Tja, dat herken ik totaal niet. 80% die 'gewoon' gay blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij hebt onderzoek gedaan daarnaar? Ken jij er zovelen dan?
Het gaat om iets van 60%-80% blijkt uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:27 schreef Wantie het volgende:
Tja, dat herken ik totaal niet. 80% die 'gewoon' gay blijkt te zijn?
Vreselijke verhalen die ze vertellen. Bijvoorbeeld dat ze vernederd en verstoten worden door die oh zo inclusieve supporters als ze aangeven dat ze twijfels hebben.quote:
Dat laatste ben ik zeker met je eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook heel onfatsoenlijk om dat niet te vertellen. De reactie is natuurlijk een misdrijf.
Maar dit is nu precies wat er mis is met 'transvrouwen zijn ook vrouwen'. Dat is leuk gezegd en er wordt allemaal gedaan alsof iedereen mee moet doen met deze leugen. Maar dat is het: een leugen.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het transfoob vinden van die man om geen seks te willen met een transvrouw. Maar dan snap je dus niets van hoe geaardheid werkt. Ik vind het verschrikkelijk dat er gelogen wordt over dat je een vrouw (of man) kan worden door transitie. Je kan het wettelijk worden, maar in de praktijk zul je nooit een vrouw worden. Natuurlijk willen mensen best jou behandelen als vrouw in normale interacties waarbij geslacht gewoon niet zo relevant is. Maar op het moment dat geslacht echt relevant is, dan loop je er gewoon tegenaan dat transvrouwen... toch eigenlijk mannen blijven.
En dat zal ongetwijfeld enorm pijnlijk zijn. Maar ik vind echt dat er een realistisch beeld geschapen moet worden.
Er staat gelukkig geen P bij is toch ook wel positief gelukkig anders lopen er ook 11 jarige net uur daarvoor geneukte schandknaapjes mee en 11 jarige meisjes in lingerie en verslaafd aan de opium, Ewwww echt hororquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:25 schreef Wantie het volgende:
Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community
Dit is denk ik wel een heel belangrijk punt. Als mannelijkheid of vrouwelijkheid niet door je chromosomen bepaald wordt, dan is dit een onzinnige stelling, want hun baardgroei of penis maakte niet dat ze een man waren, volgens sommigen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens.
Dat het mannen blijven, dat niet.
Tja, wat is het dan wel?
Dat is eigenlijk de vraag. Het zullen nooit volledige vrouwen worden, en veel mannelijkheid is weggehaald. En in de 'normale' omgang kun je dan als vrouw leven, maar bij seksueel contact of in een relatie wordt dat toch een ander verhaal.
Gecastreerde kat noem je ook meestal een "Het"quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Viezig het volgende:
Zodra je verdergaat in je mening dan "Ik wil een man die zichzelf een vrouw noemt best aanspreken met vrouwelijke voornaamwoorden, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een man" dan loop je tegen allerlei tegenstrijdigheden aan die gewoon logischerwijs niet met elkaar te verenigen zijn.
Klopt, grote vraag is dan wat er dan wel voor zorgt dat ze ondanks hun mannenlichaam toch geen man zijn .quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Viezig het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een heel belangrijk punt. Als mannelijkheid of vrouwelijkheid niet door je chromosomen bepaald wordt, dan is dit een onzinnige stelling, want hun baardgroei of penis maakte niet dat ze een man waren, volgens sommigen.
Nee, dat is gewoon verschil in uiterlijke kenmerken. De ene man heeft bijna geen lichaamsbeharing, terwijl de ander op een gorilla lijkt.quote:Maaar ook lijk je te zeggen dat een man zonder baardgroei minder man is dan een man met een volle baard.
Lichamelijk gezien.quote:Want je zegt immers dat bij een man die in transitie naar een "vrouw" is gegaan, minder mannelijk is dan voor de transitie. Maar dat strookt weer niet met dat ze altijd al een vrouw waren.
Maar het gaat niet om mannen die zich vrouw noemen.quote:Zodra je verdergaat in je mening dan "Ik wil een man die zichzelf een vrouw noemt best aanspreken met vrouwelijke voornaamwoorden, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een man" dan loop je tegen allerlei tegenstrijdigheden aan die gewoon logischerwijs niet met elkaar te verenigen zijn.
Dat is nou precies het lastige. Zij zeggen dat ze geen man zijn. Ik denk dat ze wel een man zijn maar gewoon een vrouw willen zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, grote vraag is dan wat er dan wel voor zorgt dat ze ondanks hun mannenlichaam toch geen man zijn .
Dat is te vergelijken met waarom sommige mannen niet op vrouwen vallen, maar op mannen.
Wat precies bepaalt dat.
Iemand die denkt in het verkeerde lichaam geboren te zijn. Er is geen objectieve manier om dit vast te stellen, het is niet eens bewezen dat er zoiets bestaat als in het verkeerde lichaam geboren worden, dus het is enkel hun gevoel.quote:Nee, dat is gewoon verschil in uiterlijke kenmerken. De ene man heeft bijna geen lichaamsbeharing, terwijl de ander op een gorilla lijkt.
Beide zijn gewoon man.
[..]
Lichamelijk gezien.
Een transgender is iemand die in het verkeerde lichaam is geboren.
Dat denk ik wel. Behalve als die operatie eruit bestaat dat je bijvoorbeeld donorborsten krijgt van een biologische vrouw. Voor mij is een man + vrouwelijke hormonen nog steeds een man.quote:Als je dmv hormoonbehandeling en operaties aan dat lichaam gaat sleutelen on het vrouwelijker te maken, kun je dan nog spreken van een volledig mannelijk lichaam?
Ik zie het verschil niet.quote:[..]
Maar het gaat niet om mannen die zich vrouw noemen.
Het gaat om transgenders.
Dus stel je voor: op de Coolsingel in Rotterdam lopen plotseling 900.000 mensen rond. En opeens gebeurt er iets heel vreemds - de hemel scheurt open en er verschijnt een pad dat omhoog leidt naar een soort gigantische UFO die lijkt op een mega-mega ruimteschip!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef realnice11 het volgende:
Ummm de Coolsingel in Rdam , daar lopen ze alle 900 000, en dan breekt de ;lucht opeens open en de hemel open en er verschijnt opeens een pad dat omhoog loopt en richting een soort hemel gaat, althans een mega mega grote ufo, en die vervoert ze dan alle 900 000 naar een plek ver weg in de cosmos waar ze zich fijn voelen en zichzelf kunnen zijn en komen nooit meer terug!
Of ze kunnen gewoon hier zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef realnice11 het volgende:
Ummm de Coolsingel in Rdam , daar lopen ze alle 900 000, en dan breekt de ;lucht opeens open en de hemel open en er verschijnt opeens een pad dat omhoog loopt en richting een soort hemel gaat, althans een mega mega grote ufo, en die vervoert ze dan alle 900 000 naar een plek ver weg in de cosmos waar ze zich fijn voelen en zichzelf kunnen zijn en komen nooit meer terug!
Wat een man is, is helder. Iets met een penis. Wat een vrouw is, is helder. Iets met een baarmoeder. Hier betreft het simpele biologie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Resultaat wat jij kennelijk liever niet ziet, zoals gezinnen waarin de ouders van hetzelfde geslacht zijn en liefdevol hun kinderen groot brengen.
Waarom wil jij dat niet zien als een gezin?
De gender ideologie staat lijnrecht tegenover homoseksualiteit dus is het homofoob. Okay. Dat neem even aan van je.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jazeker.
Seksuele oriëntatie stoelt op de binaire biologische realiteit bij de mens. Kortom, een erkenning van het menselijk geslacht is daarin essentieel. De genderideologie stelt dat eigenlijk een subjectieve beleving het biologische geslacht doet overstijgen, vandaar ook bijvoorbeeld een slogan als 'trans women are women'. Je ontwricht hiermee concepten als homoseksualiteit maar ook heteroseksualiteit. Nota bene Stonewall definieert homoseksualiteit tegenwoordig als volgt:
[..]
Dit klopt natuurlijk niet. Homoseksuele mannen voelen zich niet aangetrokken tot mensen die zich op basis van hun subjectieve gevoel identificeren als man, homoseksuele mannen voelen zich aangetrokken tot biologische mannen.
Tevens zie je dat kinderen en jongeren die op latere leeftijd homo of lesbisch blijken te zijn, disportioneel atypisch gedrag vertonen voor een jongen of meisje. Dit kan tegenwoordig worden geïnterpreteerd als het idee dat het desbetreffende kind eigenlijk in het verkeerde lichaam zit. Een meisje dat zou uitgroeien tot een lesbische vrouw is wellicht gewoon een trans man.
De kans is zeer groot dat je in de toekomst veel mannen en vrouwen gaat zien die tijdelijk een transitie naar het andere geslacht beginnen (met alle gevolgen van dien) en er daarna achterkomen eigenlijk gewoon homo of lesbisch te zijn.
Er werd op een website als PinkNews uitgebreid aandacht besteed aan de uitbreiding rondom medische zorg aan transgender mensen. Doodleuk negerende dat de reden dat men dit in een oerconservatief land als Pakistan doet zodat homoseksuele en lesbische mensen in een heteroseksueel keurslijf kunnen worden gestouwd.
Het benadrukt ook de onverenigbaarheid van homo of lesbisch zijn met de genderideologie. Dit staakt haaks op elkaar. Het ene stoelt op de realiteit, het andere op een subjectief fantasme dat we in de Westerse samenleving zowaar nog autoriteit hebben toegekend ook.
Nou, het heeft er niet zoveel mee te maken of iets prima is, maar meer wat de implicaties van de claim zijn. Seksuele aantrekkingskracht is altijd subjectief (ook bij hetero's), het menselijk geslacht is een objectieve kwestie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
De gender ideologie staat lijnrecht tegenover homoseksualiteit dus is het homofoob. Okay. Dat neem even aan van je.
Maar wat ik je kort door de bocht hoor zeggen is:
Een man VOELT zich Aangetrokken tot een man dus is homoseksueel gedrag prima. (Realiteit)
Een man VOELT zich een vrouw, maar dat is niet prima. (Subjectieve fantasme)
Daarnaast ben je toch christelijk? Hoe rijm je dat met homoseksualiteit prima labelen?
Wat ik uit jouw reacties begrijp is dat religie je motivatie is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat een man is, is helder. Iets met een penis. Wat een vrouw is, is helder. Iets met een baarmoeder. Hier betreft het simpele biologie.
Wat een gezin is, is helder. Een man een vrouw en hun kroost. Hier betreft het een sociaal instituut. De ouders van het gezin kunnen niet van hetzelfde geslacht zijn.
Dat we tegenwoordig een succesvolle ideologie hebben dat predikt dat een man geen man is, een vrouw geen vrouw is, een gezin van alles kan zijn verandert niets aan de definitie van een man, vrouw of gezin is. Je kan wel doen alsof, maar daar blijft het bij, het is een stukje theater dat gespeeld wordt.
Ik kan er niet voor kiezen om een boom te zien als een auto. Of een tv te zien als een radio.
Iets wat mensen als jij geen enkele problemen mee hebben kennelijk.
[..]
De gender ideologie staat lijnrecht tegenover homoseksualiteit dus is het homofoob. Okay. Dat neem even aan van je.
Maar wat ik je kort door de bocht hoor zeggen is:
Een man VOELT zich Aangetrokken tot een man dus is homoseksueel gedrag prima. (Realiteit)
Een man VOELT zich een vrouw, maar dat is niet prima. (Subjectieve fantasme)
Daarnaast ben je toch christelijk? Hoe rijm je dat met homoseksualiteit prima labelen?
Wat heeft dat met verdienen te maken?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:27 schreef Werkperd het volgende:
Kinderen zoveel mogelijk hiervan weren. Niet in de buurt brengen, noch op televisie de beelden laten zien. Telefoons week lang in beslag nemen. Kinderen verdienen het niet om die halfnaakte wilde beesten hun seksistisch en satanistische praktijken zien te doen.
Kwam je er vaak?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:26 schreef Za het volgende:
Het nieuwe normaal, indien niet nu dan over een paar jaar.
[ twitter ]
Nee, dit is een miljarden business.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:18 schreef Noek het volgende:
Welnee, over een aantal jaren lachen we om deze hysterie.
Alleen als het geld oplevert.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:51 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, dit is een miljarden business.
Het zal allemaal steeds meer fluide worden, en normaal bevonden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |