quote:
Op maandag 10 juli 2023 18:51 schreef DrTokkie het volgende:In de jaren 80 was ik bijrijder op de vrachtwagen, en ik ben in bijna alle landen van Europa geweest, zelfs met de Harold Of Free Enterprise, je weet wel de Europese Titanic.
...
Dus als je in Belgie dit leest en je komt een jong kereltje tegen die nodig moet POEPEN, ik bedoelde gewoon SCHIJTEN.
Nu de reis met de Harold Of Free Enterprise, we gingen met de vrachtwagen op de onderste dekken, alle wielen werden met kettingen verzekerd.
Dus mooie reis onderweg naar Engeland, dat heette toen nog zo. Ik dacht bij aankomst in Engeland WTF wat gebeurt er? Iedereen rijdt aan de verkeerde kant. Maar mij pa zei dit hoort zo.
Ook was ik helemaal van slag omdat de klok plotseling moest worden aangepast, ook in de TACHOGRAAF van de vrachtwagen enzo.
Op het schip had ik de tijd van mijn leven, het was echt heel mooi, OP DE HEEN WEG!
Maar toen kwamen we aan in Engeland, en uiteindelijk in London.
En ik zei 'I NEED GET LAID'
en die vrouw keek me toch aan?
Kan me niet herinneren wat ze zei, maar was iets van NOT GET LAID, YOU TO YOUNG.
dus weer hetzelfde probleem.
Wat ik bedoelde was 'I NEED' en dan de nederlandse woorden 'liggen'.
'i NEED GET liggen'.
Ik was zo moet, kon slapen, moest zelfs slapen.
Was een mooie bijzondere tijd.
Wel bijzonder wat je meemaakt aan versprekingen als jochie in de jaren 80 omdat woorden zo verschillende betekenis hebben in diverse landen.
Ik hoop een beginnetje te hebben gemaakt en dat andere hun 'gemak' willen plaatsen.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars:
https://tinet.nl