Gewoon uit buitenland naar hier?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Mijn nieuwe leverancier gevonden voor al mijn spullen![]()
De afgelopen twee weken drie bestellingen gedaan, en alle drie keurig binnen drie werkdagen geleverd
https://www.lepetitvapoteur.com/en/
Ja klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon uit buitenland naar hier?
Mooi. Ik moet over drie maand weer namelijk.quote:
Die shop ziet er wel goed uit maar ik probeer nu een bestelling te plaatsen en te betalen met mijn creditcard en om de 1 of andere reden blijft de bestelling open staan. Iemand anders hier ook een probleem mee bij deze shop?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
De afgelopen twee weken drie bestellingen gedaan, en alle drie keurig binnen drie werkdagen geleverd
Ik ook. Was er bang voor dat ik met het smaakjesverbod ook een uitdaging ging krijgen, maar de tabaksmaken die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn wel oke. Vind het zelfs niet echt naar tabak smaken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinigen die tabaksmaken wel lekker vindt.
Verkopen ze ook nog gewoon smaakloos of is het exclusief tabak? Doe het puur voor de nicotine en PG/VG is van zichzelf al we een beetje zoet. Heb tijdje geleden nog bij een webshop een voorraadje weten te scoren, maar geen idee hoe ik dat over 2-3 maand ga doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind die ´tabak smaken´ ook prima. Degene die ik geprobeerd heb smaken hooguit een beetje kruidig of naar honing. Kan de ´tabak smaak´ er meestal niet uit opmaken. Van die zoete aardbei/cola smaakjes kreeg ik toch al een beetje genoeg.
Ik betaal via PayPalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:00 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Die shop ziet er wel goed uit maar ik probeer nu een bestelling te plaatsen en te betalen met mijn creditcard en om de 1 of andere reden blijft de bestelling open staan. Iemand anders hier ook een probleem mee bij deze shop?
Betaal jij via die Wire optie @:GM78 ?
Ja, ik was er inmiddels achter gekomen dat ze sowieso geen CC meer accepteren vanuit NL maar het is goed gekomen met Paypalquote:
Top! Die ga ik ook proberen. Nu koop ik mijn liquids (18Mg/ml) altijd kant en klaar. Begrijp ik goed dat deze toko alleen preparaten verkoopt die je zelf moet mixen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Alles naar wens verlopen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef praadje het volgende:
https://justvape.nu/
Dit is de site. Ik heb gewoon met bancontact Belgische betaalpas) betaald dus Ideal enzo zal ook wel kunnen.
En je wordt gewoon via GLS op de hoogte gehouden waar je pakketje zich bevindt.
Gewoon wassen en water. PG/VG zijn alcoholen die gewoon makkelijk te fixen zijn en geen olie achtige stoffen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:59 schreef Droopie het volgende:
Vraagje. Hoe krijgen jullie liquid uit kleding of bankstel?
Ze hebben ook kant en klare liquidsquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:34 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Top! Die ga ik ook proberen. Nu koop ik mijn liquids (18Mg/ml) altijd kant en klaar. Begrijp ik goed dat deze toko alleen preparaten verkoopt die je zelf moet mixen?
Denk dat ik deze ook maar probeer dan. Hoe snel is het vanuit Frankrijk in NL?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Ik had het na 4 (werk)dagen al binnen. Sowieso binnen een week als het goed is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat ik deze ook maar probeer dan. Hoe snel is het vanuit Frankrijk in NL?
Tussen de drie en de vier werkdagen. Maar meestal drie werkdagenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat ik deze ook maar probeer dan. Hoe snel is het vanuit Frankrijk in NL?
Ik heb ook een ander merk nic booster moeten bestellen (Nico Pulse 50/50 20mg) maar daar maak ik mij geen zorgen over.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand nog een linkje voor in m'n DM waar je nog kan bestellen? Heb zelf altijd Q-pharm 70/30 18 mg, maar die DIY Booster is wel heel goedkoop (1 euro), dus vraag me af hoe de kwaliteit is.
Edit: Maar het hoort ook gewoon zo goedkoop te zijn... Toch ligt het me niet helemaal goed ofzo.
Lekker bezig, maat. Nog steeds gestopt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:32 schreef Kreator het volgende:
Definitief gestopt met vapen. De gewoonte afleren valt nog wel tegen, alhoewel er geen verslaving meer is want nicotine zat er al maanden niet meer in.
maar uiteindelijk is het dus wel gelukt om van 20 sigaretten per dag naar vapen naar niks te gaan. En dat was het doel.
Ja, ik maak me weer druk om niks. Ik zal morgen wel even een flinke berg boosters bestellen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:49 schreef Cici het volgende:
Ik heb ook een ander merk nic booster moeten bestellen (Nico Pulse 50/50 20mg) maar daar maak ik mij geen zorgen over.
Ook maar eens geprobeerd, 3x10 ml voor net geen tientje en daar dan 5 van. Schrok me de tyfus in België, 7,95 per flesje.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:32 schreef GM78 het volgende:
Dat kleine beetje dopamine wat je krijgt van nicotine (normaal merk ik er eigenlijk vrij weinig van) wordt zo gigantisch merkbaar na stimulanten. Ik hijs ook echt onafgebroken aan dat ding op die momenten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
Maandenlang niet gevaped, wat ik pas besefte toen ik er vorige maand weer zin in kreeg. Blijkbaar heb ik enkel behoefte aan nicotine wanneer ik (vrij) veel pep neem.
Van de 40 flesjes (20 mg/ml nicotine) die ik in februari vorig jaar kocht blijven er nog 8 over. Zal maar eens op zoek gaan naar een nieuwe voorraad.
Helemaal top, binnen, gratis verzonden voor een bestelling van nog geen 50 euro, nougatje en draagzakje erbij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook maar eens geprobeerd, 3x10 ml voor net geen tientje en daar dan 5 van. Schrok me de tyfus in België, 7,95 per flesje.Ik had in december nog voor 2,95 ingekocht in NL en doe daar nog steeds mee, maar nu andere wegen zoekend.
En een koelkastmagneetje hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Helemaal top, binnen, gratis verzonden voor een bestelling van nog geen 50 euro, nougatje en draagzakje erbij.
Het zou (heel misschien) een vorm van zelfmedicatie kunnen zijn, nicotine beschermt tegen de neurotoxische effecten van amfetamines.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kleine beetje dopamine wat je krijgt van nicotine (normaal merk ik er eigenlijk vrij weinig van) wordt zo gigantisch merkbaar na stimulanten. Ik hijs ook echt onafgebroken aan dat ding op die momenten.Grappig hoe dat werkt en hoe dat zo ineens dan merkbaar wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |