Nou deze hoge temperaturen zijn daar niet geweest dus gewend kunnen ze er niet aan zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef Zucht. het volgende:
Valt reuze mee als je het gewend bent en aan zee
Leuk toch zo spelenquote:
O dat moet ook gebeuren natuurlijkquote:
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat moet ook gebeuren natuurlijk
Dacht die is slapen of werken
Ben je ook bolkend aan het werk?quote:
Heb je al vakantie gehad? Of heb je het nog tegoed.quote:
Morguh Shiiquote:
Wandelse maak er een fijne dag vanquote:
Nee nog even wachtenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al vakantie gehad? Of heb je het nog tegoed.
Plannen om weg te gaan?quote:
Lekkuuuuurrrr veel bolkuhhhhhhhquote:
Je moet met je slaaphoofd niet proberen dingen te snappenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, volgens @:loveislikeakiss helpt koud water over de polsen tegen ongesteldheid.
Ik.ben in de war
Had je even wat te doen op je werkquote:
Alles goed? Alweer een vakantie in de planning staanquote:
Ja soms moet je wel even wat doen hequote:
weekje binnen het land volgende maandquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer een vakantie in de planning staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Zelfs als je na je vakantie begint met werken, dan werk je er alweer naar toequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weekje binnen het land volgende maand
en zandvoort eind augustus
dan pas weer in decemberIN eigenland kan ook mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke reis om naar uit te kijken je hebt nog even tijd om het goed uit te zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O die moeten onbetaald verlof nemen? Misschien krijgen ze meer vakantiegeld ?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet ook echt niet hoe de amerikanen het doen, zonder betaalde vakantiedagen
ze krijgen helemaal niets, moet je voor sparenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die moeten onbetaald verlof nemen? Misschien krijgen ze meer vakantiegeld ?
O wist ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze krijgen helemaal niets, moet je voor sparen
maar ze betalen veel minder belasting over hun loon
Duurt nog even, als je tegen die tijd niet tot je 75ste moet werken of zoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:21 schreef Zucht. het volgende:
Ik werk ook naar mijn pensioen toe in 2055 ofzo
uhuquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt nog even, als je tegen die tijd niet tot je 75ste moet werken of zo
Ja je weet het maar nooit in Nederlandquote:
Is hier in huis ook wel te doen onder de ventilator hoorquote:
Hey Nattequote:
Niemand die daarvoor de politie of zo gaat bellen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Dat auto-alarm van gisteravond ging net nog steeds af
indrukwekkende accuquote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Dat auto-alarm van gisteravond ging net nog steeds af
Van slag door de warmte?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:28 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand die daarvoor de politie of zo gaat bellen?
En die accu moet onderhand wel leeg zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |