quote:Op maandag 10 juli 2023 09:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de kinders? Klinkt als nogal een lange zit namelijk.
Ze zijn 9 en 6 en zijn wel lange autoritten gewend dus daar maak ik me niet zo druk overquote:Op maandag 10 juli 2023 09:05 schreef daNpy het volgende:
Deel hier tips, trucs en ervaringen over op vakantie gaan met kinderen
[..]
Gewoon met 2 auto's gaanquote:Op maandag 10 juli 2023 09:09 schreef maily het volgende:
Dat je in het midden op de achterbank een grote tas zet tussen de stoelverhogers zodat ze geen last hebben van elkaar![]()
Eigenlijk had ik daar zo'n ding voor bedachtquote:Op maandag 10 juli 2023 09:09 schreef maily het volgende:
Dat je in het midden op de achterbank een grote tas zet tussen de stoelverhogers zodat ze geen last hebben van elkaar![]()
Ok. Toch lijkt het me als kind ook een beetje saai om eerlijk te zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 09:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze zijn 9 en 6 en zijn wel lange autoritten gewend dus daar maak ik me niet zo druk over.
Als ze maar niet bij elkaars spullen kunnenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik daar zo'n ding voor bedacht
[ afbeelding ]
Maar mogelijk is die te laag.
Ik heb zelf toen ik 9 was een vergelijkbare rondreis gemaakt, het is een van mijn leukste vakantieherinneringenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ok. Toch lijkt het me als kind ook een beetje saai om eerlijk te zijn
Zelf ben ik ook helemaal niet van campings, maar voor kinderen is het wel heerlijk.
True, en dan past er ook nog een koffer tussen de stoeltjes.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze maar niet bij elkaars spullen kunnen![]()
Zo'n stoelzak is dan handiger.
Hoe hebben we het vroeger toch gedaan, met de caravan, 2 ouders en 3 kleine kinderen naar zuid frankrijk, 2 dagen heen, 2 dagen terug, zonder ipad, mobiel of tv scherm. Overnachten op een parkeer terrein in een caravan met 4 slaapplekkenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:09 schreef maily het volgende:
Ik heb het niet over een road trip.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:15 schreef daNpy het volgende:
Maar wat is er nou precies "leuk" als je je kinderen al uit elkaar moet houden op de achterbank om dan een roadtrip te gaan doen?
Ik kan me de maaiende arm van mijn vader anders nog levendig herinnerenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Hoe hebben we het vroeger toch gedaan, met de caravan en 3 kleine kinderen naar zuid frankrijk, 2 dagen heen, 2 dagen terug, zonder ipad, mobiel of tv scherm
Ik ook ...quote:Op maandag 10 juli 2023 09:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kan me de maaiende arm van mijn vader anders nog levendig herinneren
Anyway het verste wat ik tot nu toe heb gereden met mijn achterban was normandie, dat was nog prima te overzien met tablets en tussenstops.
Mijn vader reed altijd naar Tsjechië, dat was een kleine 10 uur met de caravan er achter. De oplossing? Om middernacht vertrekken
waar lees je dat dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 09:15 schreef daNpy het volgende:
Maar wat is er nou precies "leuk" als je je kinderen al uit elkaar moet houden op de achterbank om dan een roadtrip te gaan doen?
Joh stop eens met jouw vooroordelen op een ander zijn vakantie te projecteren.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:15 schreef daNpy het volgende:
Ik wel, wij doen een rondreis van meer dan 3000 kilometerquote:
en vervolgens was je stil en was de rust weer teruggekeerdquote:Op maandag 10 juli 2023 09:18 schreef SQ het volgende:
Ik kan me de maaiende arm van mijn vader anders nog levendig herinneren
Respect, sowieso een mooie reis natuurlijk en cool dat je kinderen dat leuk vindenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wel, wij doen een rondreis van meer dan 3000 kilometer. En met die lange autoreis heeft niemand van ons 4en een probleem. Je ziet een boel, komt nog eens ergens, en de hond kan mee. En zijn we 't flauw, stoppen we even.
Maar dan kom je zelf toch helemaal brak aan? Wij hebben het ook wel eens gedaan hoor, pre-kind. Toen ging dat nog wel, maar ik ben nu toch echt geen 20 meer.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:22 schreef stropdaz het volgende:
Eind van de avond vertrekken scheelt al een hoop. Vallen ze in slaap in de auto. Bij het wakker worden even ergens stoppen voor een ontbijtje en dan het laatste deel van de rit doorhobbelen onder het genot van muziek, tablet, kleuren, spelletjes
Aha, ik kwam hier zomaar het topic binnenvallen.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wel, wij doen een rondreis van meer dan 3000 kilometer. En met die lange autoreis heeft niemand van ons 4en een probleem. Je ziet een boel, komt nog eens ergens, en de hond kan mee. En zijn we 't flauw, stoppen we even.
Ja dat hielp wel evenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:21 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
en vervolgens was je stil en was de rust weer teruggekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |