Nee hoor vapen moet echt verboden gaan worden samen met roken. Andere optie zou zijn dat bv een pakje peuken naar 50 euro gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:18 schreef mossad_agent het volgende:
Wat een slechte troll, doe dan in ieder geval je best....
Ik kwam dit tegen;quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:39 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, zal vast naar verbrand plastic gaan smaken ofzo. Wel apart dat de overheid even gaat bepalen welke smaken je mag roken straks.
Nou, ik heb m'n best gedaan en het werkt eigenlijk gewoon niet om die coils weer schoon proberen te krijgen. Ze worden wel schoon maar ze werken dan echt een heel klein beetje beter.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk! Lekker een beetje zelf klooien.
Ik doe eerst water en dan alcohol en dan drogen en opnieuw gebruiken, jij andersom. Zal ik ook eens zo proberen
Ah, balen dat het voor jou niet goed werkte.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan en het werkt eigenlijk gewoon niet om die coils weer schoon proberen te krijgen. Ze worden wel schoon maar ze werken dan echt een heel klein beetje beter.
Eigenlijk bijna helemaal niet beter.
Wat wel werkt!. Is die nieuwe coil voordat je hem gebruikt. Eerst helemaal te laten intrekken met die liquid. Dan gaat ie wel echt heel veel langer mee, scheelt echt een heleboel. Ik schat minimaal een week, misschien 2 weken langer voordat ie uitgewerkt is.
Door die liquid eerst in die cotton gaatjes te druppelen, zodat die cotton van binnen echt helemaal nat met die liquid is en er geen druppel meer bij kan. Die coil zal dan minder hard geluid maken, die klapjes die je in het begin kan horen, zijn er dan bijna niet meer en dan gaat ie echt heel veel langer mee.
Het is een vervelend klusje, maar de levensduur wordt zo bijna verdubbeld.
Ik heb 'm gewoon naast m'n bed. Als ik wakker wordt ff hijsje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:53 schreef Sorella het volgende:
Ik doe er altijd een nieuwe coil in voor dat ik ga slapen, heeft het de hele nacht om in te trekken.
https://www.e-smokey.nl/quote:Op woensdag 15 november 2023 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
Bestellen jullie nog online? Zo ja, iemand een website? Voor 31 december nog maar even bulken.
Moeten die dingen wel een beetje geheim houden.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:14 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
https://www.e-smokey.nl/
Ik ben pas in het filiaal Rotterdam geweest en ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en goede service. Ze zitten redelijk verspreid in Nederland. Ze gaven aan dat als je na 20:00een account op hun site aanmaakt en een bestelling plaatst, ze de mogelijkheid hebben om die te verwerken. Ze hadden het over een aantal mazen in de wet die ze gevonden hadden.
Je kunt ook gewoon stoppen met die flauwekulquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef dikkedaniel het volgende:
En wie heeft er nog goede (buitenlandse)webshops voor eliquid met smaak?
Of ben ik net als de jeugd aangewezen op Snapchat of een bezoekje aan Duitsland...
Waarvan aktequote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met die flauwekul
Noem mij 1 betrouwbare site. Ze mogen niet meer verzenden, dat is het punt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:53 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan toch nog wel gewoon bij sommige bedrijven bestellen op internet? Wie doet dat nog? Ik heb nog een voorraad van iets meer dan een maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |