dat is die van @enginequote:
Geen idee.......... moet eerst kijken of ex op de hond wil passenquote:
Wanneer ga je? En hoe ver wil je?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
Geen idee.......... moet eerst kijken of ex op de hond wil passen![]()
![]()
Weg.. maakt me niet uit waarheen
Ergens de komende 7 weken..quote:
geen reisje waar Hont meekan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is die van @:engine
[..]
Geen idee.......... moet eerst kijken of ex op de hond wil passen![]()
![]()
Weg.. maakt me niet uit waarheen
Ah, plekken zat dan nog om heen te gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ergens de komende 7 weken..
Zit met een puber ook (12) hem maakt het ook niet uit.... zwembad zee iets te zien , lekker happen en drankie
weet jij wel al waar je heen wil gaan?
als hij moeilijk doet wel ja.. dan maar met hontie weg in ned dsl belgie frankrijk kan ook nog. Geen zin om uuuuren te rijden.quote:
Wil je met de auto gaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, plekken zat dan nog om heen te gaan.
Ik heb een paar dingen, Duitsland, Italie, maar kan nog meer gok ik.
Luxemburgquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als hij moeilijk doet wel ja.. dan maar met hontie weg in ned dsl belgie frankrijk kan ook nog. Geen zin om uuuuren te rijden.
heb gene hont gelukkig, maar vind op vakantie met de auto altijd tof , wat dat betreft jammer dat Cyprus niet aan te rijden isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als hij moeilijk doet wel ja.. dan maar met hontie weg in ned dsl belgie frankrijk kan ook nog. Geen zin om uuuuren te rijden.
Nee, ga met de trein. Denk dat ik een interrail koop voor een paar maanden.quote:
oh tofquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ga met de trein. Denk dat ik een interrail koop voor een paar maanden.
Natuurlijk is het dat welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb gene hont gelukkig, maar vind op vakantie met de auto altijd tof , wat dat betreft jammer dat Cyprus niet aan te rijden is
Zeker het noorden en midden is heel erg mooi. Is nog Ardennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ooit.. 1x een paar nachtjes geweest.
Is het daar mooi? qua natuur?
Wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ga met de trein. Denk dat ik een interrail koop voor een paar maanden.
Ik ga wel reisjes doen dan, kan niet al die tijd weg.quote:
Je gaat hard vooruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |