Ja, niet overal in Nederland was het knetteren en bonken van de donder en bliksem.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vond het gisteren maar tegenvallen hier ten westen van Arnhem. Jammer wel.
Ik zit nog behoorlijk te koken binnenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat een werelds weer vandaag, en heerlijk om weer even op adem te kunnen komen na een weekeinde smelten. Lekker windje ook
Blijft hier 24+ met soms uitschieters naar boven. Dat is primaquote:Op maandag 10 juli 2023 09:33 schreef stropdaz het volgende:
[..]
En de week erna ook rond de 20 a 25.
Niet teveel regen.
Dat zijn mooie zomers vind ik
Er zijn weer flinke verschillen ja. Hier ook nu 27 en zon. Warm.quote:
Kijk die split precies over regio Arnhemquote:
Ja! Maar dat is eigen schuld. Ik was zo stom om het slaapkamerraam open te laten zodat ik lekker koel kon slapenquote:Op maandag 10 juli 2023 17:56 schreef lily het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen? Ik al een tijdje maar vannacht waren ze bijna allemaal in mijn huis![]()
100 muggenbulten.
Hier geen last van gehad, want ze zaten allemaal bij jou thuis.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:56 schreef lily het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen? Ik al een tijdje maar vannacht waren ze bijna allemaal in mijn huis![]()
100 muggenbulten.
Jup, hier ook... Hebben voor alle ramen die open kunnen horren hangen maar nog komen ze binnen. Zal vermoedelijk tijdens het naar buiten/binnen lopen zijn dat ze kans zien om naar binnen te vliegen. Heb in de serre al een insektenverdelger opgehangen maar mocht niet baten helaas.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:56 schreef lily het volgende:
100 muggenbulten.
Top is dat, bij mij pakken ze ook mijn vrouw.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:35 schreef bondage het volgende:
Bulten heb ik overigens niet zoveel, is vooral mijn vriendin die eraan moet geloven 's nachts
Het is de schuld van Mark Rutte!quote:Op maandag 10 juli 2023 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Je kunt niet eens normaal warm eten of je begint al te zweten. En de Roverheid DOET NIKS. @:wereldgozer
Klopt. Ik zie het altijd een beetje als een sacrificial anode zoals ze die voor schepen gebruiken.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Top is dat, bij mij pakken ze ook mijn vrouw.
Mag ik jouw vriendin een nachtje lenen? misschien laten ze mij dan met rustquote:Op maandag 10 juli 2023 18:35 schreef bondage het volgende:
Bulten heb ik overigens niet zoveel, is vooral mijn vriendin die eraan moet geloven 's nachts
Mijn man heeft ook nergens last vanquote:Op maandag 10 juli 2023 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Top is dat, bij mij pakken ze ook mijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |