SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Klopt. Neil heeft ooit eens oe'tjes en ahh'tjes vastgelegd in allerlei toonsoorten. Als je die vervolgens samplet, heb je een soort instrument. Herhaaldelijk gebruikt in PSB-nummers. Ook in deze nieuwe remix.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Anders zet je de beoogde openingstrack gewoon niet in de uitzendingmap en draai je noodgedwongen de tweede plaat als openingstrackBob Marley vs. Funkstar De Luxe - Sun Is Shining (Radio De Luxe edit)
Thanksquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:59 schreef livelink het volgende:
Was weer mooi, DJ11! En een hele fijne afsluiter inderdaad
Raar moment wel. Ik wil de openingstrack selecteren en zie 'm niet staanquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Track 3 blijkt precies dezelfde BPM te hebben als track 2. Komt het toch nog mooi uit.Röyksopp - 49 Percent (radio49 edit)
Snap ik. Ik knoei doorgaans niet met tempo of toonhoogtes. Maar ja, Melting draaide vorige week een nummer waarbij het net leek op de single op 33 toeren stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |