Hier is 'ie!quote:
quote:
We forgotquote:
"Oh my God!"quote:
Het zou ook zomaar waar kunnen zijn.quote:
Ik gok op Red Calf. Het is immers het juniorenteam van RBR.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
AT heeft al langere periode problemen, daarom ging Gasly er ook weg.
Maar dat probleem gaat ook niet lang duren, AT stopt en er komt een nieuwe naam.
Ze willen het weer meer aan Red Bull linken dus wie weet komt Toro Rosso weer terug
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik gok op Red Calf. Het is immers het juniorenteam van RBR.
Madquote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ja, Daniel had podium plekken en overwinningen bij RB, maar dat was niet goed genoeg voor hem, hij ging liever naar een middenmoot team om daar eerste rijder te zijn, dan bij RB tweede rijder te zijn. Uiteindelijk is z'n ego z'n nekslag geworden, eerst weggaan bij RB omdat duidelijk was dat hij daar niet de positie van eerste rijder zou krijgen. Dan zit dus liever voor veel geld bij Renault in de middenmoot, maar wel eerste rijder, McLaren idem, maar daar waren z'n prestaties zo slecht dat ze hem liever nog een zak geld gaven om vooral niet terug komen. Aanboden van HAAS en Williams waren ook niet goed genoeg voor hem, terwijl met wat hij de afgelopen twee jaar heeft laten zien blij mocht zijn dat er überhaupt iemand is die hem nog wilde. Nu is alles weer niet goed genoeg voor hem, en moet het weer meer, meer, meer zijn voor hem ( https://www.crash.net/f1/(...)reates-path-red-bull.
Zoals iemand een tijdje terug opmerkte, Daniels grootste vijand is z'n eigen ego, en als hij een stuk realistischer zou zijn, zou hij zichzelf niet steeds dieper in de kuil die hij voorzichzelf gegraven heeft gooien. Ik hoop dat ze bij RB slim genoeg zijn om hem te houden aan z'n showpony rol, en anders mag hij het ergens anders proberen, er is genoeg talent op de grid waarvan ik liever zie hoe hun in dat stoeltje zouden presteren (zoals een Lando).
Ik verwacht nu wel dat je alle Tweets hier gooit van dit account nu ik het niet meer kan zienquote:
Tja, Tsunoda begon ook niet heel sterk en die zit er ook nog steeds. Ik denk niet dat ze De Vries er tijdens het seizoen al uitschoppen, maar een tweede jaar lijkt toch niet erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
We kunnen speculeren wat we willen, we horen het toch pas later. Het kan ook best zijn dat Helmut de Vries nog een kans geeft. Het kan ook zijn dat de Vries volgend jaar niet meer rijdt. Het kan alle kanten op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem best wel eens willen zien rijden in de RB.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:23 schreef daNpy het volgende:
De Vries kan gewoon naar red bull, Verstappen haalt het wcc toch al in zijn eentje.
In het middenveld rondtoeren lukt de Vries ook wel met de RB.
Kan het nooit slechter doen dan Perez.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen zien rijden in de RB.
Nou, Perez doet het niet slecht maar hij mag wel wat agressiever worden.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het nooit slechter doen dan Perez.
Uh, tuurlijk wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het nooit slechter doen dan Perez.
Kunnen ze wel vol inzetten op de ontwikkelingquote:Op zondag 9 juli 2023 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
RBR stopt gewoon met de tweede auto na de zomer, ivm de budgetcap.
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
RBR stopt gewoon met de tweede auto na de zomer, ivm de budgetcap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |