zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
Andersom daarentegenquote:
Ik had het vannacht, dat ik dat briesje over mijn lijf zat wasquote:
Ik ben er op een gegeven moment echt wel klaar mee dat gezoem, dan zet ik de plafondventilatoren uit, dan heb ik altijd nog die anderenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ze staan hier op orkaankracht te blazen. Ik vind het geluid niet storend.
Een soort van liefde haat verhoudingquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal watquote:Op zondag 9 juli 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
wees blij dat je er een hebt engine![]()
noice cancel ding op zetten heb je er minder last van(hiero ook)
haha jaaa je zou op andere dagen met gemak een hele dag zo'n ding op hebben, nu 'moet' het en dan wil je het nietquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal wat
Nog even volhouden Engine. Gelukkig hoef je niet te werkenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het leven is zwaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Eensquote:
Morguh Marc, kan nog netquote:
Waar zouden we zijn zonder YouTube?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Eens![]()
Net tegen m'n principe op youtube op moeten zoeken waar een koning zich verschuild in Zelda. Denk wel 10 uur naar gezocht en nu zie ik de oplossing....die had ik nooit gevonden.
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellenquote:
Generatiekloofje.....ik ben nog opgegroeid met een encyclopediequote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellen
Toch is er voor bijna alles een instructievideo te vinden op youtube
Daar ga je in 40+ weinig indruk mee makenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellen
Zo was het dan ook niet bedoeld. Ik kijk/luister zelf heel veel youtube. Denk het meeste van alle streamingdiensten die ik heb.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je in 40+ weinig indruk mee maken![]()
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
Het is inmiddels 26.5 graden hier binnen. Kun je ventileren wat je wil maar koude lucht is er niet.
Wachten tot het buiten gaat waaienquote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
Het is inmiddels 26.5 graden hier binnen. Kun je ventileren wat je wil maar koude lucht is er niet.
U bent een wijze vrouw.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.
26.5 is nog niet echt een tropische warmte waarbij je niet meer kunt bewegen. Gewoon goed veel drinken en desnoods een koude lap in je nek.
En er niet teveel op focussen dat het warm is
Ja wellichtquote:Op zondag 9 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.
26.5 is nog niet echt een tropische warmte waarbij je niet meer kunt bewegen. Gewoon goed veel drinken en desnoods een koude lap in je nek.
En er niet teveel op focussen dat het warm is
OA, het is een feest van 2 weken met allerlei festiviteiten.quote:
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorgquote:Op zondag 9 juli 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik las het.......
Is al bekend wanneer je naar huis mag?
En, komt ze vandaag of morgen?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorg
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorg
Hier vanavond of misschien eerder.. ze verwachten hier wel grote hagelstenenquote:
Oei love!! pffquote:Op zondag 9 juli 2023 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier vanavond of misschien eerder.. ze verwachten hier wel grote hagelstenen
Zou wel heel erg zijn!quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
En zeg maar dag tegen de wolf
De eerste wolf heeft een mens aangevallen in NL
https://www.ad.nl/binnenl(...)geschoten~a0dbab61e/
Maakt niet uit he, de wolf heeft gebeten.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou wel heel erg zijn!
die boer heeft hem aangevallen.. eigen schuld.
Omdat het maar 2 dagen is dan moet ze weer naar Barcelona-》Chile beetje stressvol klonk ze en dan leek het maar beter om eerst bij te komen en dan komt ze maar later wannneer het beter uitkomt..quote:
Ja helaas zal het merendeel zo denken..... dom volkquote:Op zondag 9 juli 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit he, de wolf heeft gebeten.
Hmmm, vooruit dan maar.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het maar 2 dagen is dan moet ze weer naar Barcelona-》Chile beetje stressvol klonk ze en dan leek het maar beter om eerst bij te komen en dan komt ze maar later wannneer het beter uitkomt..
Wolf hoort hier niet. Dit land is veel te klein voor zo'n dier in een levensvatbare populatie. Maar nee de natuurknuffelaars willen een wolf dus komt er een wolf. Weg ermee.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
tuurlijk, als boer mag je natuurlijk niet je eigen schapen verdedigen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou wel heel erg zijn!
die boer heeft hem aangevallen.. eigen schuld.
Onzin. De wolf moet lekker blijven.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wolf hoort hier niet. Dit land is veel te klein voor zo'n dier in een levensvatbare populatie. Maar nee de natuurknuffelaars willen een wolf dus komt er een wolf. Weg ermee.
ja griffo'squote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin. De wolf moet lekker blijven.
Er zijn er wel teveel van iets. Maar het uitdunnen daarvan is onbespreekbaar helaas.
Andere maatregelen nemen.. is al langer bekend dat we wolven in Nederland hebben en dat ze beschermd zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, als boer mag je natuurlijk niet je eigen schapen verdedigen.
Hier kon je eigenlijk op wachten, dat een wolf iets dergelijks zou gebeuren, het is nu een boer die zijn schapen verdedigd, straks is het iemand die wegrent, of een kind oid. Er zijn al zoveel schapen, pony's, huisdieren gepakt,dat het wachten was tot er een mens de dupe zou zijn.
Vertel dat maar tegen de mensen die in dat gebied wonen. Dat de wolf lekker moet blijven. Een vriendin van mij heeft een ponypaardje en een shetlander, staan al maandenlang gedwongen op stal, omdat ze ze niet buiten durft te laten staan. In het weitje achter haar huis, heeft ze al meerdere malen een wolf gezien, gewoon over het hek heen gesprongen, bij de buren is een shetlander doodgebeten. Haar kleinkinderen durft ze niet meer alleen in de achtertuin te laten en als ze 's nachts uit de auto stappen en de 20 meter naar de voordeur moeten overbruggen hebben ze een koevoet bij zich om te kunnen meppen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin. De wolf moet lekker blijven.
Er zijn er wel teveel van iets. Maar het uitdunnen daarvan is onbespreekbaar helaas.
Als het aan BBB ligt wel...quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
De wolf was wel in de schapenwei, in de wei waar dus speciale hekken omheen stonden.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Andere maatregelen nemen.. is al langer bekend dat we wolven in Nederland hebben en dat ze beschermd zijn.
Ja dan kun je verwachten dat dit gaat gebeuren.. als de mens zich ermee gaat bemoeien.
eigen schuld als je op je eigen houtje een wolf gaat aanvallen.
Oh jeequote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe afvoerputje van de maatschappijquote:
Mensen die de wolf weg willen hebbenquote:Op zondag 9 juli 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
massaal op gestemd.. en wat komt er van terecht..
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die de wolf weg willen hebbenOH NEE DAT KAN NIET HOOR
Hype is het.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Komt wel weer een nieuwequote:Op zondag 9 juli 2023 13:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen ontdekken dat wel en dan stemmen ze weer ergens anders op.
Ja Wilders of zo.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Komt wel weer een nieuwewaar massaal op gestemd gaat worden
![]()
Ze hebben nog niet echt de kans gekregen om zich waar te maken.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oei fles je hapt m weer lekker weg..........quote:Op zondag 9 juli 2023 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Monique waarom ga je zelf niet de politiek in als je het allemaal zo goed weet eigenlijk?
Zo ging het met de Fvd ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Komt wel weer een nieuwewaar massaal op gestemd gaat worden
![]()
Goedemiddag.quote:
Heer aloa.quote:
27 graadjes. Maar het is prima te doen.quote:
Hier dreigt het wat. In de verte een onweersbui.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
27 graadjes. Maar het is prima te doen.
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier dreigt het wat. In de verte een onweersbui.
https://webcam-harlingen.nl/pages/cameras/zuiderpier.php
Hier nog niet. Wel wat wolken in aantocht.quote:
Hey Puzzie,ik had daar ook wel even willen ontladen.quote:
Ik denk dat we hier ook straks kunnen genietenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Puzzie,ik had daar ook wel even ontladen.
Ja ..slecht weer op komst .. het wordt hier al wat donkerderquote:
Mag hier ook wel even.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ..slecht weer op komst .. het wordt hier al wat donkerder
Zit een heel stuk zuidelijker dan jij,quote:Op zondag 9 juli 2023 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nog niet. Wel wat wolken in aantocht.
En waar ie dat ongeveer?quote:Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoor hier nu ook gerommel in de lucht
Moet je weer ikke eerst ikke eerst?quote:Op zondag 9 juli 2023 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit een heel stuk zuidelijker dan jij,
en het komt uit het zuiden
Dan ga ik hier in Deventie ook maar even uit het raam kijkenquote:
Oh ja jij woont in Deventer, mijn geboortestadquote:Op zondag 9 juli 2023 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga ik hier in Deventie ook maar even uit het raam kijken
Moet helemaal niets,quote:
Beste God,ik heb een TR gezet.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet helemaal niets,
ga maar klagen bij god ofzo
Sow dan.En dat op jouw leeftijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:00 schreef Deisyy het volgende:
35 kilometer gefietst, met druppels op de laatste 10 kilometer
Ah nee, wat erg voor jequote:Op zondag 9 juli 2023 15:00 schreef Deisyy het volgende:
35 kilometer gefietst, met druppels op de laatste 10 kilometer
Druppels in haar broekje.quote:
Was je daar op zoek naar dan?quote:
Moi Lovy.quote:
Vind dat maar niks, ik wandel wel weer als iets minder warm isquote:Op zondag 9 juli 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een wandelingetje van bijna 2 km gemaakt. vond het wel weer best met deze temperaturen eigenlijk.
Het is hier afgekoeld naar een aangename 23 graden.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een wandelingetje van bijna 2 km gemaakt. vond het wel weer best met deze temperaturen eigenlijk.
Dat lijkt me tamelijk kansloos in deze omgeving.quote:
Krijg je met die zadels jaquote:
112 nog gebeld? Of ze dat deel nog konden vinden?quote:
Ben ook ongeveer zover gekomen ja, veels te vies.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt hoor Patrick.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ook ongeveer zover gekomen ja, veels te vies.
Hier was het niet zo heel warm, 25 graden toen ik de deur uit ging en met warm weer is het juist lekker op de fiets, beetje windje om je heen. In Milaan, waar het zo'n 34 graden was, was het ook het best uit te houden op de fiets.quote:
Jonguuh,ik moet nog naar de winkel.Hou het even daar.quote:
Er is in deze omgeving een Amber Alert uitgegaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je met die zadels ja
[..]
112 nog gebeld? Of ze dat deel nog konden vinden?
Wat heb je voor fiets Dees?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het niet zo heel warm, 25 graden toen ik de deur uit ging en met warm weer is het juist lekker op de fiets, beetje windje om je heen. In Milaan, waar het zo'n 34 graden was, was het ook het best uit te houden op de fiets.
De temperatuursverschillen zijn momenteel weer aanzienlijk, zie ik
Dat is wel beter temp dan hierquote:Op zondag 9 juli 2023 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het niet zo heel warm, 25 graden toen ik de deur uit ging en met warm weer is het juist lekker op de fiets, beetje windje om je heen. In Milaan, waar het zo'n 34 graden was, was het ook het best uit te houden op de fiets.
De temperatuursverschillen zijn momenteel weer aanzienlijk, zie ik
Ik ga dat regelen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jonguuh,ik moet nog naar de winkel.Hou het even daar.
Meen je niet? hier 26.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel beter temp dan hier33 graden nu pff
Blij dat ik binnen zit
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan, weet niet hoe lang ik die bui nog kan blokken.
Nu wel zonder spelfouten? In de laatste stonden 2 spelfouten in de Nederlandse tekst en 1 in de Engelse tekstquote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in deze omgeving een Amber Alert uitgegaan.
Heb jij al concrete reisplannen voor je sabbatical?
Je bent meteen bevallen op de fiets?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in deze omgeving een Amber Alert uitgegaan.
Heb jij al concrete reisplannen voor je sabbatical?
Zo'n één met een stuur, twee wielen en een batterijquote:
IJsjes bij de hand?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel beter temp dan hier33 graden nu pff
Blij dat ik binnen zit
Yepquote:
Stuur is wel handigquote:Op zondag 9 juli 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n één met een stuur, twee wielen en een batterij![]()
He, zo 1 heb er ook ongeveer.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar de laatste Amber Alert van wasquote:Op zondag 9 juli 2023 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu wel zonder spelfouten? In de laatste stonden 2 spelfouten in de Nederlandse tekst en 1 in de Engelse tekst
Nee ik vind het ook niks. Maar toch even wat beweging he, is goed voor je zeggen zequote:Op zondag 9 juli 2023 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind dat maar niks, ik wandel wel weer als iets minder warm is
Bevallen, been there, done thatquote:Op zondag 9 juli 2023 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent meteen bevallen op de fiets?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, moet echt eerst het revalidatiedeel doel
Het reizen komt wel. Ga wel mijn 1e dag even bij een (trein)reisbureau langs.
Van de storm van afgelopen weekquote:Op zondag 9 juli 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar de laatste Amber Alert van was
Dat is waarquote:Op zondag 9 juli 2023 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niks. Maar toch even wat beweging he, is goed voor je zeggen ze
Je kunt alleen een Amber alert krijgen voor een kind.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bevallen, been there, done that![]()
Heb je wel al een concreet plan voor de revalidatie?
Lekker relaxt hoor met de trein.
Daar heb ik geen alert van gehad, ik zat in het veilige deel van Nederlandquote:
We gaan allemaal richting kinds, de één wat vlotter dan de ander, terug naar af zeg maarquote:Op zondag 9 juli 2023 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kunt alleen een Amber alert krijgen voor een kind.
En misschien ga je richtings kinds, maar kind ben je niet meer
Moet gaan sporten en opbouwen. Vrijdag nog met de fysio over gehad.
Daarom, we komen er vanzelfquote:Op zondag 9 juli 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan allemaal richting kinds, de één wat vlotter dan de ander, terug naar af zeg maar![]()
Heb je ook al een sportschool gevonden dan? Dat was toch een beetje een probleem?
Ga eens regelen deze week, voor je het weet is je sabbatical voorbij.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, we komen er vanzelf
Nee, nog niet. Ook nog zo'n dingetje
Valpartij?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Weer zo'n debiel die koste wat het kost een foto wil maken tijdens de Tour
Yep, Nederlandse wielrenner met de ambulance afgevoerd.quote:
Nog 2 weken werken (als het goed is) en dan 1 november weer beginnen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga eens regelen deze week, voor je het weet is je sabbatical voorbij.
Wanneer moet je weer gaan beginnen?
Triest idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, Nederlandse wielrenner met de ambulance afgevoerd.
https://www.ad.nl/tour-de(...)ldig-voelt~a36716c4/
Ik word altijd een beetje agressief als ik dit soort dingen zie of lees.
Was gisteren toch al?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, Nederlandse wielrenner met de ambulance afgevoerd.
https://www.ad.nl/tour-de(...)ldig-voelt~a36716c4/
Ik word altijd een beetje agressief als ik dit soort dingen zie of lees.
Ow, dan boeit het niet , daar zijn er al teveel vanquote:
Ja moet! Zou toch zonde zijn als je daar niet de tijd voor neemt nu het kan.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 2 weken werken (als het goed is) en dan 1 november weer beginnen.
Moet het ook regelen ja.
Kan, geen idee, ik lees het net pas.quote:
quote:
oh ja gewoon allemaal een beetje gezapiger en zo heaquote:Op zondag 9 juli 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan, geen idee, ik lees het net pas.
Dit is 40+, ouwelui, dus oud nieuws.
Die man kan waarschijnlijk ook niet bij zijn voetquote:
Vandaar die druppels.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, niet te scherp enzo, wil je hier nieuws van vorig jaar posten, dan kan dat ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja gewoon allemaal een beetje gezapiger en zo hea
Daar is die vrouw voor.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die man kan waarschijnlijk ook niet bij zijn voet
Bijdehand vast welquote:Op zondag 9 juli 2023 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die man kan waarschijnlijk ook niet bij zijn voet
Ik hou van zelfverzekerde mensen.quote:
Nieuws van vorig jaar?quote:Op zondag 9 juli 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, niet te scherp enzo, wil je hier nieuws van vorig jaar posten, dan kan dat ook.
We gaan het meemaken de komende weken....of nietquote:
Dat staat op beeld.quote:
Dat kan ik ook zien,quote:
Memorylane mijn beste.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuws van vorig jaar?
Doe eens niet zo nieuwerwets joh
Hippe kip ben ikquote:Op zondag 9 juli 2023 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuws van vorig jaar?
Doe eens niet zo nieuwerwets joh
Hebben ze hier een oplossing voor bedacht.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Manmanman, vaart hier iemand als een idioot de haven in, alle boten liggen te klapperen op hun ligplaats. Die is waarschijnlijk bang om te smelten.
Dat is te nieuw nieuws voor hier.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze hier een oplossing voor bedacht.
Dat doet zijn vrouw vast dan welquote:Op zondag 9 juli 2023 15:48 schreef mario390 het volgende:
misschien kann de dikke mann zich ook
niet op de zak kratzen
Nou ja zeg.quote:
Hier rommelt het ook, ik hou d'r vanquote:Op zondag 9 juli 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon is weg. Regen is er nog niet maar het is voortdurend aan het rommelen in de verte
Hey Monique.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij vond hem zo goed dat ie hem hier had gezet
baas
De vogels zijn al wel stil hier.quote:
Ik ook wel hoorquote:
Prima,met jou dan?quote:
De meeste vogels wel, maar de meerkoetjes en fuutjes maken nog genoeg herrie.quote:
Megahagelstenen in aantocht, las ik. Ik hou van extreem weer, extreem warm, extreem onweer, extreme wind, zelfs extreme kou. Maar hagelstenen van 11 cm zijn niet leuk voor auto's.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel hoorHoop alleen dat die 11 cm hagelkeien hier wegblijven.
De parkieten zijn aan het broeden.2 eitjes.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meeste vogels wel, maar de meerkoetjes en fuutjes maken nog genoeg herrie.
Cute! Kan je er niet een cam opzetten? Net zoals ze dat bij de uiltjes doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De parkieten zijn aan het broeden.2 eitjes.
Voor huizen ook niet denk ik. Tenminste, ik heb geen kogelvrij glas in de ramen zittenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Megahagelstenen in aantocht, las ik. Ik hou van extreem weer, extreem warm, extreem onweer, extreme wind, zelfs extreme kou. Maar hagelstenen van 11 cm zijn niet leuk voor auto's.
Maar het waait amper, dus de stenen vallen naar beneden en knallen niet tegen het glas aan.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor huizen ook niet denk ik. Tenminste, ik heb geen kogelvrij glas in de ramen zitten
Ze is ook echt een leuke dame,ken haar al een tijdje.Ze weet wat gabber is.quote:
Nou ja bij dat noodweer gaat het ook altijd wel flink waaien natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het waait amper, dus de stenen vallen naar beneden en knallen niet tegen het glas aan.
@engine even vragen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cute! Kan je er niet een cam opzetten? Net zoals ze dat bij de uiltjes doen.
Volgens mij heb je een keer eerder een link van haar gegeven. Ze komt me bekend voor met die achtergrond..quote:Op zondag 9 juli 2023 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is ook echt een leuke dame,ken haar al een tijdje.Ze weet wat gabber is.
Draait nog niet heel lang maar weet het gewoon.
Ik voorspel dat er geen hagelstenen van 11 cm gaan vallen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja bij dat noodweer gaat het ook altijd wel flink waaien natuurlijk.
Nee dat zal ook wel niet. Maar de helft kun je nog steeds best last van hebben. Of de helft daarvan.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er geen hagelstenen van 11 cm gaan vallen.
Deisyy Paulusma.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er geen hagelstenen van 11 cm gaan vallen.
Lekker poffertjes etenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zal ook wel niet. Maar de helft kun je nog steeds best last van hebben. Of de helft daarvan.
Oant moarn.quote:
Ik gelukkig wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor huizen ook niet denk ik. Tenminste, ik heb geen kogelvrij glas in de ramen zitten
Frisjes Saar.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Koud vandaag. Amper 19 graden en regen.
Tijd voor balkon en genieten van regen en onweer (hoop ik, het rommelt al aardig)quote:
Ik had hier net een paar druppeltjes.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
behalve wind en wolken is het hier nog niet veel. Het gerommel is ook weer gestopt.
Net uit bad zeker?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hier net een paar druppeltjes.
Gewoon afschudden.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
in je broekje zekerquote:Op zondag 9 juli 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb ik net ook gedaan, maar volgens mij hebben we de "ellende" hier nu al achte de rug.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijd voor balkon en genieten van regen en onweer (hoop ik, het rommelt al aardig)
Het is de leeftijdquote:Op zondag 9 juli 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in.quote:
En wat een ellende was het,quote:Op zondag 9 juli 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb ik net ook gedaan, maar volgens mij hebben we de "ellende" hier nu al achte de rug.
Storm in een glas water allemaal, zeer teleurstellendquote:Op zondag 9 juli 2023 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat een ellende was het,
die van van de week stelde ook al niets voor
Goede vraag Mario.quote:
En zelfs in dat glas water zat geen stormquote:Op zondag 9 juli 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Storm in een glas water allemaal, zeer teleurstellend
Hmmmm.quote:
Er zat wijn in hoor, dus.....quote:Op zondag 9 juli 2023 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zelfs in dat glas water zat geen storm
Wat zonde van een glas om daar wijn in te doenquote:
Direct uit de fles vind ik ook weer zo watquote:Op zondag 9 juli 2023 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zonde van een glas om daar wijn in te doen
Ach, je zit in het buitenland toch?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Direct uit de fles vind ik ook weer zo wat
Graties en voor nietsquote:Op zondag 9 juli 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
Het komt met bakken naar beneden. Plus lichtshow
quote:
Dan maakt god foto`s.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:13 schreef Soury het volgende:
Het komt met bakken naar beneden. Plus lichtshow
Mjah, zie je, je drinkt die troep en begint meteen raar te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Direct uit de fles vind ik ook weer zo wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |