Ook hagel?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
In de cel bij Zwolle zit ik zelf. Het blijft maar tekeer gaan.
Ja. En veel ook. Momenteel gelukkig weer alleen maar regen want ik was even bang dat de dakramen eraan zouden gaan.quote:
Ok, goed dat ik het weet. Dan moet ik mijn auto even onder een afdak zetten.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. En veel ook. Momenteel gelukkig weer alleen maar regen want ik was even bang dat de dakramen eraan zouden gaan.
Die cel bleef echt drie kwartier hangen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
In de cel bij Zwolle zit ik zelf. Het blijft maar tekeer gaan.
Flink gedonder nu. Zie steeds meer wolken die een rolwolk/shelfcloud lijken te vormen. Wordt spannend hier.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:39 schreef Minimunt het volgende:
Noord-Limburg hier,
No droog en heel benauwd. Richting het zuiden donkere wolken. Ben benieuwd. De bui lijkt een richtmove te maken richting duitsland.
Hij hangt er nog steeds. Het komt nog steeds met bakken naar beneden. Ook weer wat hagel.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die cel bleef echt drie kwartier hangen.
Echt lijp hoe dat ding gewoon stil hangt terwijl de rest overal beweegt. Alsof ie ergens achter vastzit.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij hangt er nog steeds. Het komt nog steeds met bakken naar beneden. Ook weer wat hagel.
Hattem is niks meer van over zoquote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt lijp hoe dat ding gewoon stil hangt terwijl de rest overal beweegt. Alsof ie ergens achter vastzit.
Hij hangt niet stil.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt lijp hoe dat ding gewoon stil hangt terwijl de rest overal beweegt. Alsof ie ergens achter vastzit.
Mooi de A28 flink verbreden.quote:
Nieuwe naam Hattem: Wassem (als in 'dat was 'm)quote:
#neverforgetquote:Op zondag 9 juli 2023 15:49 schreef RiKe het volgende:
In Leerdam zal het wel zo'n gevalletje worden:
[ afbeelding ]
Dit ja. Al bijna een uur keiharde bui nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
komt zo wat aan...quote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef josja het volgende:
Zwolle lijkt het nu weer wat op te klaren, nog wel regen maar niet meer zo heftig.
Het zou moeten opklaren ja. Maar daar is weinig van te merken momenteel. Keiharde buien en nu ook harde windvlagen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef josja het volgende:
Zwolle lijkt het nu weer wat op te klaren, nog wel regen maar niet meer zo heftig.
Iets te enthousiast gepost inderdaadquote:
Hier idem. Mijn gevoel zei dat het al 20.00 uur moet zijn, het is pas 16.00 uur.quote:
Komt nog wat bij. Wat nu richting Arnhem/Nijmegen gaat, gaat door richting Zwolle denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef josja het volgende:
Nog steeds 120 ontladingen per minuut daar in de buurt, vrij fors. Centrum ligt bij Heerde/Wapenveld nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou moeten opklaren ja. Maar daar is weinig van te merken momenteel. Keiharde buien en nu ook harde windvlagen.
Jaaaaa het leek even de goede kant op te gaan maar nu zit ik weer midden in de hel. Enorme wind! Doodengquote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou moeten opklaren ja. Maar daar is weinig van te merken momenteel. Keiharde buien en nu ook harde windvlagen.
Je ziet de cel bij Zwolle ook mooi, daar blijft maar activiteit ontstaan.quote:
Het gaat maar door gewoon. Wat is er met het onweerschild aan de IJssel gebeurd?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet de cel bij Zwolle ook mooi, daar blijft maar activiteit ontstaan.
Stelletje Hattem bashersquote:Op zondag 9 juli 2023 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nieuwe naam Hattem: Wassem (als in 'dat was 'm)
Jutta ?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:49 schreef RiKe het volgende:
In Leerdam zal het wel zo'n gevalletje worden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:04 schreef josja het volgende:
[..]
Jaaaaa het leek even de goede kant op te gaan maar nu zit ik weer midden in de hel. Enorme wind! Doodeng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |