abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209807174
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook Sigit Kaag niet meer in de tweede kamer *O*
Waarom denk ik bij Kaag direct aan een bepaalde cartoon? :D

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:30:49 #262
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209807237
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:25 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Waarom denk ik bij Kaag direct aan een bepaalde cartoon? :D

[ afbeelding ]
Dank.
Die krijg ik nooit meer unseen :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:34:08 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209807270
mimimimi
Puinhopen van Paars
mimimimimim
Bak-Ellende
mimimimimimimi
Rutte Rot Op

Sorry, maar denken jullie nu echt dat een volgende regering beter gaat worden?
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 10:36:08 #264
5428 crew  miss_sly
pi_209807284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
mimimimi
Puinhopen van Paars
mimimimimim
Bak-Ellende
mimimimimimimi
Rutte Rot Op

Het probleem is niet de regering op zich, maar de manier waarop kamer en kabinet niet hun werk doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:37:45 #265
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209807294
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het probleem is niet de regering op zich, maar de manier waarop kamer en kabinet niet hun werk doen.
Helemaal correct, beleid wordt gemaakt op de ministeries, de kamer is een demente en tandeloze golden retriever.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:38:05 #266
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_209807299
quote:
mimimimi
Puinhopen van Paars
mimimimimim
Bak-Ellende
mimimimimimimi
Rutte Rot Op

Beroerder als dit kan in ieder geval niet!!!!
"Hoka Hey!"
pi_209807358
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:46 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Beter dat dan net doen of het niet bestaat en iedereen die anders denkt uitmaken voor vanalles of verontwaardigd zijn om het debat überhaupt niet aan te hoeven gaan. Het is tijd voor minder politieke correctheid, dan worden zaken misschien op zijn minst eens benoemd door de zittende macht en gebeurt is misschien nog eens wat.

Verder: same circus, different clowns. Laten we in ieder geval hopen dat de show wat beter is.
Hmm, ik vond de show in 2002 met de LPF nu niet bepaald beter en het heeft ons land, de politiek en economie niet veel gebracht.
Zit ook niet te wachten op weer vervroegde verkiezingen.
pi_209807359
quote:
mimimimi
Puinhopen van Paars
mimimimimim
Bak-Ellende
mimimimimimimi
Rutte Rot Op

We wachten de verkiezingen af, pas dan kunnen we zeggen of het beter gaat worden of niet.
pi_209807374
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Physical activity is 1.5 times more effective at reducing mild-to-moderate symptoms of depression, psychological stress, and anxiety than medication or cognitive behavior therapy, according to the study’s lead author, Dr. Ben Singh.

• A large new analysis of meta-studies finds that exercise is more beneficial for conditions such as anxiety and depression than standard psychotherapy or medications.
• The new study found that essentially all forms of exercise produced significant mental health benefits.
• Shorter, high intensity exercise programs produced the greatest effect.

https://www.medicalnewsto(...)pression-and-anxiety
met een spierziekte vrij moeilijk.....tevens als de problemen hormonaal zijn helpt het allemaal niks omdat je neurotransmitters volledig uit balans zijn, dat ga je met wandelen echt niet oplossen maarja leg dat maar eens uit aan de "experts", maar inmiddels ben ik er zelf een op het gebied van vrouwelijke hormonen....
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:46:35 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209807375
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:38 schreef matspontius het volgende:

[..]
Beroerder als dit kan in ieder geval niet!!!!
Oh, zeker wel. Kijk naar UK of Duitsland. Schlimmer geht Immer
pi_209807399
quote:
mimimimi
Puinhopen van Paars
mimimimimim
Bak-Ellende
mimimimimimimi
Rutte Rot Op

Ik ben het over het algemeen niet eens heel ontevreden. Natuurlijk gaan er dingen fout, want regeren is nou eenmaal mensenwerk. Zie de toeslagenaffaire, die is in feite het gevolg van de Tweede Kamer die strengere regels en toezicht eiste. Er wordt geblunderd, dom gehandeld en fouten zijn aan de orde van de dag.

Toch leven wij nog altijd in een van de meest welvarende en gelukkige landen ter wereld waar het meeste top is geregeld.

En wie er ook aan de knoppen zit, het is toch nooit goed. Nederland stemt al jaren massaal VVD, om een paar weken na de verkiezingen bij een peiling weer ander hokje in te vullen, omdat Rutte & Co toch niet brengen wat ze hebben beloofd (terwijl er dan nog niet eens een regeerakkoord ligt). En bij de volgende verkiezingen komen de meeste mopperaars weer uit bij de VVD. Rara politiepetje.

Maar wat mij dit zegt, is dat het over het algemeen dus best goed gaat in ons land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209807410
Nou en nu mooi hopen dat we ook echt uit komen op een andere coalitie met een andere premier. Verwacht iets van GL/PvDA erbij en een van de huidige partijen er uit en dan verder onder Rutte. Al zou ik Rutte en de vvd nog wel prima vinden; zolang die d66 en CU er maar niet weer in komen. GL liever ook niet. We gaan het zien.
pi_209807413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben het over het algemeen niet eens heel ontevreden. Natuurlijk gaan er dingen fout, want regeren is nou eenmaal mensenwerk. Zie de toeslagenaffaire, die is in feite het gevolg van de Tweede Kamer die strengere regels en toezicht eiste. Er wordt geblunderd, dom gehandeld en fouten zijn aan de orde van de dag.

Toch leven wij nog altijd in een van de meest welvarende en gelukkige landen ter wereld waar het meeste top is geregeld.

En wie er ook aan de knoppen zit, het is toch nooit goed. Nederland stemt al jaren massaal VVD, om een paar weken na de verkiezingen bij een peiling weer ander hokje in te vullen, omdat Rutte & Co toch niet brengen wat ze hebben beloofd (terwijl er dan nog niet eens een regeerakkoord ligt). En bij de volgende verkiezingen komen de meeste mopperaars weer uit bij de VVD. Rara politiepetje.

Maar wat mij dit zegt, is dat het over het algemeen dus best goed gaat in ons land.
het asielbeleid en het stikstof geneuzel is natuurlijk wel een grote grap.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:57:54 #274
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_209807499
Nederland moet over links gaan regeren met een kabinet PvdA-GL/D66/SP/CDA.
Yea, she's on crack.
pi_209807574
--
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kunt ook naar Afrika verhuizen, zelfde effect.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:09:02 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_209807617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook Sigit Kaag niet meer in de tweede kamer *O*
_O_
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 11:09:15 #277
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209807626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
En wat zouden die beter gaan doen volgens jou mbt
Woningbouw vs Stikstof
Migratie/Integratie/Asielbeleid
Vergrijzing en de kosten daarvan
CO2 beleid
Staatsschuld
EU beleid
Defensieuitgaven
Overheid zich aan de eigen wetten houden zoals bij de toeslagen affaire, het afluisteren van advocaten en journalisten
Etc etc etc
pi_209807701
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 09:33 schreef Dven het volgende:

[..]
Plaatsvervangende schaamte wanneer je dit soort bagger leest van bijna middelbare figuren _O-
Je bent zelf middelbaar, spast.
pi_209807716
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:46 schreef rotaderp44 het volgende:

[..]
met een spierziekte vrij moeilijk.....tevens als de problemen hormonaal zijn helpt het allemaal niks omdat je neurotransmitters volledig uit balans zijn, dat ga je met wandelen echt niet oplossen maarja leg dat maar eens uit aan de "experts", maar inmiddels ben ik er zelf een op het gebied van vrouwelijke hormonen....
I see, maar wat zouden de ''experts'' jou moeten/kunnen aanbieden? Of: waardoor is er geen balans?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209807741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 10:50 schreef rotaderp44 het volgende:

[..]
het asielbeleid en het stikstof geneuzel is natuurlijk wel een grote grap.
Vooral vanwege het gebrek aan daadkracht, want ik kan mij persoonlijk best vinden in de voorgestelde oplossingen. Rutte wil dat de instroom kleiner wordt. Een prima streven, alleen heb je daar de EU voor nodig. Daarom timmert hij aan de weg in Brussel, in een poging maatregelen af te dwingen die de asielinstroom beperken. Maar de praktijk is weerbarstig en zoiets is dan ook makkelijker gezegd dan gedaan.

In ons eigen land wordt gewerkt aan de Spreidingswet. Daar ben ik zelf wel voorstander van, omdat het de last verdeeld. In plaats van mega-locaties in een paar gemeenten, ontstaan er talloze kleine azc's waar een relatief klein aantal asielzoekers wordt opgevangen. Ik las dat van een kleine gemeente als Ermelo (28k inwoners) wordt verwacht dat zij zo'n 100 asielzoekers opvangt. Dat soort aantallen zijn te overzien en verkleint de kans op problemen.

Stikstof is ongeveer hetzelfde verhaal. De maatregelen zijn in principe helder: de veestapel wordt verkleind middels het uitkopen van boeren (die een riante regeling krijgen voorgeschoteld). Dat half Nederland in de kramp schiet omdat het aantal veehouderijen omlaag moet worden gebracht, verandert niets aan het feit dat het an sich prima beleid is van het kabinet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')