Ik snap wel dat je je genaaid voelt als je een zekere titel door de vingers ziet glippen als er tegen gemaakte afspraken in wordt gekoerst. Alleen moet je dan maar op je lip blijven als het alsnog afgemaakt wordt en er hoogstens intern op terug komen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was tactisch gezien heel sterk, ware het niet dat iedereen zegt dat het niet de bedoeling was. Is het dan tactiek?
Per saldo is Wiebes beter af bij Nederland dan pak em beet, Luxemburg. Je, natuurlijk had ze gehoopt dat ze zou winnen, maar Bredewold zou ook achtervolgd hebben als iemand anders had gedemarreerd. Dus ook intern vind ik het bullshit eigenlijk, om een Nederlandse te laten winnen was het een uitmuntende tactiek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je genaaid voelt als je een zekere titel door de vingers ziet glippen als er tegen gemaakte afspraken in wordt gekoerst. Alleen moet je dan maar op je lip blijven als het alsnog afgemaakt wordt en er hoogstens intern op terug komen.
Dat heeft niet veel met hopen te maken voor Wiebes. Er was letterlijk afgesproken dat in de laatste ronde iedereen in dienst van haar zou rijden. Dat dit een prima tactische move was doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Per saldo is Wiebes beter af bij Nederland dan pak em beet, Luxemburg. Je, natuurlijk had ze gehoopt dat ze zou winnen, maar Bredewold zou ook achtervolgd hebben als iemand anders had gedemarreerd. Dus ook intern vind ik het bullshit eigenlijk, om een Nederlandse te laten winnen was het een uitmuntende tactiek.
Dan mag de bondscoach het zich persoonlijk aanrekenen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met hopen te maken voor Wiebes. Er was letterlijk afgesproken dat in de laatste ronde iedereen in dienst van haar zou rijden. Dat dit een prima tactische move was doet daar weinig aan af.
Wiebes is dan wel een sprinter++ die kan heus wel een heuvel opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:57 schreef Faraday01 het volgende:
Sprinter Wiebes sloopt bergop drie kwart van het peloton
Ze staat op het oog scherper dan ooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:15 schreef Aguero het volgende:
Gaat Klimmer Kopecky dit jaar alles winnen?
Enkel af en toe geklopt door Demi.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:15 schreef Aguero het volgende:
Niet van klimmer Bradbury vandaagquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:15 schreef Aguero het volgende:
De Australische Jay Vinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet van klimmer Bradbury vandaag
Bradbury kijkt meer om dan ze vooruit kijktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
De turbo is aangeslagen bij Kopecky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |