Die zou ik op read only zetten, gewoon. Omdat dat kan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kan dan wel Sjerrie een permban geven
Maar je negeert wat er in staat. Daarin de onderbouwing waarom we als Nederland wel iets moeten doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Hierbij erkenning jouw kant op dat ik je post heb gelezen.
Ik heb de memo gemist dat ik op elke post moet reageren. Ik heb je post gelezen, maar het heeft mijn mening verder niet veranderd of zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar je negeert wat er in staat. Daarin de onderbouwing waarom we als Nederland wel iets moeten doen.
Klopt maar het is raar dat je dan met dezelfde onzin doorgaat daar onder terwijl je punten weerlegd zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb de memo gemist dat ik op elke post moet reageren. Ik heb je post gelezen, maar het heeft mijn mening verder niet veranderd of zo.
Daar is iedereen het mee eens maar juist stikstof is een lokaal probleem en we zijn onze grond, grondwater en sloten nu al zeker 30 jaar te lang aan het verzuren. Dat raakt de bevolking ook en hoe langer we naar die LTO lobby luisteren hoe duurder het wordt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Anderzijds heeft het niet zoveel zin om hier met geld te smijten en de burgers met de kosten te confronteren terwijl het amper wat oplevert allemaal. We smijten met bedragen alsof het niks voorstelt, terwijl dat geld het leven van heel wat Nederlanders flink zou kunnen verbeteren (als het naar andere zaken zou gaan).
Ik zeg niet dat we niks moeten gaan doen, maar we zijn maar een klein landje; wat wij hier doen heeft amper impact joh.
Stikstof is geen probleem, de depositie op natuur door overwaaien is kennelijk het probleemquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens maar juist stikstof is een lokaal probleem en we zijn onze grond, grondwater en sloten nu al zeker 30 jaar te lang aan het verzuren. Dat raakt de bevolking ook en hoe langer we naar die LTO lobby luisteren hoe duurder het wordt.
Verder is de verduurzaming iets wat aan meerdere kanten hout snijdt. Het is beter voor de planeet maar we worden ook minder afhankelijk van al die apenlanden waar we nu onze energie vandaan moeten halen.
quote:About 50 percent of the world's food production depends on mineral fertilizer application.
Due to the increasing world population and changing diets to more meat, there is a constant growth in fertilizer consumption.
One of the key players: Ammonia.
Ammonia binds air borne nitrogen and makes the most important crop nutrient, nitrogen, available for nitrogen fertilizer production.
As an important base material for fertilizers, ammonia literally helps to put our food on the table.
Wat ik al zei; het veranderde m’n mening niet echt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maar het is raar dat je dan met dezelfde onzin doorgaat daar onder terwijl je punten weerlegd zijn.
Oh ja. Feiten zijn natuurlijk ook slechts een mening.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik al zei; het veranderde m’n mening niet echt.
Let it go.
Ja maar daarom dus de vraag waarom je met je onzin doorgaat dat het niets betekent wat we in Nederland doen terwijl het juist een lokaal probleem is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ik al zei; het veranderde m’n mening niet echt.
Let it go.
Ik had het vooral over de klimaatplannen in het algemeen; niet enkel stikstof.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja maar daarom dus de vraag waarom je met je onzin doorgaat dat het niets betekent wat we in Nederland doen terwijl het juist een lokaal probleem is.
Hoe rijm jij die twee zaken met elkaar?
Daarom verwees ik ook alleen naar de stikstof in den beginne.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had het vooral over de klimaatplannen in het algemeen; niet enkel stikstof.
Ik had het ook niet over: ''wat we in NL doen betekent niks'', ik had het over ''wat we in een klein landje als NL doen betekent niet heel veel als dat elders in de wereld weer gewoon teniet word gedaan. Een pakket van miljarden (enkel meest recente voorbeeld) en het resultaat is dan iets van 0,000036 (graden afkoeling van planeet). Dat vind ik overdreven; kosten wegen dan niet op tegen de resultaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |