Die is ook van haarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef spapaars het volgende:
Zie dat de voormalige manager de ventilator heeft verplaatst naar de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Is de bedoeling van dit programma Frum, dat er maar 1 over gaat blijven.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik hoop echt geen eliminatie, blijft geen kip over daar... saaie meuk... ik heb toevallig wel Eunice haar open heupen gemist vanmorgen ..
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen echt bijna allemaal te slapennou ja behalve Zoë dan, die is voor de verandering haar make-up wat aan het bijwerken
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
"Beste deelnemers, vandaag nemen we afscheid van 2 van jullie,
jullie hoeven vandaag niet te stemmen dat hebben de kijkers al gedaan.
Babs en Zowie, jullie zijn de minst geliefde deelnemers, jullie hebben een uur om jullie spullen in te pakken en de loods te verlaten" LATERS!!!!
Dat was eigenlijk maar heel saaiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zomaar een idee: iemands naam verschijnt op het scherm (net zoals met kerstliedjes e.d.) die krijgt een verkeersvraag.... en dat 24 uur lang ... dat houdt ze wel bezig
Eigenlijk had ze niet zoveel aan deze vrijstelling volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een dooie boel daar zeg, wat mis ik het lachen en de gezelligheid van kamer 1 tijdens het wachten..
Wederom een vrijstelling voor Wendy zou de plannen van sommige bewoners behoorlijk dwarsbomen..... maar ja dat zal er niet inzitten denk ik zomaar
En om de kijkers en streamers aan hen te binden. Nu zijn er al heel wat afgehaakt denk ik, vooral omdat het vakantie is her en der.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:22 schreef Ash het volgende:
[..]
Wishful thinking
Ze hadden voor de eindfase misschien meer de TV kijkers en Stream kijkers moeten betrekken met peilingen of stemrondes. zodat de mensen in de loods ook beseffen dat ze met hun gedrag negatief in beeld kunnen komen en dat dat gevolgen kan hebben
ik hoor in mijn kop De stem dit zeggen en zie gelijk witwegtrekkende gezichten van babs en zowie (zelfs bij zowie ja)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Ash het volgende:
"Beste deelnemers, vandaag nemen we afscheid van 2 van jullie,
jullie hoeven vandaag niet te stemmen dat hebben de kijkers al gedaan.
Babs en Zowie, jullie zijn de minst geliefde deelnemers, jullie hebben een uur om jullie spullen in te pakken en de loods te verlaten" LATERS!!!!
Kan ik mij goed voorstellen Sas.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en altijd maar weer die slaapstreams op hem, die diepliggende ogen en gevouwen handen.... sorry roept keer op keer heel nare herinneringen bij me op (maar daar kunnen zij natuurlijk ook niets aan doen)
De barsten springen dan spontaan in haar make upquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoor in mijn kop De stem dit zeggen en zie gelijk witwegtrekkende gezichten van babs en zowie (zelfs bij zowie ja)
Wat denk je dat ze gaan doen tussen de zoemers in?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Beter om naar te kijken dan het hele zooitje liggend in de zon, of aan het kaarten
Nou... verdikkeme,... ik zat me al een beetje blij te maken, kom jij met die enge realistische opmerkingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gaan doen tussen de zoemers in?![]()
Even vraag beantwoorden en weer verder kaarten
Ze mogen niet meer lezen als ze zitten te wachten zeiden ze gisterenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zo simpel opgelost worden, verbieden om te slapen (maar ja, dan gaan ze lezen) en lol maken is er echt niet meer bij
Moet de nieuwe manager nu zélf een andere aan gaan schaffen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:28 schreef spapaars het volgende:
Zie dat de voormalige manager de ventilator heeft verplaatst naar de slaapkamer.
[ afbeelding ]
Dat zei ik gisteren ook al, niet laten overleggen en niet laten zien wat te doenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze eens beginnen met niet vooraf te vertellen wat de genomineerde staat te wachten.
Dan wordt het moeilijker voor ze om dan tactisch te stemmen.
Wat een lamlendig stelletje..... slapend rijk worden..... maffend naar de overwinningquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer lezen als ze zitten te wachten zeiden ze gisteren![]()
Dan gaan ze maar slapen
Die zal haar ogen niet kunnen sluiten door die zonneschermen en wekenoude make-up.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen echt bijna allemaal te slapennou ja behalve Zoë dan, die is voor de verandering haar make-up wat aan het bijwerken
Vóór!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zomaar een idee: iemands naam verschijnt op het scherm (net zoals met kerstliedjes e.d.) die krijgt een verkeersvraag.... en dat 24 uur lang ... dat houdt ze wel bezig
Ik heb zo het idee dat ze het zelf ook een beetje zat zijn. Niets te doen hebben de hele dat dan alleen kaarten en hangen is ook zo watquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een lamlendig stelletje..... slapend rijk worden..... maffend naar de overwinning
Haha ja I know naar ik wil dat ze met z'n 10en naar de finale gaan.... dus niet te snel elimineren...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is de bedoeling van dit programma Frum, dat er maar 1 over gaat blijven.
ik vraag me echt af hoe die kussenslopen er daar uit moeten zien....... die meiden allemaal met make up op hun nest in..... dat is toch echt ranzigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zal haar ogen niet kunnen sluiten door die zonneschermen en wekenoude make-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |