een heel goed lied, wie weet. Het is in elk geval iemand die gewend is vaak voor volle zalen live te zingen. Stuur maar lekker in. Des te meer valt er te kiezen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_209952968
April Darby is echt een fantastische zangeres met een geweldige uitstraling _O_

Hoop wel dat ze haar iets beters kunnen geven dan een soort My Impossible Dream 2.0
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209956634
The Jordan wil wel met een nummer van Wouter Hardy.

Dancefloor is in elk geval even wat anders, dus zoiets zou van mij best mogen. Even een jaar geen depressieve kwaliteit, maar wat meer luchtigheid (en ik hou enorm van depressieve nummers, daar niet van).
pi_209958804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:36 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

Dancefloor is in elk geval even wat anders, dus zoiets zou van mij best mogen. Even een jaar geen depressieve kwaliteit, maar wat meer luchtigheid (en ik hou enorm van depressieve nummers, daar niet van).
Voor de duidelijkheid, the Jordan is Caro Emerald. Wat wel een naam is die men kent in grote delen van Europa.
  woensdag 19 juli 2023 @ 17:48:32 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209958905
Wel mooi om te zien dat redelijke grote namen wel willen gaan, gewoon nu nog even zien wie het beste nummer heeft daarvan. Grote naam hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar zal wel fijn zijn om nu even iemand te nemen met wat ervaring.
  woensdag 19 juli 2023 @ 18:04:09 #170
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209959131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:36 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

Ze plaatst wel meteen de kanttekening dat ze denk dat het niet gaat lukken.,

quote:
Van der Leeuw werkte recent samen met producer Wouter Hardy, die de afgelopen jaren drie keer de finale van het songfestival haalde. ,,Ik moet zeggen dat het wel door m’n hoofd is geschoten”, zei de zangeres in het NPO Radio 5-programma Volgspot. Een songfestivalsamenwerking met Hardy zit er echter niet in, denkt ze. ,,We hebben het daar niet over gehad en Wouter heeft helemaal geen tijd. Dan moet hij eerst een plekje vrijmaken in z’n agenda.”

https://www.ad.nl/songfes(...)euk-vinden~a0636f5a/
Maar als ze de "juiste song" heeft dan wil ze wel

quote:
Groot podium

Van der Leeuw zegt echter geen nee tegen een mogelijke deelname. ,,Ik zou het wel leuk vinden”, geeft ze toe. ,,Als het past. Het moet dan dus echt een goede song zijn en een song waarmee ik mezelf wil neerzetten op zo’n groot podium. Het moet wel echt bij mij passen.”
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_209959616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid, the Jordan is Caro Emerald. Wat wel een naam is die men kent in grote delen van Europa.
Volgens mij is men in Europa Caro Emerald al lang weer vergeten ;)
pi_209959678
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 18:37 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, je moet niet onderschatten hoe groot zij was. Een tijdje lang stond haar hele album op de playlist van BBC Radio 2. Maar ik heb haar nooit een geweldige zangeres gevonden, het was meer die electro swing-sound die het volgens mij deed.
pi_209959717
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt nog even, maar ook in 2024 zijn we er ongetwijfeld weer bij op het ESF. Nadat onze hoop in bange dagen Mia & Dion er (misschien) niet in slagen de beker mee naar huis te nemen, is het tijd voor de vraag: Wie moeten we volgend jaar sturen, zodat we wel winnen en het ESF terugkomt naar Nederland?

[ afbeelding ]

De selectiemethode blijft vermoedelijk hetzelfde. Discussie over een NSF kan hier: ESF / Discussie: NSF terughalen Ja of de Nee

Er zijn een aantal namen die vaak genoemd worden:

Jaap Reesema: Deze ster uit Terwolde stuurde in 2021 al een liedje in, samen met Armin van Buuren. Hij heeft dus de ambitie om mee te doen. S10 won de voorselectie, en helaas hebben we nooit kunnen horen hoe briljant zijn inzending was, want die is niet uitgebracht.

Son Mieux: Die zijn vorig jaar echt doorgebroken voor het grote publiek met Multicolor, en hebben nog wat van dergelijke platen gemaakt.

Goldband: Dat liedje van die fakking ambulance staat al 35 weken hoog in de Single Top 100, en zo'n deuntje zou het ongetwijfeld goed doen op het ESF. Live schijnen ze iets minder te zijn, niet mijn woorden, maar wel van diverse anderen hier in ESF.

Davina Michelle: Eén van de beste zangeressen binnen onze landsgrenzen. Ze heeft ook al ervaring op het ESF-podium met de intervalact van 2021. Ze scoorde met 2 covers een nummer 1-hit en in gezelschap van de immer vrouwvriendelijke Marco Borsato en wederom Armin van Buuren een grote hit met Hoe Het Danst. Haar eigen solo-singles lijken wel iets minder hitgevoelig te zijn.

Di-Rect: Nog een band die in staat moet zijn het gewenste niveau voor een ESF te bereiken. Ze hebben wel een vrij drukke concertagenda, met onder meer een reeks concerten in Ahoy in de Kerstvakantie, dus het is de vraag of ze wel tijd hebben voor een ESF. Anderzijds treden ze ook over de grens op, en dan is dit natuurlijk het ideale podium om in heel Europa door te breken.

Stefania: Die deed al eens mee namens Griekenland met Last Dance, en met een leuke act werd ze 10e. Daarna heeft ze nog diverse andere singles uitgebracht (straks even uitzoeken welke dat waren, red.). Ze heeft zelf aangegeven graag nog eens namens Nederland te gaan.

De Staat: Een garantie voor een uniek geluid op het ESF en dat is precies wat met name de televoters tegenwoordig erg aanspreekt.

Froukje: Als S10 het linkerrijtje kan halen, zou haar grote vriendin daardoor geīnspireerd kunnen zijn. Het is van dat duo wel degene met iets minder uitstraling.

Floor Jansen en/of Anneke van Giersbergen: Op het ESF is de Eftelingmetal nooit zo goed vertegenwoordigd geweest, dus een goede kans dat je als enige in de soort alle televotes naar je toe trekt, aangevuld met de stemmen van een internationale fan base. En de vakjury zal ongetwijfeld ook wild worden van de vocale capaciteiten.

Blanks: Niet degene met de meest inclusieve artiestennaam uit dit rijtje, maar Cornald liet eerder weten van hem gecharmeerd te zijn en hij deed al eens mee aan De Beste Zangers.

Rolf Sanchez: Hij zingt in het Spaans, dat is lekker internationaal.

Nielson: Dit is wel een type met de juiste uitstraling voor een ESF. Een leuke Zweedse hit erbij en hij kan de hero of our time worden.

Kovacs: Wordt altijd genoemd in dit soort topics dus nu ook.

Rondé: Je wil niet weten wat Patty Brard met Rondé. Een band die aardig aan de weg timmert en redelijk 'organisch' steeds succesvoller wordt. Nu klaar voor de volgende stap naar het ESF-podium?

Claude: Hij was er opeens, en dat met Ladada, een liedje dat op het ESF lachend Top 10 zou scoren. Zou hij het nog eens willen herhalen en nu willen inzenden?

Flemming: Net als nog wat soortgenoten een ster in eigen land. Misschien dat er een internationale hit inzit.

Meau: Vanuit het niets een hit scoren, dat heeft zij gedaan. Specifiek dat liedje zou op een ESF ook best scoren, maar het is de vraag of ze nog zo'n knaller heeft.

En als al het andere faalt, dan is er nog altijd:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.

Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroatië het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.

Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:

Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt nog even, maar ook in 2024 zijn we er ongetwijfeld weer bij op het ESF. Nadat onze hoop in bange dagen Mia & Dion er (misschien) niet in slagen de beker mee naar huis te nemen, is het tijd voor de vraag: Wie moeten we volgend jaar sturen, zodat we wel winnen en het ESF terugkomt naar Nederland?

[ afbeelding ]

De selectiemethode blijft vermoedelijk hetzelfde. Discussie over een NSF kan hier: ESF / Discussie: NSF terughalen Ja of de Nee

Er zijn een aantal namen die vaak genoemd worden:

Jaap Reesema: Deze ster uit Terwolde stuurde in 2021 al een liedje in, samen met Armin van Buuren. Hij heeft dus de ambitie om mee te doen. S10 won de voorselectie, en helaas hebben we nooit kunnen horen hoe briljant zijn inzending was, want die is niet uitgebracht.

Son Mieux: Die zijn vorig jaar echt doorgebroken voor het grote publiek met Multicolor, en hebben nog wat van dergelijke platen gemaakt.

Goldband: Dat liedje van die fakking ambulance staat al 35 weken hoog in de Single Top 100, en zo'n deuntje zou het ongetwijfeld goed doen op het ESF. Live schijnen ze iets minder te zijn, niet mijn woorden, maar wel van diverse anderen hier in ESF.

Davina Michelle: Eén van de beste zangeressen binnen onze landsgrenzen. Ze heeft ook al ervaring op het ESF-podium met de intervalact van 2021. Ze scoorde met 2 covers een nummer 1-hit en in gezelschap van de immer vrouwvriendelijke Marco Borsato en wederom Armin van Buuren een grote hit met Hoe Het Danst. Haar eigen solo-singles lijken wel iets minder hitgevoelig te zijn.

Di-Rect: Nog een band die in staat moet zijn het gewenste niveau voor een ESF te bereiken. Ze hebben wel een vrij drukke concertagenda, met onder meer een reeks concerten in Ahoy in de Kerstvakantie, dus het is de vraag of ze wel tijd hebben voor een ESF. Anderzijds treden ze ook over de grens op, en dan is dit natuurlijk het ideale podium om in heel Europa door te breken.

Stefania: Die deed al eens mee namens Griekenland met Last Dance, en met een leuke act werd ze 10e. Daarna heeft ze nog diverse andere singles uitgebracht (straks even uitzoeken welke dat waren, red.). Ze heeft zelf aangegeven graag nog eens namens Nederland te gaan.

De Staat: Een garantie voor een uniek geluid op het ESF en dat is precies wat met name de televoters tegenwoordig erg aanspreekt.

Froukje: Als S10 het linkerrijtje kan halen, zou haar grote vriendin daardoor geīnspireerd kunnen zijn. Het is van dat duo wel degene met iets minder uitstraling.

Floor Jansen en/of Anneke van Giersbergen: Op het ESF is de Eftelingmetal nooit zo goed vertegenwoordigd geweest, dus een goede kans dat je als enige in de soort alle televotes naar je toe trekt, aangevuld met de stemmen van een internationale fan base. En de vakjury zal ongetwijfeld ook wild worden van de vocale capaciteiten.

Blanks: Niet degene met de meest inclusieve artiestennaam uit dit rijtje, maar Cornald liet eerder weten van hem gecharmeerd te zijn en hij deed al eens mee aan De Beste Zangers.

Rolf Sanchez: Hij zingt in het Spaans, dat is lekker internationaal.

Nielson: Dit is wel een type met de juiste uitstraling voor een ESF. Een leuke Zweedse hit erbij en hij kan de hero of our time worden.

Kovacs: Wordt altijd genoemd in dit soort topics dus nu ook.

Rondé: Je wil niet weten wat Patty Brard met Rondé. Een band die aardig aan de weg timmert en redelijk 'organisch' steeds succesvoller wordt. Nu klaar voor de volgende stap naar het ESF-podium?

Claude: Hij was er opeens, en dat met Ladada, een liedje dat op het ESF lachend Top 10 zou scoren. Zou hij het nog eens willen herhalen en nu willen inzenden?

Flemming: Net als nog wat soortgenoten een ster in eigen land. Misschien dat er een internationale hit inzit.

Meau: Vanuit het niets een hit scoren, dat heeft zij gedaan. Specifiek dat liedje zou op een ESF ook best scoren, maar het is de vraag of ze nog zo'n knaller heeft.

En als al het andere faalt, dan is er nog altijd:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.

Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroatië het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.

Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:

Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?
Waarschijnlijk de 1ste een laatste keer dat ik mijn woonplaats Terwolde ergens zie genoemd worden 😂
pi_209959755
Oeps excuus voor de dubbele quote in het bericht
pi_209959779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat vind ik (met alle respect) onzin, er zijn genoeg goede artiesten die volledig autodidact zijn. Either you have it or you don't.
Ik zeg ook niet dat een opleiding de enige weg is. Maar het was in Duncans geval wel een manier om kilometers te maken, ook al was hij nog niet heel zichtbaar voor een groot publiek. Ik denk dat Claude terecht van zichzelf denkt dat hij eerst nog wat meer ervaring en muzikale groei op wil doen voordat hij zich aan het ESF waagt.
pi_209959868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 18:37 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]
Maar weet men meteen weer wie ze is als ze 'a night like this' horen
pi_209963274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar weet men meteen weer wie ze is als ze 'a night like this' horen
Ik vind dat wat ze met The Jordan doet echt wel lekker klinken hoor. Van mij mag ze best wat insturen naar de comissie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 20-07-2023 00:58:12 ]
  vrijdag 21 juli 2023 @ 23:44:11 #178
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209988778
in het kader van diversiteit stel ik voor dat we een aziatisch persoon sturen die k-pop gaat zingen
graag op anoniem
pi_209994109
In dagblad de Limburger staat artikel over Kriss Kross Amsterdam waarin ze wederom aangeven te willen gaan. Ze zijn in Malmö en hebben de venue bezocht. Hebben demo klaarliggen met zangeres. Als ze gaan zullen ze zich voor 300% inzetten.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 14:51:17 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209994178
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 14:45 schreef drxanax het volgende:
In dagblad de Limburger staat artikel over Kriss Kross Amsterdam waarin ze wederom aangeven te willen gaan. Ze zijn in Malmö en hebben de venue bezocht. Hebben demo klaarliggen met zangeres. Als ze gaan zullen ze zich voor 300% inzetten.
Mijn aanbod staat nog
graag op anoniem
  zaterdag 22 juli 2023 @ 15:12:48 #181
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_209994470
quote:
Verschrikkelijk :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_209994757
quote:
Dan moet het een origineel nummer zijn. En dat is altijd een stap te ver voor Kris Kross.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 15:54:54 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209995044
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:30 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dan moet het een origineel nummer zijn. En dat is altijd een stap te ver voor Kris Kross.
Zou wat zijn als ze al die moeite doen en dan later erachter komen dat hun nummer niet voldoet aan eisen :D
pi_209997434
pi_209997510
Kriss Kross Amsterdam klinkt positief. *O*
Zou leuk zijn als we weer eens een lied sturen die je op de dansvloer terug kunt horen.
pi_209997528
KKA wil Zoë Tauran als zangeres meenemen.
pi_209998030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef drxanax het volgende:
KKA wil Zoë Tauran als zangeres meenemen.
Prima zangeresje maar dan hoop ik dat ze qua tekst met wat beters komt dan dat sinterklaasrijm.
pi_209998072
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Arth_NL het volgende:
Kriss Kross Amsterdam klinkt positief. *O*
Zou leuk zijn als we weer eens een lied sturen die je op de dansvloer terug kunt horen.
Ja, maar dat kan van alles zijn natuurlijk. Froukje maakt ook dansbare nummers (voor een groot deel). Niet dat zij iets zal insturen, maar waarom moet dansbare muziek per se plat en inhoudsloos zijn?
pi_209999802
Ik zie het al helemaal voor me, met z'n drieën met de handjes in de lucht op de achtergrond.
pi_210000714
Benny schijnt niet meer te willen, maar Cornald Maas moet toch gaan proberen om ze te overtuigen

ABBA
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 22 juli 2023 @ 21:10:11 #191
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_210000724
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_210001141
quote:
Die gaan toch alleen als ze “gevraagd worden”? :')

“Als we onszelf aanmelden zijn we gegeneerd, maar als ze ons vragen zijn we gecharmeerd. En dan gaan we ons uiterste best doen.”
  ESF Reporter zondag 23 juli 2023 @ 09:47:07 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_210004805
Alles, echt alles behalve KKA. Nog liever Dries.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:06:47 #194
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_210031085
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef Cee het volgende:
Alles, echt alles behalve KKA. Nog liever Dries.
KKA met Dries een optie?
... en huiver mee
  ESF Reporter dinsdag 25 juli 2023 @ 09:42:27 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_210031446
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:06 schreef Giggio het volgende:

[..]
KKA met Dries een optie?
Desnoods!
  dinsdag 25 juli 2023 @ 10:25:30 #196
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_210031914
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:42 schreef Cee het volgende:

[..]
Desnoods!
we have a winner dan - MECC25 of AHOY25: here we go!!
... en huiver mee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 juli 2023 @ 17:57:20 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_210036657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef Giggio het volgende:

[..]
we have a winner dan - MECC25 of AHOY25: here we go!!
Gelredome
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 26 juli 2023 @ 08:27:22 #198
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_210041350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 17:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Gelredome
nog beter - da's hier om de hoek - nou ja 2 hoeken
... en huiver mee
pi_210104800
Helder interview in Trouw met Twan van Nieuwenhuijzen. Wat ik al hoopte: eindelijk iemand die van het begin tot het einde de touwtjes in handen houdt. En met zijn ervaring zijn dat hele bekwame handen.
pi_210107865
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:32 schreef Aadrianus het volgende:
Helder interview in Trouw met Twan van Nieuwenhuijzen. Wat ik al hoopte: eindelijk iemand die van het begin tot het einde de touwtjes in handen houdt. En met zijn ervaring zijn dat hele bekwame handen.
Kun je het interview hier posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')