Ow god. Dan krijgen we een extreem links kabinet.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:31 schreef Vallon het volgende:
Alle hoofdrolspelers, stappen dus op. Wopke is ook af, Hugo heeft geen zin, Sigrid doet het voor de kinderen en de weg is dan vrij voor Timmermans (van wie het zoemt dat hij wil worden genoemd).
Timmermans, alsof de pvda-gl combinatie de grootste partij zou wordenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:31 schreef Vallon het volgende:
Alle hoofdrolspelers, stappen dus op. Wopke is ook af, Hugo heeft geen zin, Sigrid doet het voor de kinderen en de weg is dan vrij voor Timmermans (van wie het zoemt dat hij wil worden genoemd).
Ruttte blijft een meester in (af)glijden.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:36 schreef Erasmus het volgende:
Die is onderweg naar zijn volgende job in Brussel. Motie van wantrouwen vermeden.
Dan zal er wel op gestemd moeten worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:31 schreef Vallon het volgende:
Ja nou dat dacht ik ook, maar ik zie vooralsnog nog nergens ie deze demissionaire periode afmaakt..quote:Op maandag 10 juli 2023 10:36 schreef Erasmus het volgende:
Die is onderweg naar zijn volgende job in Brussel. Motie van wantrouwen vermeden.
Omdat Timmermans de verkiezingen wel even gaat winnen?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow god. Dan krijgen we een extreem links kabinet.
quote:"Yes, ladies en gentlemen, het is tijd voor nieuw elan.
And never forget, der Islam gehort seit 2000 jahre zu Europa, dus nu doorpakken.
Kom maar binnen mensen"
Voor heel het land. Nationale feestdag dit.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:39 schreef SpecialK het volgende:
Lijkt mij gezond voor het kabinet. Tijd voor een nieuw gezicht voor de overheid.
Kwestie van maar één vakje invullen. De rest is zo versplinterd dat het stragegisch geen zin heeft.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zal er wel op gestemd moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |