tja, hij had ook het stuk zonder slagroom eraf kunnen snijden en dan weer op een bordje voor Eunicequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:26 schreef schizolientje het volgende:
wafel met slagroom van bord gehaald omdat Eunice die niet mag, die schuift Isaac even naar binnen en naar de camera kijkend
Gisteren was er geen evenementquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en er moet dan aan tafel gegeten worden. Gister zat er wel een deel buiten te eten
Ik had al zoiets waarom dat volkslied maar het evenement is dus American dayquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:28 schreef engine het volgende:
Er zit ineens een Amerikaans sfeertje aan het rollerdisco.
Die wafels mag ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:25 schreef lojanda het volgende:
En ze zijn weer vergeten dat Eunice geen slagroom mag.. hoe moeilijk is het? Dat is toch al tien maanden bekend
Zoals ik al zei...overleg even met degene van wie het evenement is en handel niet op eigen houtje. Dat is wat Mirthe vervelend vond.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien is het tussen 13.00 en 15.00t te warm
Daarom ook die wafels volgens mij. Geen idee van wie dat nou af komt want de lunch hebben de bro's gedaan. Ze gaan ook een quiz doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had al zoiets waarom dat volkslied maar het evenement is dus American day
Nee daar zit ook melk in. Ik heb helemaal niets met Eunice vind het een naar mens maar dit kan echt niet meer na tien maanden.quote:
Volgens mij hebben Mirthe Babette en Isaac het georganiseerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ook die wafels volgens mij. Geen idee van wie dat nou af komt want de lunch hebben de bro's gedaan. Ze gaan ook een quiz doen.
Heb het idee dat ze het evenement een beetje aan het claimen zijn.
Leeds net dat er geen melkproducten in zitten maar plantaardige producten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee daar zit ook melk in. Ik heb helemaal niets met Eunice vind het een naar mens maar dit kan echt niet meer na tien maanden.
Een quiz over Nederland op American dayquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Oh de broo's gaan een quiz doen. Hebben ze dat met Mirthe overlegd of vonden ze dat niet nodig.
Ik zou, als ik Mirthe was, bij een evenment van de Broo's ineens een grappig dansje doen en iedereen vragen mee toe doen.
Dan weet ze dat niet en denk dat er melk in zitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Leeds net dat er geen melkproducten in zitten maar plantaardige producten.
Teveel bende voor Isaac. Die eet zijn wafels droog uit het zakje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Wafels met vers fruit en slagroom is wel heeeeeeel lekker![]()
![]()
Die gaan allemaal een beetje meeliften anders kan er iemand zeggen dat ze nog nooit een evenement (Tiano) of eten (bep)hebben georganiseerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Mirthe Babette en Isaac het georganiseerd.
Slaat weer nergens op die vragenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:39 schreef engine het volgende:
Die vragen ook![]()
Kunt wat gokken maar er is toch niemand die weet hoeveel jaar NRC bestaat.
Alsof iedereen weet wat de N R C is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:39 schreef engine het volgende:
Die vragen ook![]()
Kunt wat gokken maar er is toch niemand die weet hoeveel jaar NRC bestaat.
Tiano deed de Poolparty.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die gaan allemaal een beetje meeliften anders kan er iemand zeggen dat ze nog nooit een evenement (Tiano) of eten (bep)hebben georganiseerd.
Overigens is dit het elders menu als bij de filmavond met 3 films.
Babette heeft het halfjaar feest ook georganiseerd en lift dus niet mee met een anderquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die gaan allemaal een beetje meeliften anders kan er iemand zeggen dat ze nog nooit een evenement (Tiano) of eten (bep)hebben georganiseerd.
Overigens is dit het elders menu als bij de filmavond met 3 films.
Was er een half jaar feest? Die ging toch niet door omdat Jeffrey geen vuurwerk mocht?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het halfjaar feest ook georganiseerd en lift dus niet mee met een ander
Nou dat misschien nog wel. Ik wel tenminstequote:
Die was er zeker en dat is tot nu toe het grootste feest geweest..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was er een half jaar feest? Die ging toch niet door omdat Jeffrey geen vuurwerk mocht?
Het lijkt mij sluikreclamequote:
Ik heb er geen herinneringen aanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die was er zeker en dat is tot nu toe het grootste feest geweest..
Dat was het "nog 100 dagen" feest geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was er een half jaar feest? Die ging toch niet door omdat Jeffrey geen vuurwerk mocht?
Nou dat was me een organisatie.eten en zuipen. Dat eten maakten anderen. Jap achter de bar. Bouwen ook veel van Jap opruimen ook door anderenquote:
https://eenjaarvanjeleven(...)-van-je-leven-stopt/quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb er geen herinneringen aanHeeft weinig indruk gemaakt dan.
Dat was de nacht dat Jeff dronken Wendy naar bed bracht en zij zei dat ze sex wildequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het "nog 100 dagen" feest geloof ik.
Was toch een evenement? Daar ging je post overquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat was me een organisatie.eten en zuipen. Dat eten maakten anderen. Jap achter de bar. Bouwen ook veel van Jap opruimen ook door anderen
Een ander feest dan want er was wel een evenement dat uiteindelijk niet door ging omdat niemand wat had gedaan.quote:
Dit is niet het halfjaar feest..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://eenjaarvanjeleven(...)-van-je-leven-stopt/
Babette en is hebben iig het halfjaar feest georganiseerdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Een ander feest dan want er was wel een evenement dat uiteindelijk niet door ging omdat niemand wat had gedaan.
Dat was met dat apparaat wat foto's maakte en direct leverde.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |