Was juist wakker, erg scherp was ik nog nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er anders in de OP zou staan?
Copium.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu voor Milaan - San Remo: Jasper is de rapste dus met dit parcours lijkt Jasper de meest logische keuze.
Mathieu voor Roubaix: in principe is dit parcours op het lijf geschreven van Jasper. Als hij de benen heeft gaan we voor hem.
Etc.
Mathieu voor de Tour of Antalya: ik ben hier om de sprints aan te trekken voor Ron Jans. (Roy Jans = EPO)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:30 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu voor Milaan - San Remo: Jasper is de rapste dus met dit parcours lijkt Jasper de meest logische keuze.
Mathieu voor Roubaix: in principe is dit parcours op het lijf geschreven van Jasper. Als hij de benen heeft gaan we voor hem.
Etc.
En Eurosport 2 dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:46 schreef hhh38 het volgende:
Slecht moment om geen D+ te hebben
Het is weekend Sporza/NOS, zendt gewoon vanaf het begin uit.
Dat mogen ze niet waarschijnlijk.. en het is ook op ES2?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:46 schreef hhh38 het volgende:
Slecht moment om geen D+ te hebben
Het is weekend Sporza/NOS, zendt gewoon vanaf het begin uit.
Gefeliciteerd vluchters.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de rug. De laatste 800 meter tegen.
Groenewegen gaat dit niet overleven.quote:
Dan zal het wel voor Mezgec zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenewegen gaat dit niet overleven.
Ja, daar ben ik ook bang voor. Hoop op een koninklijke sprint.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In de interviews kwam vooral door dat Van der Poel mee wil gaan in de vlucht. Denk dat er genoeg ploegen in het peloton die willen rijden voor de ritzege, dus dat lijkt mij geen heel goed plan.
Maar die was naar de dauphine om beter te gaan klimmen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenewegen gaat dit niet overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |