zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne zijn gelukkig nooit moe. Ze staan dag en nacht aan.
Andersom daarentegenquote:
Ik had het vannacht, dat ik dat briesje over mijn lijf zat wasquote:
Ik ben er op een gegeven moment echt wel klaar mee dat gezoem, dan zet ik de plafondventilatoren uit, dan heb ik altijd nog die anderenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ze staan hier op orkaankracht te blazen. Ik vind het geluid niet storend.
Een soort van liefde haat verhoudingquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Het geluid begint mij nu wel te storen. Ik moet constant iets van muziek aan hebben om er niet naar te gaan zitten luisteren.
En daarbij staat hij ook altijd net niet goed. Teveel op mij gericht krijg ik stijve rug/nek van. Te weinig heeft het geen zin.
En toch zijn we vandaag onafscheidelijk
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal watquote:Op zondag 9 juli 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
wees blij dat je er een hebt engine![]()
noice cancel ding op zetten heb je er minder last van(hiero ook)
haha jaaa je zou op andere dagen met gemak een hele dag zo'n ding op hebben, nu 'moet' het en dan wil je het nietquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel maar dat word ik ook zat na een tijd. Het is allemaal wat
Nog even volhouden Engine. Gelukkig hoef je niet te werkenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het leven is zwaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |