Hij deed het ook tegen Kim. Juist degene die hij niet hoefde te imponeren. Leuk verhaaltje om je gedrag goed te praten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.
Je zag die woede uitbarstingen gewoon aankomen.
Dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen![]()
en die blik in zijn ogen erbijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of bedoelen ze weer Moraima.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Jasper en Sasha gaan op iemand die telkens loopt te eten, het was een "ze"? Ze hadden het over een stuk kaas.... wat ik begreep. Mirthe dus?
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
On topic, er zijn weer pakketjes binnengekomen, shampoo enzoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
iets voor hare loverquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:14 schreef Varen het volgende:
Wat wil Babette kopen voor 98 euro en daarvoor geld lenen van Erik?
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
Het zou idioot zijn dat dit wordt toegestaan Erik leent het geld aanBabette en zij geeft het in de buitenwereld aan hem terug in echte Euro's.
Het blijft maar naar zichzelf kijken in die spiegel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef Yver73 het volgende:
Zoe ziet nu een soort van blauw in haar gezicht?! 😳😬
Klopt of ruilen zoals jappie deed. Hij gad f 60 euro van zijn Zalando aan Bep in ruil voor whiskeyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.
Dat je geen geld meer mocht lenen aan een andere bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |