Ja omdat je dus vast zit aan die partijen, dan moeten ze onderwerpen laten vallen om tot een compromis te komen, terwijl als de kiezer op onderwerpen kan stemmen, los van partijen, er meer kans is dat bepaalde zaken wél doorgevoerd gaan wordenquote:Op maandag 10 juli 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe voelt het of je voor niks stemt ( maar af dan toe ) want ze zeggen A en doen B
Haai!quote:
52 miljoen.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wtf ja![]()
hoeveel geld heeft YT ze moeten betalen![]()
[ afbeelding ]
lucratieve bezigheidquote:Op maandag 10 juli 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
52 miljoen.
Nee dat weet ik niet en ik kan ook niet zo goed rekenenmaar dat is mijn schatting afgaande op wat ik google vind. Het is van veel dingen afhankelijk dus het is niet zo makkelijk te zeggen. Het kan ook het dubbele of de helft zijn
Ga gelijk filmpje maken!!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lucratieve bezigheid![]()
eenmalig uploaden en het geld stroomt binnen
ja klopt, en de volhouder wint, uiteindelijk moet je mazzel hebben dat mensen je filmpje willen bekijkenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ga gelijk filmpje maken!!![]()
Maar zo simpel is het niet. Het is vaak een wereld waarin je hard moet werken om er te komen en waarin veel concurrentie is. Zijn altijd mensen die geluk hebben maar het is niet zo eenvoudig om een miljoen views te krijgen maandelijks.
Als je bijvoorbeeld 10.000 views per maand hebt kun je als je spaart op het eind van het jaar een keer boodschappen gaan doenen 10.000 is al best veel.
En je moet er ook nog belasting over betalen.
ook in viewsquote:Op maandag 10 juli 2023 20:28 schreef engine het volgende:
De inkomsten zitten vaak meer in sponsoring en donaties.
Hoe ze die worstjes aanpakkenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja klopt, en de volhouder wint, uiteindelijk moet je mazzel hebben dat mensen je filmpje willen bekijken
Ik volg deze man met zijn wasbeertjes, hij voedt ze al 20 jaar en heeft heel wat filmpjes op YT staan, maar door een gelukje ging zijn video ineens viraal
Ik geloof dat een tv kanaal hem opgepikt had, ineens meer dan 500 k abonnees![]()
Nu kan hij dat voedsel, voornamelijk hotdogs, betalen dankzij de opbrengsten van die filmpjes
Zo lief die wasbeertjes![]()
jaquote:
Awwhquote:Op maandag 10 juli 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ze zijn heel zachtaardig, hebben hem nog nooit gebeten
Nu is het babyseizoen , heeft ie een zwembadje met marshmellows voor ze![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |