Die neemt volgens mij best snel dingen op.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:35 schreef Clasientje het volgende:
Eunice is best een slimme vrouwtje vergis je niet in haar.
Ja lijkt mij ook, en niet iemand die je niet magquote:Op maandag 10 juli 2023 15:36 schreef Hildetje het volgende:
Als eunie wint…ALS…dan is het toch logisch dat je de sterkste wegstemt? Elke sterke weg is er weer eentje minder (weet je zeker dat je daar nooit meer tegen hoeft te stemmen bij de volgende eli )
Tegen Zoë en morrie maak je meer kans dan een Isaacquote:Op maandag 10 juli 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, en niet iemand die je niet mag
Ja ik had dan ook Isaac, Babette of Marciano weg gestuurdquote:Op maandag 10 juli 2023 15:37 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Tegen Zoë en morrie maak je meer kans dan een Isaac
quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Nou als Eunice gaat wordt het een kale meuk s'ochtends... kunnen we niet meer zeuren over haar open heupen enzo...
Babette en Wendy hoorde ik net ookquote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef cinsan het volgende:
bep , wendy en tiano zouden op erik gestemd hebben las ik op fb
Weet niet of ik dat ga missen…🙄 NOTquote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
Nou als Eunice gaat wordt het een kale meuk s'ochtends... kunnen we niet meer zeuren over haar open heupen enzo...
Beetje late reactie maar zag het nu pasquote:
Alle ochtendlijpies gaan weg... Bert en nu misschien Eunice..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan hoeven we de streams niet meer voor 8 uur aan te zetten
misschien denkt zij ook wel dat er nog een vervolg komt, of nog iemand die aangewezen kan worden om vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af waarom Mirthe nu met dat opengeslagen theorieboek voor haar neus ligt.
1 stem heeft ie van Wendy en babettequote:Op maandag 10 juli 2023 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice krijgt dus een opdracht als ze hem niet haalt moet ze weg.
Ik hoor nu bewoners zich af vragen of Eunice iemand mag weg sturen als ze het haalt. Want de stem heeft dit niet vermeld.
Was Erik eigenlijk nog een beetje beledigt dat hij 3 stemmen heeft gekregen?
Ik bedoel wie op wie gestemd heeftquote:Op maandag 10 juli 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in het SV
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |