SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-08-2023 12:09:24 ]

Hij is uit zijn vertrouwde omgevingquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:33 schreef KaBuf het volgende:
Wij zijn met onze dreumes op vakantie maar hij maakt het ons goed lastig![]()
Veel huilen, en dan is het alleen goed met de speen, eten of tablet. Speen kreeg hij thuis niet veel maar nu dus wel een stuk vaker. Wat weer bij ons leidt tot frustratie![]()
Ik probeer maar er het beste van te maken en te accepteren dat hij vaker de speen krijgt, als dat betekent dat wij daardoor ook vakantie kunnen houden. Maar soms is het wel lastig om te zien dat andere kinderen bij bijv het zwembad makkelijk kunnen spelen en hij er na een tijdje al klaar mee is. Maar goed, dit zal de pre-peuterpuberteit zijn hou ik me maar voor.
Oh en de eenkennigheid richting mij ging voor de vakantie nog wel oké maar gaat nu ook weer de verkeerde kant op. Om het makkelijk te maken![]()

Die van ons slaapt ook zelden in de wagen, maar wel in de draagzak op m'n rug. Zou dat nog een optie zijn?quote:Op maandag 11 september 2023 19:33 schreef eponine het volgende:
Wij gaan het eerste weekend van oktober een nachtje weg met twee dagen pretpark erbij. Kunnen pas na 16:00 in onze accommodatie en de dag erna voor 11:00 ofzo uitchecken. Ben benieuwd hoe dat gaat met dreumes die haar middagslaapje echt nog nodig heeft en weigert te slapen in de wagen

En blijft ze dan wel redelijk vrolijk als ze in de wagen zit? Met wat afleiding of eten? Dan zou je gewoon het slaapje kunnen overslaan en zien wat er gebeurd. En dan op tijd naar bed in het huisje, hebben jullie ook nog wat aan de avond samenquote:Op maandag 11 september 2023 19:33 schreef eponine het volgende:
Wij gaan het eerste weekend van oktober een nachtje weg met twee dagen pretpark erbij. Kunnen pas na 16:00 in onze accommodatie en de dag erna voor 11:00 ofzo uitchecken. Ben benieuwd hoe dat gaat met dreumes die haar middagslaapje echt nog nodig heeft en weigert te slapen in de wagen

Zolang er eten is, is ze over het algemeen in haar nopjes. Vanochtend was ze met haar vader op pad en sliep ze wel ineens in de wagenquote:Op woensdag 13 september 2023 17:01 schreef June. het volgende:
[..]
En blijft ze dan wel redelijk vrolijk als ze in de wagen zit? Met wat afleiding of eten? Dan zou je gewoon het slaapje kunnen overslaan en zien wat er gebeurd. En dan op tijd naar bed in het huisje, hebben jullie ook nog wat aan de avond samenEn misschien de volgende dag ergens in de middag weer naar huis rijden, slaapt ze wel in de auto?
Dreumes heeft hier de ogen dan op z'n broek hangen en wordt heel mat, maar slapen ho maarGelukkig is hij dan niet vervelend als hij wat te zien heeft, als hij uit de wagen moet wordt het anders.

Ja, dat kan want dat was hier ook zo. En het wordt niet beter, alleen erger. Met bijna 19 maanden is het heel hard en hoog gillen als er ook maar iets niet helemaal naar haar zin gaat. Zich huilend laten vallen. En vooral alles zelf willen doen (maar het dan niet kunnen). Sterkte!quote:Op woensdag 13 september 2023 16:54 schreef June. het volgende:
Kunnen dreumesen van 15 maanden ook al in de peuterpuberteit belanden? Mijn hemel, de hoeveelheid stervende zwaan scenario's zijn niet te tellen deze week![]()

Het is een faaaaaaaasequote:Op woensdag 13 september 2023 16:54 schreef June. het volgende:
Kunnen dreumesen van 15 maanden ook al in de peuterpuberteit belanden? Mijn hemel, de hoeveelheid stervende zwaan scenario's zijn niet te tellen deze week![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |