SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt ook gele watermeloen, zelf nooit gehad maar zal ook wel lekker zijnquote:Vind ik welquote:Op maandag 10 juli 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken alleen de watermeloen. Is die Galia lekker?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zal het eens proberenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt ook gele watermeloen, zelf nooit gehad maar zal ook wel lekker zijn
[..]
Vind ik wel![]()
![]()
Haal soms een bakje meloen salade bij de groente winkel..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eens kijken... ik heb bolletjes, ik heb invrieshamburgers en ik heb de ingredienten om een x speciaal te maken...
Zal ik het doen...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zijn we verslaafd aan hier thuis, aten er eerst 2 per persoon per dag, door de kosten terug geschroefd naar 1 per persoon per dagquote:![]()
Zal de agent het accepteren als ik met deze op een scooter zit?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tuurlijk omdat je alles in huis hebt gewoon maken danquote:Op maandag 10 juli 2023 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken... ik heb bolletjes, ik heb invrieshamburgers en ik heb de ingredienten om een x speciaal te maken...
Zal ik het doen...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee zoeterquote:Op maandag 10 juli 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn wel wat zuurder dan de groene![]()
Weetnietquote:Op maandag 10 juli 2023 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal de agent het accepteren als ik met deze op een scooter zit?![]()
Probeer het eens![]()
Is dat dezelfde gast die ook vorige week naakt op de fiets zat in de OP?![]()
Oeh living on the edgequote:Op maandag 10 juli 2023 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik het doen...![]()
![]()
Geen idee, waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 juli 2023 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Weetniet![]()
Probeer het eens![]()
Is dat dezelfde gast die ook vorige week naakt op de fiets zat in de OP?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: