zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
Andersom daarentegenquote:
Ik had het vannacht, dat ik dat briesje over mijn lijf zat wasquote:
Ik ben er op een gegeven moment echt wel klaar mee dat gezoem, dan zet ik de plafondventilatoren uit, dan heb ik altijd nog die anderenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ze staan hier op orkaankracht te blazen. Ik vind het geluid niet storend.
Een soort van liefde haat verhoudingquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal watquote:Op zondag 9 juli 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
wees blij dat je er een hebt engine![]()
noice cancel ding op zetten heb je er minder last van(hiero ook)
haha jaaa je zou op andere dagen met gemak een hele dag zo'n ding op hebben, nu 'moet' het en dan wil je het nietquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal wat
Nog even volhouden Engine. Gelukkig hoef je niet te werkenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het leven is zwaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Eensquote:
Morguh Marc, kan nog netquote:
Waar zouden we zijn zonder YouTube?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Eens![]()
Net tegen m'n principe op youtube op moeten zoeken waar een koning zich verschuild in Zelda. Denk wel 10 uur naar gezocht en nu zie ik de oplossing....die had ik nooit gevonden.
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellenquote:
Generatiekloofje.....ik ben nog opgegroeid met een encyclopediequote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellen
Toch is er voor bijna alles een instructievideo te vinden op youtube
Daar ga je in 40+ weinig indruk mee makenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog opgegroeid zonder youtube...je kunt het je haast niet meer voorstellen
Zo was het dan ook niet bedoeld. Ik kijk/luister zelf heel veel youtube. Denk het meeste van alle streamingdiensten die ik heb.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ga je in 40+ weinig indruk mee maken![]()
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
Het is inmiddels 26.5 graden hier binnen. Kun je ventileren wat je wil maar koude lucht is er niet.
Wachten tot het buiten gaat waaienquote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
Het is inmiddels 26.5 graden hier binnen. Kun je ventileren wat je wil maar koude lucht is er niet.
U bent een wijze vrouw.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.
26.5 is nog niet echt een tropische warmte waarbij je niet meer kunt bewegen. Gewoon goed veel drinken en desnoods een koude lap in je nek.
En er niet teveel op focussen dat het warm is
Ja wellichtquote:Op zondag 9 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je proberen om gewoon met deze temperatuur om te gaan.
26.5 is nog niet echt een tropische warmte waarbij je niet meer kunt bewegen. Gewoon goed veel drinken en desnoods een koude lap in je nek.
En er niet teveel op focussen dat het warm is
OA, het is een feest van 2 weken met allerlei festiviteiten.quote:
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorgquote:Op zondag 9 juli 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik las het.......
Is al bekend wanneer je naar huis mag?
En, komt ze vandaag of morgen?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorg
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weekend is er geen contact met de thuiszorg
Hier vanavond of misschien eerder.. ze verwachten hier wel grote hagelstenenquote:
Oei love!! pffquote:Op zondag 9 juli 2023 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier vanavond of misschien eerder.. ze verwachten hier wel grote hagelstenen
Zou wel heel erg zijn!quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
En zeg maar dag tegen de wolf
De eerste wolf heeft een mens aangevallen in NL
https://www.ad.nl/binnenl(...)geschoten~a0dbab61e/
Maakt niet uit he, de wolf heeft gebeten.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou wel heel erg zijn!
die boer heeft hem aangevallen.. eigen schuld.
Omdat het maar 2 dagen is dan moet ze weer naar Barcelona-》Chile beetje stressvol klonk ze en dan leek het maar beter om eerst bij te komen en dan komt ze maar later wannneer het beter uitkomt..quote:
Ja helaas zal het merendeel zo denken..... dom volkquote:Op zondag 9 juli 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit he, de wolf heeft gebeten.
Hmmm, vooruit dan maar.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het maar 2 dagen is dan moet ze weer naar Barcelona-》Chile beetje stressvol klonk ze en dan leek het maar beter om eerst bij te komen en dan komt ze maar later wannneer het beter uitkomt..
Wolf hoort hier niet. Dit land is veel te klein voor zo'n dier in een levensvatbare populatie. Maar nee de natuurknuffelaars willen een wolf dus komt er een wolf. Weg ermee.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
tuurlijk, als boer mag je natuurlijk niet je eigen schapen verdedigen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou wel heel erg zijn!
die boer heeft hem aangevallen.. eigen schuld.
Onzin. De wolf moet lekker blijven.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wolf hoort hier niet. Dit land is veel te klein voor zo'n dier in een levensvatbare populatie. Maar nee de natuurknuffelaars willen een wolf dus komt er een wolf. Weg ermee.
ja griffo'squote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin. De wolf moet lekker blijven.
Er zijn er wel teveel van iets. Maar het uitdunnen daarvan is onbespreekbaar helaas.
Andere maatregelen nemen.. is al langer bekend dat we wolven in Nederland hebben en dat ze beschermd zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, als boer mag je natuurlijk niet je eigen schapen verdedigen.
Hier kon je eigenlijk op wachten, dat een wolf iets dergelijks zou gebeuren, het is nu een boer die zijn schapen verdedigd, straks is het iemand die wegrent, of een kind oid. Er zijn al zoveel schapen, pony's, huisdieren gepakt,dat het wachten was tot er een mens de dupe zou zijn.
Vertel dat maar tegen de mensen die in dat gebied wonen. Dat de wolf lekker moet blijven. Een vriendin van mij heeft een ponypaardje en een shetlander, staan al maandenlang gedwongen op stal, omdat ze ze niet buiten durft te laten staan. In het weitje achter haar huis, heeft ze al meerdere malen een wolf gezien, gewoon over het hek heen gesprongen, bij de buren is een shetlander doodgebeten. Haar kleinkinderen durft ze niet meer alleen in de achtertuin te laten en als ze 's nachts uit de auto stappen en de 20 meter naar de voordeur moeten overbruggen hebben ze een koevoet bij zich om te kunnen meppen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin. De wolf moet lekker blijven.
Er zijn er wel teveel van iets. Maar het uitdunnen daarvan is onbespreekbaar helaas.
Als het aan BBB ligt wel...quote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
De wolf was wel in de schapenwei, in de wei waar dus speciale hekken omheen stonden.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Andere maatregelen nemen.. is al langer bekend dat we wolven in Nederland hebben en dat ze beschermd zijn.
Ja dan kun je verwachten dat dit gaat gebeuren.. als de mens zich ermee gaat bemoeien.
eigen schuld als je op je eigen houtje een wolf gaat aanvallen.
Oh jeequote:Op zondag 9 juli 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |