abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2023 @ 21:52:02 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210190966
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
F
F
S

Doe je uberhaupt nog iets van moeite om posts van anderen te lezen?
Uiteraard niet, dat is een van de kenmerken van cultleden :').

Er is gewoon geen discussie mogelijk, het manifest is heilig en alle afwijkingen van het manifest zijn reden tot haat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210191411
Hier een aandoenlijk filmpje, wat imo duidelijk maakt waarom kinderen wellicht niet teveel met gender gedachten moeten worden "overstelpt":

twitter
pi_210192468
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zucht.

Dat bedoel ik met a-historisch. Hoewel, ook begrijpend lezen...

Het staat zelfs in die post... Het is uit de VS overgewaaid... Vanuit de VS... Als in: daar is het ontstaan.
Wat?
pi_210192516
Tussen commercie en woke is mijn interesse in Pride wel goed aan gort gegaan.
  maandag 7 augustus 2023 @ 03:52:33 #255
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_210192932
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 00:48 schreef HiZ het volgende:
Tussen commercie en woke is mijn interesse in Pride wel goed aan gort gegaan.
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen, ik zie users die beter op de site van het Reformatorisch dagblad hun afschuw kunnen uiten dan hier en haast zwakzinnige opmerkingen van iemand die regelrecht homofoob gelul neerkwakt en dat zelf niet door heeft.
Het laat nog steeds zien waarvoor een pride nodig is, zichtbaar maken, en acceptatie verlangen, maar door de invloed van Woke en de hoofdlettermaffia is dat doel erg ver buiten zicht gedreven en is het weer als vanouds een bashtopic geworden.
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_210193027
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2023 03:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen, ik zie users die beter op de site van het Reformatorisch dagblad hun afschuw kunnen uiten dan hier en haast zwakzinnige opmerkingen van iemand die regelrecht homofoob gelul neerkwakt en dat zelf niet door heeft.
Het laat nog steeds zien waarvoor een pride nodig is, zichtbaar maken, en acceptatie verlangen, maar door de invloed van Woke en de hoofdlettermaffia is dat doel erg ver buiten zicht gedreven en is het weer als vanouds een bashtopic geworden.
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd
Jij denkt dat als je continu overal regenboogvlaggen tegenkomt en prides georganiseerd worden de acceptatie dan toeneemt? En als mensen niet mee willen doen, zoals een aantal voetballers, je meteen gecanceld wordt. Dat ziet er meer uit als een verplichting wat door je strot wordt geduwd als vrijwillig accepteren. Gek he dat mensen daar moe van worden? Ook voor mensen die homo's al lang accepteren begint dit irritant te worden, over drammen gesproken.
Plaats hier uw advertentie
pi_210193036
quote:

[..]
Oh ja voor de lezers die er nog zin in hebben, het idee van Pedo's ( of eigenlijk MAP -minor attracted people) die erbij willen horen vindt z'n roots op 4Chan en heeft intussen stevig geworteld bij de vele criticasters van de pride, en over dat YT clipje met dat kind (geen verslaggever, een kind...) wat een 'interview' doet, als je niet door de conditionering van dat kind kan heenkijken mis je echt een reality call bij jezelf, geen enkel kind of jongere zal zo vragen stellen, niet zo drammend en opbouwend naar die ene vraag, die zoals ik je net uitlegde z'n basis op 4Chan vindt en dus op focking nonsens is gebaseerd.
Ik kan je garanderen dat de huidige lhbgtiq beweging alles wat aan acceptatie is opgebouwd in rap tempo afbreekt en als je denkt dat meer drammen die trend doet keren heb je een enorme plaat beton voor je harses.

Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik ben echt zo schijtziek van dat gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank dat mijn verdraagzaamheid voor die beweging in circa 3 jaar is gedaald van gematigd positief/neutraal tot helemaal schijtziek van die lui.

Dat ligt natuurlijk aan mij, dus ga vooral door met je strijd, en concludeer volgend jaar dat "Pride nog steeds nodig is".
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210193072
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kan je garanderen dat de huidige lhbgtiq beweging alles wat aan acceptatie is opgebouwd in rap tempo afbreekt en als je denkt dat meer drammen die trend doet keren heb je een enorme plaat beton voor je harses.

Ik heb niks tegen homoseksualiteit maar ik ben echt zo schijtziek van dat gedram, die vlaggen, de pathalogieen die worden genormaliseerd en het slachtoffergejank dat mijn verdraagzaamheid voor die beweging in circa 3 jaar is gedaald van gematigd positief/neutraal tot helemaal schijtziek van die lui.

Dat ligt natuurlijk aan mij, dus ga vooral door met je strijd, en concludeer volgend jaar dat "Pride nog steeds nodig is".
Dat ligt inderdaad aan jou.
Als je niets tegen homo's hebt sla je ook niet zo op tilt bij het zien van die vlaggen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210193104
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat ligt inderdaad aan jou.
Als je niets tegen homo's hebt sla je ook niet zo op tilt bij het zien van die vlaggen.
Jij leest niet. Jij geeft overal je eigen draai aan om je vervolgens in de slachtofferpositie te manoeuvreren. Overigens bestond homoseksualiteit al lang voordat een slimme zakenman die vlag bedacht. Die 2 zaken staan dus los van elkaar.

Maar blijf vooral die lijn vasthouden, over nog 3 jaar is echt iedereen schijtziek van jullie en is de hype voorbij en mag je weer in morsige darkrooms je hondenmasker op ipv op straat.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210193214
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 06:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jij leest niet. Jij geeft overal je eigen draai aan om je vervolgens in de slachtofferpositie te manoeuvreren. Overigens bestond homoseksualiteit al lang voordat een slimme zakenman die vlag bedacht. Die 2 zaken staan dus los van elkaar.
Ja, homoseksualiteit is zo oud als de mensheid.
Goh wat vreemd dat die vlag nog niet zo oud is....

Verder probeer jij me in de hoek van het slachtoffer te drukken, terwijl je jammert over hoe erg al die aandacht voor LGBTwhatever wel niet is voor je ..

quote:
Maar blijf vooral die lijn vasthouden, over nog 3 jaar is echt iedereen schijtziek van jullie en is de hype voorbij en mag je weer in morsige darkrooms je hondenmasker op ipv op straat.
Ja, daar hoop je dus op.
Dat het allemaal weer onzichtbaar wordt.

Dat noem jij acceptatie.
pi_210193246
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:17 schreef Wantie het volgende:

Ja, daar hoop je dus op.

Dan zijn we wel van die opdringerigheid af dus zal voor een hoop mensen rustgevend zijn. Dit is nu het gevolg van allemaal zaken door je strot te duwen. Als je elke dag Jehova's getuigen aan je deur krijgt doe je uiteindelijk ook de deur niet meer open.
  maandag 7 augustus 2023 @ 07:36:47 #262
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210193285
quote:

[..]
Dat, en met de hoeveelheid erg rechts-conservatieve meningen op FOK! is het ook steeds minder leuk om hier rond te hangen
Dat is maatschappijbreed zo, dat dat toeneemt. Niet alleen hier.
pi_210193315
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:36 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat is maatschappijbreed zo, dat dat toeneemt. Niet alleen hier.
Alleen als Fok! een echokamer is is het leuk, zodra mensen met andere politieke ideeën hier komen is het niet meer leuk?
  maandag 7 augustus 2023 @ 07:46:54 #264
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_210193326
quote:
Ja, daar hoop je dus op.

Dat noem jij acceptatie.
Jij wilt het gewoon niet begrijpen. Als iets steeds maar weer ongevraagd door de strot wordt geduwd, gaat dat op een gegeven moment afkeer opwekken. Zelfde als wanneer een bepaalde plaat continu op de radio gedraaid wordt. Op een gegeven moment ben je dat ook spuugzat. Dat is nu ook het geval met dit gedram.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_210193336
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dan zijn we wel van die opdringerigheid af dus zal voor een hoop mensen rustgevend zijn. Dit is nu het gevolg van allemaal zaken door je strot te duwen. Als je elke dag Jehova's getuigen aan je deur krijgt doe je uiteindelijk ook de deur niet meer open.
Krijg jij elke dag homo's aan je deur dan?

We hebben het hier over aandacht in de media.

Niemand verplicht je om artikelen over LGBTwhatever te lezen, programma's over dat onderwerp te bekijken, etc.
Mensen halen zelfs streaming platforms aan als bron van ergernis, terwijl juist streaming platformen bedoeld zijn om je eigen keuzes te maken.
Als je niks met scifi hebt, dan sla je alles op Netflix over van dat genre. Je hoort niemand jammeren dat scifi je door de strot wordt gedrukt.
Maar als er ook gay content op Netflix is, dan opeens is dat de reden dat men een hekel aan homo's heeft. Het wordt je door de strot gedrukt door Netflix.

Tja, dan is de echte vraag, waarom sla je op het ene onderwerp wèl aan en op het andere niet.
Ik heb zelf niets met voetbal, maar ga niet topics over dat onderwerp volschijten met gejammer dat voetbal me door de strot wordt gedrukt. Ik kijk gewoon niet naar programma's met voetbal, negeer reclame met voetballers, ik ga niet lopen janken dat heel Nederland oranje kleurt als er weer eens een of ander voetbal event is, en loop niet rood aan als ik voetballers op tv zie, of in tv programma's weer een voetballer te zien is, of over voetbal gepraat wordt.

Terwijl ik dit typ verschijnt er buiten een regenboog.

Dat wordt mensen ook weer door de strot gedrukt.
Zelfs moeder natuur zorgt ervoor dat de acceptatie van LGBTwhatever afneemt.
pi_210193344
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Alleen als Fok! een echokamer is is het leuk, zodra mensen met andere politieke ideeën hier komen is het niet meer leuk?
Grappig dat jij dat zegt, terwijl je mij herhaaldelijk hebt laten weten dat ik niets te zoeken heb op BNW.
pi_210193357
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig dat jij dat zegt, terwijl je mij herhaaldelijk hebt laten weten dat ik niets te zoeken heb op BNW.
Jij was aan het klagen dat er zoveel onzin in BNW wordt gepost, dan kan je daar beter niet komen nee. Of je dat doet moet je zelf weten natuurlijk.
pi_210193365
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
Jij wilt het gewoon niet begrijpen. Als iets steeds maar weer ongevraagd door de strot wordt geduwd, gaat dat op een gegeven moment afkeer opwekken. Zelfde als wanneer een bepaalde plaat continu op de radio gedraaid wordt. Op een gegeven moment ben je dat ook spuugzat. Dat is nu ook het geval met dit gedram.
Alleen die term al.
Hoezo wordt het je door de strot geduwd.

Dat ligt toch echt aan jezelf. Je leeft in een vrij land. Er is niemand die je dwingt om bepaalde content tot je te nemen.
Je bent bijvoorbeeld zelf dit topic gaan lezen.
Niemand heeft je daartoe gedwongen.

Waarom dan toch die slachtofferpositie innemen
pi_210193368
quote:

[..]
Sorry maar je bent echt een enorme debiel als je denkt dat de oplossing voor acceptatie ligt in het doordrammen van meer vlaggen en uitingen in de strotten van mensen.
pi_210193370
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Jij was aan het klagen dat er zoveel onzin in BNW wordt gepost, dan kan je daar beter niet komen nee. Of je dat doet moet je zelf weten natuurlijk.
Dus volgens jou is BNW bedoeld om onzin te posten.
Ik dacht dat ONZ daarvoor bedoeld was
pi_210193371
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Krijg jij elke dag homo's aan je deur dan?

We hebben het hier over aandacht in de media.

Niemand verplicht je om artikelen over LGBTwhatever te lezen, programma's over dat onderwerp te bekijken, etc.
Mensen halen zelfs streaming platforms aan als bron van ergernis, terwijl juist streaming platformen bedoeld zijn om je eigen keuzes te maken.
Als je niks met scifi hebt, dan sla je alles op Netflix over van dat genre. Je hoort niemand jammeren dat scifi je door de strot wordt gedrukt.
Maar als er ook gay content op Netflix is, dan opeens is dat de reden dat men een hekel aan homo's heeft. Het wordt je door de strot gedrukt door Netflix.

Tja, dan is de echte vraag, waarom sla je op het ene onderwerp wèl aan en op het andere niet.
Ik heb zelf niets met voetbal, maar ga niet topics over dat onderwerp volschijten met gejammer dat voetbal me door de strot wordt gedrukt. Ik kijk gewoon niet naar programma's met voetbal, negeer reclame met voetballers, ik ga niet lopen janken dat heel Nederland oranje kleurt als er weer eens een of ander voetbal event is, en loop niet rood aan als ik voetballers op tv zie, of in tv programma's weer een voetballer te zien is, of over voetbal gepraat wordt.

Terwijl ik dit typ verschijnt er buiten een regenboog.

Dat wordt mensen ook weer door de strot gedrukt.
Zelfs moeder natuur zorgt ervoor dat de acceptatie van LGBTwhatever afneemt.
Een serie met regenboogvlaggen is geen genre he? Dat komt in elk genre voor tegenwoordig. Ook kan je geen zebrapad overlopen die niet in de kleur van een regenboog is. En politie die op een boot staan te dansen voor wat? Als je aangifte doet hebben ze geen tijd. Je ontkomt er gewoon niet aan en iedereen moet doen wat ze zelf willen maar verwacht niet meer acceptatie maar minder.
pi_210193392
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sorry maar je bent echt een enorme debiel als je denkt dat de oplossing voor acceptatie ligt in het doordrammen van meer vlaggen en uitingen in de strotten van mensen.
Dus als ik een vlag buiten hang, dan ben ik aan het doordrammen.

Dat is toch te idioot voor woorden?

Hoezo mag iemand niet voor zichzelf bepalen of hij een vlag uithangt en welke dat is?

Als ik aan het toeren ben door Friesland en Groningen zie ik te pas en te onpas de provinciale vlag hangen..
Wordt mij dat dan door de strot geduwd?

Als ik dat zo ervaar, dan ligt dat toch bij mij?
En dan is het toch niet normaal dat ik ga dreigen om Friezen en Groningers niet meer te accepteren als ze zich op zo'n drammerige manier zichtbaar maken?
pi_210193450
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 07:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Een serie met regenboogvlaggen is geen genre he?
Oh, jawel.
Gay & Lesbian Dramas (500)

Best veel, 500 dramaseries.

quote:
Dat komt in elk genre voor tegenwoordig.
Ja, homo's kom je overal tegen.
Ik ben ook overal op Fok te vinden.
Andere fokkers vinden mij dan ook een drammer.

quote:
Ook kan je geen zebrapad overlopen die niet in de kleur van een regenboog is.
Geen enkel zebrapad heeft de kleur van de regenboog.

Maar zelfs kleuren op straat ervaar je als 'door je strot gedrukt '?

quote:
En politie die op een boot staan te dansen voor wat?
Nou, vraag het ze.

quote:
Als je aangifte doet hebben ze geen tijd.
Nooit last van gehad.
. verder doe je de aanname dat ze onder werktijd op die boot staan.

quote:
Je ontkomt er gewoon niet aan en iedereen moet doen wat ze zelf willen maar verwacht niet meer acceptatie maar minder.
Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar de acceptatie wordt minder.

Dat spreekt elkaar tegen.

Als er echt sprake is van acceptatie, dan mag iedereen zelf doen wat ze willen, zonder verdere consequenties...

Als de ander vind dat het door de strot wordt gedrukt, dan accepteert die het sowieso niet.

'Ik accepteer homo's, maar o wee als ik een regenboog zie, of een Homo op Netflix. Dan niet meer'.

Dat is geen acceptatie.
pi_210193654
quote:

[..]
Ja, homoseksualiteit is zo oud als de mensheid.
Goh wat vreemd dat die vlag nog niet zo oud is....

Verder probeer jij me in de hoek van het slachtoffer te drukken, terwijl je jammert over hoe erg al die aandacht voor LGBTwhatever wel niet is voor je ..
[..]
Ja, daar hoop je dus op.

Dat noem jij acceptatie.
Ik hoop inderdaad dat mensen die hun seksuele fetisjes praktiseren dat achter gesloten deuren doen en dat dat dus onzichtbaar is. Of je nu hetero of homo bent, seksuele fetisjes horen thuis in de slaapkamer of besloten feesten en niet op de openbare weg.

Als je denk dat acceptatie betekent dat je in het openbaar in je leren string je halfnaakte vriendje met hondenmasker uit mag laten haal je denk ik wat zaken door elkaar.

Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging. Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.

Van hetero's accepteer ik het ook niet als ze hun perverse fantasieën in het openbaar uitoefenen.
pi_210193704
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als ik een vlag buiten hang, dan ben ik aan het doordrammen.

Dat is toch te idioot voor woorden?

Hoezo mag iemand niet voor zichzelf bepalen of hij een vlag uithangt en welke dat is?

Als ik aan het toeren ben door Friesland en Groningen zie ik te pas en te onpas de provinciale vlag hangen..
Wordt mij dat dan door de strot geduwd?

Als ik dat zo ervaar, dan ligt dat toch bij mij?
En dan is het toch niet normaal dat ik ga dreigen om Friezen en Groningers niet meer te accepteren als ze zich op zo'n drammerige manier zichtbaar maken?
Het is natuurlijk makkelijker om alle kritiek die je krijgt (van mensen die zelf zeggen niks tegen homoseksualiteit te hebben) wegzetten als homofoob of extreem rechts, dan om eens serieus na te denken over die kritiek. Dan hoef je niet kritisch na te denken over je eigen gedrag want iedereen die zegt dat je daarmee een averechts effect bereikt is homofoob, bigot of extreem rechts.

Dat is prima, dan mag je gewoon doorgaan op de ingeslagen weg, maar verwacht dan niet meer maar juist minder acceptatie.

Het is klaar. Duik het bed in met wie je wilt maar laat ons en de kinderen met rust.
pi_210193750
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik hoop inderdaad dat mensen die hun seksuele fetisjes praktiseren dat achter gesloten deuren doen en dat dat dus onzichtbaar is. Of je nu hetero of homo bent, seksuele fetisjes horen thuis in de slaapkamer of besloten feesten en niet op de openbare weg.
Honderdduizenden mensen in Amsterdam gisteren, en ik heb welgeteld 2 jongeren gezien met zo'n masker in het nachtleven op straat, die verder normaal gekleed waren en zich normaal gedroegen.

En bij zo'n evenement val je precies daar over en projecteer je dat op mij, terwijl ik geen dog fetish heb.

quote:
Als je denk dat acceptatie betekent dat je in het openbaar in je leren string je halfnaakte vriendje met hondenmasker uit mag laten haal je denk ik wat zaken door elkaar.
Kijk, weer projectie.
Was dat te zien op straat in Amsterdam tijdens de Pride?

Ik heb het niet gezien. Jij wel?

quote:
Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten
De t van transgenders.

Wat heeft dat met dog fetish te maken?

quote:
want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging.
Dus transgenders zijn psychisch gestoord en pervers?

Tot 50 jaar geleden zeiden ze dat van homo's.

Nu dus over transgenders.

Maar de acceptatie is verder prima in Nederland. Pride is achterhaald wordt steeds gezegd.

quote:
Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.
Acceptatie betekent dat je mij niet aanrekent wat een ander doet.

Jij rekent mij persoonlijk aan dat er homo's zijn die met een hondenmasker op lopen.

Dat is geen acceptatie.
Dat is een vernislaagje tolerantie.

quote:
Van hetero's accepteer ik het ook niet als ze hun perverse fantasieën in het openbaar uitoefenen.
Maar bij hetero's spreek je degenen er op aan die dat doen, en zeg je niet dat je acceptatie van hetero's afgenomen is omdat er hetero's zijn die op straat lopen in SM kleding.

Die dog fetish waar je het over hebt was niet aanwezig tijdens de Canal Parade.

Verder wordt er op dit forum moord en brand geschreeuwd omdat Pride een groep homo's heeft uitgesloten.

Sterker nog, er wordt hier op Fok gezegd dat het uitsluiten van pedofilie betekent dat Pride dus niet over inclusiviteit gaat.

Maar een dog fetish die niet te zien was op Amsterdam Pride zelf, dat is reden waarom de acceptatie afneemt...

En oh ja, de transgenders.
pi_210193772
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is natuurlijk makkelijker om alle kritiek die je krijgt (van mensen die zelf zeggen niks tegen homoseksualiteit te hebben) wegzetten als homofoob of extreem rechts, dan om eens serieus na te denken over die kritiek. Dan hoef je niet kritisch na te denken over je eigen gedrag want iedereen die zegt dat je daarmee een averechts effect bereikt is homofoob, bigot of extreem rechts.

Dat is prima, dan mag je gewoon doorgaan op de ingeslagen weg, maar verwacht dan niet meer maar juist minder acceptatie.

Het is klaar. Duik het bed in met wie je wilt maar laat ons en de kinderen met rust.
Ja, kinderen worden er ook steeds bij gesleept.

Homo's moeten onzichtbaar zijn.
Voor de rust van jou en je kinderen.

Maar je accepteert homoseksualiteit wel.

Sure...
pi_210193831
Ik had als kind een homo-vriendje maar toen wist ik dit niet.
pi_210193897
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure...
Homo's hoeven niet onzichtbaar te zijn. Homo's mogen van mij hand in hand lopen en op straat zoenen.

Homo's én hetero's die hun bdsm/leather/dog fetish willen uitleven graag in de onzichtbaarheid inderdaad.

Je eerdere post ga ik niet op in want je vervalt weer in jezelf dom houden, verdraaien en spreken in vaagheden.
pi_210193968
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is fout gegaan met heel die lhbgtiq beweging toen ze de T en + binnen lieten want daarmee haalden ze ook de perverselingen en psychisch gestoorden binnen en dat kleeft nu aan heel de beweging. Wil je acceptatie moet je absurd gedrag niet accepteren binnen je gelederen.

Ze laten tegenwoordig in de VS waar dit uit over komt waaien kinderen kijken naar halfnaakte mannen in hun witte onderbroek die aan het twerken zijn tijdens hun pride optocht. I kid you not.

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2023 09:13:45 ]
pi_210193973
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 08:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sure...
Oja ze bedoelen het niet zo als ze zeggen "we are coming for your children".
pi_210194025
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ze laten tegenwoordig in de VS waar dit uit over komt waaien kinderen kijken naar halfnaakte mannen in hun witte onderbroek die aan het twerken zijn tijdens hun pride optocht. I kid you not.

[ twitter ]
Dat is gewoon iemand die zijn exhibitionisme uitleeft ten overstaan van kinderen. En dat moet je dan normaal vinden en accepteren.

Ik kan je echt op een briefje geven dat een volwassen vent die besluit voor kinderen te gaan twerken in zijn onderbroek meer op zijn kerfstok heeft. Dit soort gedrag is een enorme red flag. Het zal me niks verbazen als die ook zijn potlood staat te venten in de buurt van een speeltuin.
pi_210194049
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Oja ze bedoelen het niet zo als ze zeggen "we are coming for your children".
"It's just a chant"

:')
pi_210194958
Was wel leuk om even naar de bootjes te kijken op TV en probeerde er achter te komen welk gelijke rechten ze eigenlijk wilden. Einde van de dag weet ik dat nog niet, buiten een X in hun paspoort. Maar zorgt een X buiten een handje vol landen niet juist tot problemen.
pi_210195031
Dit topic laat zien dat we ons druk maken om niks, de acceptatie in NL is uitstekend ^O^ transgenders omschrijven als pervers en psychisch gestoord. Zo omschrijf ik de groepen die ik accepteer ook altijd!
pi_210195085
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit topic laat zien dat we ons druk maken om niks, de acceptatie in NL is uitstekend ^O^ transgenders omschrijven als pervers en psychisch gestoord. Zo omschrijf ik de groepen die ik accepteer ook altijd!
Kijk. Dit is precies waarom het nooit iets zal worden met die acceptatie.

Jullie kunnen geen onderscheid maken. Ik denk dat er heel weinig mensen een probleem hebben met echte transgenders. Maar de laatste jaren zie je een enorme toename van inderdaad psychiatrisch patiënten en autogynefielen die het label transgender misbruiken om hun fetish te praktiseren.

Als je dat soort mensen omarmt in plaats van afstoot, ga je nooit de acceptatie van het grote publiek krijgen maar verklein je die acceptatie. Want kennelijk moet je dit dan ook normaal vinden:

twitter

twitter

Zolang je dit soort freaks die zelfs een baby gebruiken om hun gestoorde festish te bevredigen niet buiten je gelederen houdt maar omarmd ga je never nooit geaccepteerd worden als groep. Hou die gestoorden buiten, neem afstand.
pi_210195110
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jullie kunnen geen onderscheid maken. Ik denk dat er heel weinig mensen een probleem hebben met echte transgenders. Maar de laatste jaren zie je een enorme toename van inderdaad psychiatrisch patiënten en autogynefielen die het label transgender misbruiken om hun fetish te praktiseren.

Als je dat soort mensen omarmt in plaats van afstoot, ga je nooit de acceptatie van het grote publiek krijgen maar verklein je die acceptatie. Want kennelijk moet je dit dan ook normaal vinden:

[ twitter ]

[ twitter ]

Zolang je dit soort freaks die zelfs een baby gebruiken om hun gestoorde festish te bevredigen niet buiten je gelederen houdt maar omarmd ga je never nooit geaccepteerd worden als groep. Hou die gestoorden buiten, neem afstand.
Dat is het probleem men is bang om ergens commentaar op te geven want dan worden ze zelf gecanceld.
pi_210195129
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is het probleem men is bang om ergens commentaar op te geven want dan worden ze zelf gecanceld.
Inderdaad. Verstikkende woke cultuur. Met als gevolg dat er steeds bizardere freaks in het circus opgenomen worden en "normale" mensen zeggen: "dit gaat mij te ver, dan maar transfoob".

Ik ben nu op dat punt.
pi_210195149
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Homo's hoeven niet onzichtbaar te zijn. Homo's mogen van mij hand in hand lopen en op straat zoenen.

Homo's én hetero's die hun bdsm/leather/dog fetish willen uitleven graag in de onzichtbaarheid inderdaad.
Dat gebeurt ook niet, dus een nonargument.

quote:
Je eerdere post ga ik niet op in want je vervalt weer in jezelf dom houden, verdraaien en spreken in vaagheden.
Dat is jouw keuze..
pi_210195163
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er wordt zoveel commentaar geleverd dat de belastingdienst de commentsectie sluit.

Hoezo is men bang.
pi_210195173
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Ironisch dat diegene die in dit topic allerlei extremiteiten koppelt aan de canal parade andere beschuldigt geen onderscheid te maken
pi_210195182
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gebeurt ook niet, dus een nonargument.

Niet?

twitter

En ik snap het hoor. Die man is transfoob en of homofoob en heeft helemaal geen recht van spreken. Het is doodnormaal om in je seksfetish outfit in het OV te zitten.
pi_210195184
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Inderdaad. Verstikkende woke cultuur. Met als gevolg dat er steeds bizardere freaks in het circus opgenomen worden en "normale" mensen zeggen: "dit gaat mij te ver, dan maar transfoob".

Ik ben nu op dat punt.
Maar als gevraagd wordt hoe je op dat punt komt, dan volgen excessen die vrijwel niet voor komen.

Zoals dog fetish, hoe vaak heb je die in het echt gezien?
  maandag 7 augustus 2023 @ 11:09:16 #294
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210195202
quote:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

Onder hetero's zitten ook een hoop freaks.
pi_210195211
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Niet?

[ twitter ]

En ik snap het hoor. Die man is transfoob en of homofoob en heeft helemaal geen recht van spreken. Het is doodnormaal om in je seksfetish outfit in het OV te zitten.
Dat masker wordt op verschillende manieren toegepast. Dat hij die draagt wil niet zeggen dat hij een seksuele fetish uit draagt.
Verder is hij zelf verantwoordelijk voor zijn kleedstijl en gedrag, en niet een hele gemeenschap
pi_210195213
quote:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]

En wanneer ben je ‘een echte transgender’? Wie maakt het onderscheid? Ik ontken niet dat er mensen zullen zijn die geestelijk wellicht niet helemaal in orde zijn, maar dat staat los van transgenders. Iemand wie wat steekjes los heeft zitten kan overal voorkomen. Het zou geen argument mogen zijn om dan lekker generaliserend transgenders weg te zetten als geestelijk gestoord of pervers.

Het zou mij overigens een worst wezen dat iemand geen acceptatie heeft voor bepaalde groepen. Met bepaalde bevolkingsgroepen heb ik ook wel eens moeite. Maar ga dan niet stoer lopen roepen dat de acceptatie zo goed is momenteel en dat aandacht voor die groepen die acceptatie enkel verkleind. Ik krijg in mijn dagelijkse leven eigenlijk nooit wat mee van transgenders. Ik let er ook niet specifiek op. Ja, af en toe zit er eentje in een serie, of zie je beelden van een parade die natuurlijk op de meest extravagante figuren focussen, maar dat zou ik niet omschrijven als: they’re pushing it down our throats’. En als ik er niks mee heb dan zet ik wat anders op. In plaats van te gaan ranten op social media. Om te laten zien hoe groot m’n acceptatie wel niet is.
pi_210195233
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ironisch dat diegene die in dit topic allerlei extremiteiten koppelt aan de canal parade andere beschuldigt geen onderscheid te maken
Dat heb jij goed gezien. Want alle extremiteiten die ik noem hebben plaatsgevonden tijden de Canal parade en worden door de organisatie van de Canal parade kennelijk normaal gevonden. Ze hebben er geen afstand van genomen of boten verboden deel te nemen.

Als je lid bent van de roze leeuw en een verkeerde mening hebt mag je niet meevaren maar kontwapperend in je leren bdsm outfit rondvaren is dan weer geen probleem. Dan kan ik niet anders dan concluderen dat Pride Amsterdam de genoemde perversiteiten steunt en faciliteert en heb ik geen enkel idee waarom ik dat niet zou mogen benoemen.
pi_210195239
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er wordt zoveel commentaar geleverd dat de belastingdienst de commentsectie sluit.

Hoezo is men bang.
Heb je nog nooit van het woord cancelen gehoord?
pi_210195340
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
En wanneer ben je ‘een echte transgender’? Wie maakt het onderscheid? Ik ontken niet dat er mensen zullen zijn die geestelijk wellicht niet helemaal in orde zijn, maar dat staat los van transgenders. Iemand wie wat steekjes los heeft zitten kan overal voorkomen. Het zou geen argument mogen zijn om dan lekker generaliserend transgenders weg te zetten als geestelijk gestoord of pervers.

Transgenderisme is een zeer zeldzame aandoening waarbij mensen doorgaan veel moeite doen om zo onopvallend mogelijk te leven als het andere geslacht, al dan ondersteund door operaties en hormonen.

Mannen met een baard, oorbellen, make up en een jurk willen shockeren en zeker niet onopvallend als het vrouwelijke geslacht leven. Deze mannen willen opvallen, die willen starende blikken, die willen opmerkingen want daar raken ze opgewonden van.

Dan heb je ook nog een groep autogynefielen, lees het transitiedagboek van D66 politicus Lisa van Ginneken maar, die seksueel opgewonden raken van het idee seks te beleven als een vrouw. Die graag hun vrouwenlichaam willen tonen aan anderen. Dat zijn geen transgenders, dat zijn fetisjisten, autogynefielen.

twitter

Het gaat die mensen niet om in het juiste lichaam zitten, het gaat om uitvoering geven aan een geile fantasie.
pi_210195348
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2023 09:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ twitter ]
We zullen het maar niet hebben over de (al dan niet minderjarige) vrouwelijke cheerleaders die al decennia in ieder stadion in de VS, waar ook kinderen zitten, hun dansjes uitvoeren.

Het heeft allemaal niks met kinderen te maken, refereren naar kinderen is puur een legitimatie van het onderbuikgevoel richting iets wat men zelf niet aantrekkelijk of ‘gebruikelijk’ vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')