Ja dat lijkt me ook onzin. Misschien zaten er alleen stabiele, evenwichtige mensen tussen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:52 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ze zouden te weinig brieven hebben ontvangen. Lijkt me toch sterk voor Milu.
"Het zit nu al niet mee voor drie kandidaten uit B&B Vol Liefde: De Aftrap. Zij kregen - in tegenstelling tot de acht gelukkigen - te weinig brieven om hun romantische zoektocht voort te zetten. Met dit overzicht hopen we ze alsnog een handje te helpen."
https://www.televizier.nl(...)electie-net-niet-rtl
Nee loopt nu gewoon 1 per dag? Zoals altijd. Alleen de eerste week kan je er 5 vooruit kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat elke maandag er een aantal afleveringen bij zou komen op Videoland? Maar zie nu enkel alleen aflevering 11 erbij staan.
Dat zal het grootste probleem geweest zijn. Te weinig controverse om uitgezonden te worden. Te saai voor tv. Geen kijkcijferkanon.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook onzin. Misschien zaten er alleen stabiele, evenwichtige mensen tussen.
Die snap ik effe niet, zekers weer wat gemist, iemand die de auto van haar zus ook in elkaar rijdt? Eindelijk die nepYoup eruit met veel slachtoffergedrag. Hij mag blij wezen dat ie zijn ongesteldheid op het feestje heeft overleefd, werkelijk niets aan die man was aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:58 schreef RamboDirk het volgende:
Voor iedereen die naar Spanje rijdt, hopelijk krijgen jullie geen autopech ter hoogte van Troche.
Life is gewoon een gamble, you know je weet wel. Wij doen hier on the mountain alleen maar pure business.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:10 schreef lily het volgende:
Ach ja, als je maar in lijn bent met je purpose.
Ligt er helemaal aan of de flow tussen je mannelijke en vrouwelijke energie wel in agreement is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:05 schreef Kreator het volgende:
Hier prikt toch iedereen wel doorheen, mag ik hopen..
Hij is wel heel gedienstigquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:55 schreef Jauke het volgende:
Ik denk dat Olof in een vorige leven een os is geweest.
Wel super sympathiek. Niet geschikt voor haar maar voor sommige wel gewoon lot uit loterij zo'n betrouwbaar en aardig iemand.quote:
Ze kan wel goed vliegen vangen. Mooie tactiek ook...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:42 schreef lily het volgende:
Aflevering 11, die nieuwe meid, bij Joy![]()
Wat een zelfingenomen druk persoon is dat zeg. Bweh.
Ze noemt zich lekker gek, is barbier geweest, havenarbeider en zonnepaneelmonteur. Top hoor.
Ja biefstuk is lekker met wat peper en zout geen gedoe.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, dat overdreven gedoe van Joy met die biefstuk met knoflook en troepjes en flamberen en maar een van die slijmbalvrienden vond het lekkerder dan dat goed gegaarde biefstukje met alleen zout van die ...hoeheetzeookweerkrullenmeisje..
En een enorm litteken op zijn wang. In aflevering 12 vind ik hem wel sympathiek en eerlijk overkomen, moet mijn eerdere (voor)oordeel toch iets bijstellen. Hoop dat het wat wordt tussen die twee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:44 schreef Soury het volgende:
Wat heeft die Martijn enorme oor(lellen) maar wel leuk dat hij met die nieuwe dame kan opschieten.
Omdat ie in de machinekamer op een veldbedje wil blijven slapen? Ik vind dat belachelijk, als ie zich wil opofferen wil moet ie gewoon vertrekken met zijn gemompel. Duidelijk geen romantische klik tussen hem en Marian.quote:
Cees ben jij het?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ie in de machinekamer op een veldbedje wil blijven slapen? Ik vind dat belachelijk, als ie zich wil opofferen wil moet ie gewoon vertrekken met zijn gemompel. Duidelijk geen romantische klik tussen hem en Marian.
Dat kan mijn kat ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan wel goed vliegen vangen. Mooie tactiek ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |