abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juli 2023 @ 20:34:24 #1
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_209831057
170625_50937_3e3f6b5e88a28398cb0c01eb931fc3ad.jpg

SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 09-07-2023 20:40:20 ]
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  zondag 9 juli 2023 @ 20:43:51 #2
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_209831234
lapo vorig deel:

Op maandag 22 mei 2023 11:44 schreef KNAK het volgende:

Krijg allemaal mails dat 1 juli alle zooi niet meer online verkocht mag worden..

Navifactiva:

PG en VG kun je ook ergens anders bestellen, dat geld ook voor kanthal draad en smaakstoffen. En ik weet wel zeker dat een webshop in Frankrijk, Spanje of Griekenland gewoon levert na 1 juli. En aangezien er vrij verkeer van goederen is en geen douane controle komt het ook gewoon aan.
  zondag 9 juli 2023 @ 20:46:24 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209831267
Ik rook E met een Justfog Q16 pro 1.2 ohm. Altijd Authentic Cirkus liquid 6 mg. Wel verschillende smaakjes.
  zondag 9 juli 2023 @ 20:51:14 #4
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_209831352
Ik heb het hele verhaal rondom het niet meer mogen verkopen van e-liquids gemist. Ik sprak net met een maat en hij gaf aan dat ook het bestellen in andere Europese landen niet meer werkt, omdat het een Europese wet is.

Hoe komen jullie nu aan je vloeistoffen?
pi_209831396
quote:
5s.gif Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik heb het hele verhaal rondom het niet meer mogen verkopen van e-liquids gemist. Ik sprak net met een maat en hij gaf aan dat ook het bestellen in andere Europese landen niet meer werkt, omdat het een Europese wet is.

Ik vape al een tijdje kant en klare flesjes, mijn merk is (nu nog) te krijgen bij de Cigo (soort Primera). Zal binnenkort eens heen. Ik wil van't najaar een stoppen-met-roken traject gaan volgen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209834619
quote:

Oh nee he, hier was ik al zo bang voor :'(
Wat een shitzooi :(

Mixt hij ook alles zelf?

Ik mix het zelf en heb pas nog een heleboel nicotine, base en aroma gekocht, maar ben zo benieuwd hoe het dan verder moet hierna.
pi_209839630
quote:

Er zijn sites waar je nog gewoon kan bestellen omdat ze een dikke vinger geven aan de overheid. :D

Ik stuur je wel ff DM
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209839876
Ik heb nog net voor 1 juli een stapel aroma,s en base op de kop kunnen tikken bij een online winkel/site die nog verkocht aan nl.
Andere site deed dat al niet meer.
Geen idee of de online winkel/site waar ik het gehaald heb nu ook nog levert aan nl.
pi_209841847
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Er zijn sites waar je nog gewoon kan bestellen omdat ze een dikke vinger geven aan de overheid. :D

Ik stuur je wel ff DM
Mag ik ook een dm aub?
pi_209842529
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:46 schreef Sorella het volgende:
Ik heb nog net voor 1 juli een stapel aroma,s en base op de kop kunnen tikken bij een online winkel/site die nog verkocht aan nl.
Andere site deed dat al niet meer.
Geen idee of de online winkel/site waar ik het gehaald heb nu ook nog levert aan nl.
Ik kan volgens mij ook wel 3-4 maandjes vooruit. Maar als het goed is kan ik nog gewoon bij een NLse vendor bestellen. En Duitsland is een uurtje rijden voor mij.
pi_209842635
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 17:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik kan volgens mij ook wel 3-4 maandjes vooruit. Maar als het goed is kan ik nog gewoon bij een NLse vendor bestellen. En Duitsland is een uurtje rijden voor mij.
Dat is nog te doen die reistijd ik zit +/- 3 uur van de grens af ;(
pi_209842795
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 18:05 schreef Sorella het volgende:

[..]
Dat is nog te doen die reistijd ik zit +/- 3 uur van de grens af ;(
Maar dan moet er ergens in de buurt hier in NL nog wel een vapeshop zijn toch? Het ging precies om het online verkoopverbod, je kan nog steeds fysiek halen hoor.
pi_209844359
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 18:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar dan moet er ergens in de buurt hier in NL nog wel een vapeshop zijn toch? Het ging precies om het online verkoopverbod, je kan nog steeds fysiek halen hoor.
Ik kan weer een jaartje verder daarna zie ik wel :).
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:45:46 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_209852508
quote:

De landen waar ik kom kan je gewoon online bestellen hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_209853466
Iemand enig idee waar ik disposable vapes 1500+ puffs zonder nicotine kan bestellen? :)
pi_209855816
Gelukkig woon ik vlakbij Baarle-Nassau/Baarle-Hertog, alwaar mijn Nederlandse e-smokingwinkel naar een straatje verderop verhuist en zich dan in België bevind en derhalve onder andere regelgeving.
De meeste liquids blijven beschikbaar. Ook mijn smaakje.
Ik moet wel naar de fysieke winkel toe en kan ook niks meer online bestellen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 juli 2023 @ 20:12:18 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209856168
Hoorde ook al van een maat dat ze in Duitsland ook helemaal gek geworden zijn met belasting op liquids enzo.

Vape nu zelf zonder nicotine, hooguit tien trekken per dag. Als dit op is, koop ik sowieso niks nieuws meer.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 21:02:23 #18
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_209896433
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 14:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik stuur je wel ff DM
Ik heb direct een (best forse) bestelling gedaan, maar ik hoor niets, terwijl ze adverteren met volgende dag levering... Ik hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben nu.
pi_209896742
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 21:02 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]
Ik heb direct een (best forse) bestelling gedaan, maar ik hoor niets, terwijl ze adverteren met volgende dag levering... Ik hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben nu.
Kan 4-10 dagen duren omdat ze vaak bij moeten bestellen, vooral grote bstellingen.. Maar je kan ook even een berichtje sturen? Ze zijn echt wel bona fide.
pi_209900960
Ik heb mijn bestelling netjes gekregen ja.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 juli 2023 @ 13:32:52 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209955116
Definitief gestopt met vapen. De gewoonte afleren valt nog wel tegen, alhoewel er geen verslaving meer is want nicotine zat er al maanden niet meer in.

maar uiteindelijk is het dus wel gelukt om van 20 sigaretten per dag naar vapen naar niks te gaan. En dat was het doel.
pi_209960907
Ik bewaar de base in de vriezer maar weet iemand of je de aroma,s ook in de vriezer kan bewaren ?
pi_209966316
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 20:08 schreef Sorella het volgende:
Ik bewaar de base in de vriezer maar weet iemand of je de aroma,s ook in de vriezer kan bewaren ?
Ik wist niet eens dat dat kon, maar waarom wil je/vries je het in?
Mijn base, nicotine en aromas bewaar ik allemaal in een bak.
pi_209966454
Nicotine zou ik wel invriezen. Heb zelf nog 2 liter in de vriezer liggen al vanaf 2017. Base en aroma zou ik niet in de vriezer bewaren.
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 juli 2023 @ 11:47:09 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209966512
Inderdaad niet invriezen.

PV and VG do not freeze at the same point as water. Vegetable Glycerine liquid freezes at -38°C and Propylene Glycol liquid freezes at -59°C. If you take into consideration that most personal-use freezers sit at -18°C, these two ingredients are going to separate massively, but not freeze.
pi_209967824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 11:35 schreef Cici het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat dat kon, maar waarom wil je/vries je het in?
Mijn base, nicotine en aromas bewaar ik allemaal in een bak.
Het is ook niet bevroren maar wat minder vloeibaar, maar het is dan langer houdbaar heb ik d8 op het dampforum gelezen dus vandaar mijn vraag of dat ook voor aroma,s kan dan :)
pi_209972565
Waar haal je pure nicotine dan? Ik heb wel eens mensen gezien dat dat gebruikten en toevoegden.
  maandag 31 juli 2023 @ 04:35:23 #28
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_210102585
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Waar haal je pure nicotine dan? Ik heb wel eens mensen gezien dat dat gebruikten en toevoegden.
Een bron voor pure nicotine (of hoge concentratie) zou inderdaad handig zijn. Ik zou in bulk willen aankopen, want ik verwacht dat het in de toekomst steeds moeilijker en duurder zal worden om aan e-liquids met nicotine te raken. 500 gram nicotine zou meer dan voldoende zijn voor de rest van m'n leven.

• naingredients.ca (momenteel niets te zien op de site, buiten een boodschap dat ze hun systemen aan het upgraden zijn) verkocht een liter PG met 18% nicotine aan 189$, maar toen ik een bestelling wilde plaatsen werd een officieel licentienummer of iets dergelijks gevraagd, blijkbaar leveren ze enkel aan wettelijk erkende (geregistreerde) verkopers van e-liquids. Geen idee of je dat kan faken.

• chemnovatic.com verkoopt pure nicotinezouten, volgens hun website leveren ze enkel aan "business customers". Ik zie dat ze zowel bank transfers, credit card betalingen (via PayU), money transfers en Paypal aanvaarden. PayPal en Money transfers lijken me eerder iets voor B2C dan B2B transacties (waarom zou een bedrijf voor PayPal kiezen en 4.5% commissie betalen?). Misschien is het een indicatie dat ze toch aan particulieren leveren (maw gewoon niet checken of het inderdaad een business betreft). Maar misschien zoek ik er teveel achter. Ze zijn gevestigd in Polen.

• chansflavor.com levert pure nicotine, 251.64$ voor 250ml. Ze zijn bereid een lager bedrag op de documenten te zetten (1/5 of 1/10 van de werkelijke prijs), behalve voor verzendingen naar Duitsland. Ze vermelden ook dat ze het in een "discrete verpakking" kunnen verzenden. Daar zal bestellen waarschijnlijk geen probleem zijn. Ze hebben ook deze return policy:
quote:
If the goods cant pass the customs, Can I refund?

When the parcel reach your customs, sometimes it need you to contact the your local customs or FedEx to finish the customs. We will also sent your the required document file. If you don't contact your local cutoms or FedEx to finish clearance customs. there are no refund. And after you contact the your local cutoms or FedEx to finish clearance customs with our help, the parcel still cant pass the customs. we could make refund to you.
geen idee of ik daar iets uit kan afleiden (buiten het feit dat ze blijkbaar geen spellchecker gebruiken).

https://myeliquidsupplies.com verkoopt 7.2% (72 mg/ml) nicotine liquids in bulk: £94.99 voor 1 liter. Maar ik heb pech:
quote:
Germany, Greece, Cyprus, Hungary, Italy, Poland, Estonia, Lithuania & Spain – Please ensure the order is maximum 1.3-1.5 litres in total (subject to liquid weight), which can provide higher chances of delivery, and may avoid customs rejections and various fees. (Maximum 2kg packed parcel).

Latvia & Cyprus – Please ensure you are a vape business located in the country, for orders over 1.5kg, to avoid rejection.

Belgium – Please ensure you are a vape business located in the country, to avoid rejection.

Romania – Please ensure you have an EORI number for larger/heavier parcels (2-3kg+) that are sent with UPS. The issuing process is simple, even as an individual.
https://myeliquidsupplies.com/shipping-information/

Morgen verder op zoek gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door crystal_meth op 31-07-2023 09:16:40 ]
are we infinite or am I alone
pi_210106163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Pure nicotine is al heel wat jaartjes verboden voor de consument.
In de beginperiode, toen het zelf liquid maken steeds populairder begon te worden. Zijn er wat mensen onwel geworden tijdens het verwerken van de nicotine.
Sindsdien is het bijna nergens meer te krijgen.
pi_210106387
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 13:49 schreef GM78 het volgende:

[..]
Pure nicotine is al heel wat jaartjes verboden voor de consument.
In de beginperiode, toen het zelf liquid maken steeds populairder begon te worden. Zijn er wat mensen onwel geworden tijdens het verwerken van de nicotine.
Sindsdien is het bijna nergens meer te krijgen.
Dat het verboden is interesseert me niet zo veel. Er zijn altijd wel wegen. Niet dat ik het zelf zou willen kopen hoor, maar ik kan me voorstellen dat er sommige vapers zijn die het wel gebruiken.
pi_210229677
Zijn er al mensen die weer zijn begonnen met roken?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 00:03:47 #32
24329 KNAK
ff w88,......
pi_210232510
Nope.. na 20 jaar roken en 5 jaar (heftig) vapen was het klaar

Bezopen dat vapen zo de nek omgedraaid wordt. Het was voor mij (en zo veel anderen) dé oplossing om van dat achterlijke roken af te komen. Dat ik dan extreem bezig ben geweest (flinke boxmods, 100ml/dag wegvapen, tientallen flesjes, leek wel een apotheek/drugslab etc) even terzijde. Nu heerlijke frisse longetjes, kan weer rennen, kan weer huppelen en wat rest is alleen de vraag : " Hoeveel schade heeft dat 20 jaar lang roken veroorzaakt en ga ik daar ooit nog iets van merken" ...

Die onzinnige beperkingen/betuttelingen passen dan wel weer mooi in hoe wij ons leven moeten vormgeven dezer tijd, en dat is alles behalve volledige vrijheid.... We moeten steeds meer, maar mogen steeds minder...
Mai pben rai~!
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:12:01 #33
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_210252164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:10 schreef Hallojo het volgende:
Enkele dagen geleden een sigaret gerold. M'n vape viel de laatste tijd tegen, wilde eens vergelijken, maar heb na een tiental trekken weer uitgeduwd. Deed me niks, smaakte echt niet.
Vandaag een nieuwe, zwaardere e-sig gekocht, Vaporesso Luxe XR Max met instelbaar wattage (5 tot 80W).
Al blijkt nu dat ik geen zwaardere nodig had, want zelfs op 5W produceert ie meer damp dan de oude van 20W. Ik had gewoon m'n pod moeten vervangen, Gebruikte al zo'n zes maanden dezelfde (had er vier, eind vorig jaar gekocht, maar de drie andere begonnen vrij snel te lekken) :')

Ach, nu heb ik tenminste een "high-tech" exemplaar, met instelbaar vermogen, een teller die het aantal trekken bijhoudt, en kleurige LED verlichting. 8-)
pi_210252409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 20:10 schreef Hallojo het volgende:
Vriend van mij iig. En het gaat niet zozeer om de individuele keuze, maar juist om de populatieschaal. Wat als 20% stopt met vapen en 20% weer begint met roken? Nou, hele boel gezondheidsschade heb je dan hoor. Nul 'harm reduction' hier in Nederland.

Het VK staat er echt totaal anders in. Daar hebben ze het geregeld zoals het zou moeten.
pi_210252468
Ik zat vandaag ook even buiten in de pauze van werk. Zat even met een collega die gewoon rookt. Maar man, gadverdamme wat trek ik die geur nu slecht zeg. Wat dat betreft is het wel helemaal uit m'n systeem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef crystal_meth het volgende:
Vandaag een nieuwe, zwaardere e-sig gekocht, Vaporesso Luxe XR Max
Bestel je die gewoon nog bij NLse webshops? Ik heb nog een aardig voorraadje dus niet meer op die websites gekeken sinds 1 juli.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:41:33 #36
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_210252536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zat vandaag ook even buiten in de pauze van werk. Zat even met een collega die gewoon rookt. Maar man, gadverdamme wat trek ik die geur nu slecht zeg.
[..]
Bestel je die gewoon nog bij NLse webshops? Ik heb nog een aardig voorraadje dus niet meer op die websites gekeken sinds 1 juli.
Ben naar de winkel gegaan, er zijn hier in Mechelen (BE) twee vapeshops.
  zondag 13 augustus 2023 @ 10:32:19 #37
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_210268454
Kent iemand nog een goede (buitenlandse) webshop? Alle fysieke winkels zijn voor mij minimaal 20 minuten rijden.
pi_210269227
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:32 schreef Hahug13 het volgende:
Kent iemand nog een goede (buitenlandse) webshop? Alle fysieke winkels zijn voor mij minimaal 20 minuten rijden.
20 minuten is toch prima te doen? Maar ik heb je een DM gestuurd bij welke NLse webshop je nog gewoon kan bestellen.
pi_210269285
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
20 minuten is toch prima te doen? Maar ik heb je een DM gestuurd bij welke NLse webshop je nog gewoon kan bestellen.
Hmmm, die DM wil ik ook wel.
Volg de pijlen.
pi_210269539
Gisteren nog even in de lokale vapeshop geweest, half uur blijven hangen om wat te praten over de nieuwe regels. Ik ben er eigenlijk allemaal niet verbaasd over dat het allemaal maar zo gaat. Ik heb gisteren 10 liter PG/VG besteld en daar kan ik wel weer een jaar mee vooruit. De aroma's zullen ook allemaal nog wel in alternatieve vormen beschikbaar blijven. De mod's bestelde ik al bij ome Ali en dat zal ik blijven doen.

Maar die ziekelijke drang van de (Europese?) overheden om alles te verbieden gaat me wel steeds meer tegen staan. Het begint voor mij steeds meer op een soort drooglegging te lijken. Nou maak ik al vanaf het begin mijn aroma's zelf en dat zal ik blijven doen maar het wordt allemaal wel steeds moeilijker om betrouwbare shops te vinden die blijven leveren.
pi_210270473
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar die ziekelijke drang van de (Europese?) overheden om alles te verbieden gaat me wel steeds meer tegen staan. Het begint voor mij steeds meer op een soort drooglegging te lijken. Nou maak ik al vanaf het begin mijn aroma's zelf en dat zal ik blijven doen maar het wordt allemaal wel steeds moeilijker om betrouwbare shops te vinden die blijven leveren.
Gewoon niet de overheid laten bepalen wat jij wel of niet mag doen. Er zijn altijd wegen. Als ik bij wijze van voorbeeld cocaïne wil regel ik dat ook gewoon. Zelfde geldt voor vapen en e-liquid.

Gelukkig lopen er wel een boel rechtszaken dus er is nog kans, maar ik denk dat het ook wel mee valt. Bestellen via buitenland moet wel blijven kunnen.

Wat dat betreft is het in het VK echt totaal anders. Weinig bemoeienis van de overheid en ze zien het daar veelal als harm reduction om het roken omlaag te krijgen. Verenigde Staten ook top geregeld.
pi_210270542
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 13:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gewoon niet de overheid laten bepalen wat jij wel of niet mag doen. Er zijn altijd wegen. Als ik bij wijze van voorbeeld cocaïne wil regel ik dat ook gewoon. Zelfde geldt voor vapen en e-liquid.

Gelukkig lopen er wel een boel rechtszaken dus er is nog kans, maar ik denk dat het ook wel mee valt. Bestellen via buitenland moet wel blijven kunnen.

Wat dat betreft is het in het VK echt totaal anders. Weinig bemoeienis van de overheid en ze zien het daar veelal als harm reduction om het roken omlaag te krijgen. Verenigde Staten ook top geregeld.
Wat mij in Engeland vooral op viel is dat daar heel weinig meer gerookt wordt maar iedereen met zo'n wegwerpvape loopt. Overal zie je reclames. Sterker nog, schijnbaar worden ze vergoed als je wilt stoppen met roken. Hier worden ze gezien als aanmoedigen tot roken wat complete onzin is.
pi_210270897
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 14:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat mij in Engeland vooral op viel is dat daar heel weinig meer gerookt wordt maar iedereen met zo'n wegwerpvape loopt. Overal zie je reclames. Sterker nog, schijnbaar worden ze vergoed als je wilt stoppen met roken. Hier worden ze gezien als aanmoedigen tot roken wat complete onzin is.
Klopt, het aanmoedigen tot roken is totale onzin. Wat je uit de data ziet is dat veel jongeren vapen proberen, maar een klein deel daarvan blijft het daadwerkelijk dagelijks doen. Dat aandeel bij roken is gigantisch veel groter. Het blijft bij vapen bij incidenteel sporadisch gebruik vaak, tijdens uitgaan o.i.d. Niemand maakt de stap van vapen naar roken. Waarom? Omdat roken ontzettend smerig is. Het zijn puur rokers die vanwege harm reduction gaan vapen en niet andersom.
  zondag 13 augustus 2023 @ 15:25:37 #44
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_210271597
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb al een tip via DM gekregen maar meer is altijd welkom.

20 minuten enkel is ook wel te doen . Maar dan ben je elke keer een uur verder als je e liquid of coils wil gaan kopen. En als je de autokosten gaat meerekenen wordt vapen ook weer een stuk duurder.
pi_210272090
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:25 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Ik heb al een tip via DM gekregen maar meer is altijd welkom.

20 minuten enkel is ook wel te doen . Maar dan ben je elke keer een uur verder als je e liquid of coils wil gaan kopen. En als je de autokosten gaat meerekenen wordt vapen ook weer een stuk duurder.
Veel inslaan. Ik had laatst voor 4 maand gekocht.
pi_210272532
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:
10 liter PG/VG
Is dit gewoon smaakloze e-liquid? Kan je dat ook gewoon zonder smaakje vapen?
Volg de pijlen.
pi_210277528
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Is dit gewoon smaakloze e-liquid? Kan je dat ook gewoon zonder smaakje vapen?
Ik zou het niet aanraden maar het kan wel. Ik heb wel eens geprobeerd om zonder nicotine te dampen. Maar dan zit er geen smaak aan en ik krijg na een paar uur langs van een kriebel in de keel waardoor ik ook niet meer kan dampen.

Daarbij wel gezegd dat ik op 100 watt damp en dat is best stevig. Denk dat de meesten dat tegenwoordig niet meer halen.
pi_210418712
Ik ben ook maar een voorraadje aan aan het leggen. Starterssets, batterijen, clearomisers, coils en aroma's liggen klaar. Alleen nog 2 liter PG/VG 50/50 en dan ben ik voor een jaar of 5 klaar.

Heeft iemand daar nog een leuke link voor via de DM? :D

Edit: Heb al iets gevonden ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door Toefjes op 25-08-2023 14:21:38 ]
pi_210418816
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit besluit echt stand gaat houden. Ik snap de bezwaren tegen het vapen, maar hier is duidelijk een foute lobby aan het werk geweest.

En ik kan me niet voorstellen dat hier geen flinke schadeclaims uit gaan volgen. En het gewoon weer teruggedraaid wordt.
Het is kiezen uit 2 kwaden. Maar de overheid kiest voor de slechtse vd 2, er gaan kennelijk niet genoeg mensen dood aan tabak roken.

[ Bericht 13% gewijzigd door christmastsunami op 25-08-2023 14:00:44 ]
pi_210418953
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 13:55 schreef christmastsunami het volgende:
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat dit besluit echt stand gaat houden. Ik snap de bezwaren tegen het vapen, maar hier is duidelijk een foute lobby aan het werk geweest.

En ik kan me niet voorstellen dat hier geen flinke schadeclaims uit gaan volgen. En het gewoon weer teruggedraaid wordt.
Het is kiezen uit 2 kwaden. Maar de overheid kiest voor de slechtse vd 2, er gaan kennelijk niet genoeg mensen dood aan tabak roken.
Het is wel bizar inderdaad. Tenminste, als ik vanuit mezelf denk dan. Ben van die vieze sigaretten af en voel me veel beter, ik heb alle voordelen die mensen die gestopt zijn met roken ook. En velen met mij.

Het zit m vooral in de aantrekkingskracht die de producten hebben, leuke kleurtjes en lekkere smaakjes op de jeugd. Het is te lekker gemaakt en te zoet. En dus zijn we allemaal de lul.

En ze zullen ook wel merken dat de accijns inkomsten van tabak minder worden. Dat is de hoofdoorzaak natuurlijk.

Dringende zaken waar mensen echt door in het nauw komen (toeslagen, Groningen, etc etc) pakken ze niet aan. En met dit soort zaken zijn ze dan wel heel erg slagvaardig :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')