abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210971511
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:18 schreef mossad_agent het volgende:
Wat een slechte troll, doe dan in ieder geval je best....
Nee hoor vapen moet echt verboden gaan worden samen met roken. Andere optie zou zijn dat bv een pakje peuken naar 50 euro gaat. :Y

Dat geld kan mooi naar de zorg.
pi_211019368
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 07:39 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd, zal vast naar verbrand plastic gaan smaken ofzo. Wel apart dat de overheid even gaat bepalen welke smaken je mag roken straks.
Ik kwam dit tegen;

E-liquid mag straks in Nederland louter nog bestaan uit één of meerdere van de 16 door de overheid gedefinieerde en toegestane smaakstoffen. Deze 16 toegestane smaakstoffen hebben allemaal een tabaksmaak. Volgens de grootste e-liquidfabrikant in Nederland valt er weinig te maken uit deze 16 smaakstoffen, het resultaat is telkens de smaak van verbrand plastic. Het feit dat deze ervaren fabrikant al maanden bezig is zegt voldoende. Zoals het er nu naar uitziet zijn er straks dus geen (lekkere) smaakjes meer.

Bron; https://e-liquidwinkel.com/smaakverbod
pi_211020865
En smaakloos dan?

Ach ja, via Telegram zijn er genoeg groepen waarbij je het gewoon allemaal, straks ook, nog kan bestellen. En anders rij ik even naar Duitsland elk half jaar en een voorraad in te slaan.

Overigens kun je het nu ook gewoon nog bestellen. Genoeg vendors die zich niks aantrekken van de overheid.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211020869
En er lopen nog rechtszaken.
pi_211020903
Wel benieuwd naar het aantal rokers in 2024, want dat gaat gigantisch omhoog weer. Inclusief jongeren. :')

Hoe k*...dom ben je als overheid...
pi_211144651
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:52 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Leuk! Lekker een beetje zelf klooien.
Ik doe eerst water en dan alcohol en dan drogen en opnieuw gebruiken, jij andersom. Zal ik ook eens zo proberen
Nou, ik heb m'n best gedaan en het werkt eigenlijk gewoon niet om die coils weer schoon proberen te krijgen. Ze worden wel schoon maar ze werken dan echt een heel klein beetje beter.

Eigenlijk bijna helemaal niet beter.

Wat wel werkt!. Is die nieuwe coil voordat je hem gebruikt. Eerst helemaal te laten intrekken met die liquid. Dan gaat ie wel echt heel veel langer mee, scheelt echt een heleboel. Ik schat minimaal een week, misschien 2 weken langer voordat ie uitgewerkt is.
Door die liquid eerst in die cotton gaatjes te druppelen, zodat die cotton van binnen echt helemaal nat met die liquid is en er geen druppel meer bij kan. Die coil zal dan minder hard geluid maken, die klapjes die je in het begin kan horen, zijn er dan bijna niet meer en dan gaat ie echt heel veel langer mee.

Het is een vervelend klusje, maar de levensduur wordt zo bijna verdubbeld. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door christmastsunami op 31-10-2023 12:19:23 ]
pi_211144887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 12:11 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan en het werkt eigenlijk gewoon niet om die coils weer schoon proberen te krijgen. Ze worden wel schoon maar ze werken dan echt een heel klein beetje beter.

Eigenlijk bijna helemaal niet beter.

Wat wel werkt!. Is die nieuwe coil voordat je hem gebruikt. Eerst helemaal te laten intrekken met die liquid. Dan gaat ie wel echt heel veel langer mee, scheelt echt een heleboel. Ik schat minimaal een week, misschien 2 weken langer voordat ie uitgewerkt is.
Door die liquid eerst in die cotton gaatjes te druppelen, zodat die cotton van binnen echt helemaal nat met die liquid is en er geen druppel meer bij kan. Die coil zal dan minder hard geluid maken, die klapjes die je in het begin kan horen, zijn er dan bijna niet meer en dan gaat ie echt heel veel langer mee.

Het is een vervelend klusje, maar de levensduur wordt zo bijna verdubbeld. *O*
Ah, balen dat het voor jou niet goed werkte.
Ik doe nog steeds schoonmaaksessies hier, met goed gevolg. Gaan ze weer een weekje extra mee.

Toen ik 10 jaar geleden begon met dampen, werd mij meteen geadviseerd de coil vooraf te druppelen en minimaal 2 minuten te laten volzuigen. Ik doe dat dus altijd al.
pi_211145590
Ik doe er altijd een nieuwe coil in voor dat ik ga slapen, heeft het de hele nacht om in te trekken.
pi_211146186
Ja dat is een trucje die overal wordt gegeven.
Ik weet ook niet anders.
pi_211148534
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 13:53 schreef Sorella het volgende:
Ik doe er altijd een nieuwe coil in voor dat ik ga slapen, heeft het de hele nacht om in te trekken.
Ik heb 'm gewoon naast m'n bed. Als ik wakker wordt ff hijsje. :')

Ik doe een maand ofzo met m'n Joyetech Aio coils. Gaan imo heel lang mee, pas laat echt vieze brandsmaak, dan vervang ik 'm gelijk.
pi_211305610
Bestellen jullie nog online? Zo ja, iemand een website? Voor 31 december nog maar even bulken.
  woensdag 15 november 2023 @ 21:14:23 #137
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_211308112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Bestellen jullie nog online? Zo ja, iemand een website? Voor 31 december nog maar even bulken.
https://www.e-smokey.nl/

Ik ben pas in het filiaal Rotterdam geweest en ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en goede service. Ze zitten redelijk verspreid in Nederland. Ze gaven aan dat als je na 20:00 8)7 een account op hun site aanmaakt en een bestelling plaatst, ze de mogelijkheid hebben om die te verwerken. Ze hadden het over een aantal mazen in de wet die ze gevonden hadden.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  woensdag 15 november 2023 @ 21:22:03 #138
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_211308174
Een vraag aan jullie: Aliexpress wat mijn goto site voor Vape hardware.

Ik heb wat spullen nodig en ik heb iets heel vreemds: In het zoekveld zie ik heel veel relevante zoekcriteria verschijnen, maar welke ik ook kies, de resultaten hebben weinig met Vape meuk te maken. En ik krijg al helemaal niet het product waar ik op zoek.

Ik kan me niet voorstellen dat Ali geen Vape spullen meer verkoopt. Is dat ook een soort blokkade vanuit Nederland?

Laat maar, vraag beantwoordt: Als ik via Tor naar Aliexpress ga, krijg ik wel Vape spullen. Niet alleen China lijkt een firewall te hebben voor censuur. Nederland ook.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_211308738
quote:
5s.gif Op woensdag 15 november 2023 21:14 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]
https://www.e-smokey.nl/

Ik ben pas in het filiaal Rotterdam geweest en ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en goede service. Ze zitten redelijk verspreid in Nederland. Ze gaven aan dat als je na 20:00 8)7 een account op hun site aanmaakt en een bestelling plaatst, ze de mogelijkheid hebben om die te verwerken. Ze hadden het over een aantal mazen in de wet die ze gevonden hadden.
Moeten die dingen wel een beetje geheim houden. :P
pi_211314771
Iemand nog een site uit het VK ofzo aan te raden?

Bestel normaal bij vapourdepot.com maar die hebben niks op voorraad lijkt het wel :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_211385617
Hoi allemaal misschien kunnen jullie helpen :).

Ik heb al heel lang geen coils e.d. besteld dus ben het spoor bijster wat er nog wel en niet op de markt is.

Ik gebruik de kangertech kbox 8 tot 40 watt (oudje maar bevalt nog prima) maar mijn coils raken op.
Ik moet kangertech ssocc 0.5 ohm coils hebben maar ik kan ze alleen bij smokesmarter vinden en dan betaal ik de hoofdprijs.
Iemand enig idee waar ik die kan halen of is er misschien een vervanger voor ?

E-liquidwinkel heeft occ coils 1.20 ohm maar die kan ik na een week al weggooien omdat die verbrand smaken.
pi_211718583
Ik naar Belgie rijden, gaan daar in 2024 de prijzen met 0,15 cent per milliliter omhoog ;(
Hell To The Liars
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:08:50 #143
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_211970006
En wie heeft er nog goede (buitenlandse)webshops voor eliquid met smaak?
Of ben ik net als de jeugd aangewezen op Snapchat of een bezoekje aan Duitsland... :{

[ Bericht 1% gewijzigd door dikkedaniel op 09-01-2024 09:22:54 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_211973042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef dikkedaniel het volgende:
En wie heeft er nog goede (buitenlandse)webshops voor eliquid met smaak?
Of ben ik net als de jeugd aangewezen op Snapchat of een bezoekje aan Duitsland... :{
Je kunt ook gewoon stoppen met die flauwekul :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211973060
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 14:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met die flauwekul :')
Waarvan akte
pi_211973452
Je kan toch nog wel gewoon bij sommige bedrijven bestellen op internet? Wie doet dat nog? Ik heb nog een voorraad van iets meer dan een maand.
pi_211973902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 14:53 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan toch nog wel gewoon bij sommige bedrijven bestellen op internet? Wie doet dat nog? Ik heb nog een voorraad van iets meer dan een maand.
Noem mij 1 betrouwbare site. Ze mogen niet meer verzenden, dat is het punt.
pi_211973929
Zelf maken
pi_211974318
Ik heb coils besteld in engeland want hier zijn ze niet meer te verkrijgen ;(.
Bij de eerste leverancier kreeg ik een mailtje dat het er niet meer was en of ik andere coils wilde hebben (nog 36 pakjes in stock ?) maar okee dus geannuleerd.
Bij een andere leverancier besteld dus ik ben benieuwd of ik die binnen krijg (via amazon. uk trouwens) maar de coils komen via luxemburg zag ik op de visa.
  woensdag 10 januari 2024 @ 13:10:22 #150
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_211982794
Dit is wel een goede Franse webshop die voor een paar euro naar Nederland verzend https://www.lepetitvapoteur.com/en/content/43-delivery-international

Ikzelf rijd van het weekend wel even over de grens naar de NLdampshop in Kleef om wat in te slaan :P
"Zou Je Haar Geven?? :P"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')