Haha hier het net zo... ik vind het eten ook anders smaken.. en al die vleeswaren en beleg in de zon en warmte... jakkie bah... inderdaad ook een parasol voor mij..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier nog 1. Buiten eten vind ik sowieso niet prettig.
Maar in de zon is een no go. Dan eis ik een parasol of zit binnen met mijn bordje.
Maar ik denk dat onze loodsbewoners geen andere keus hebben te gaan zitten aan die tafel in de zon en dan meer heel snel eten.
Mag de rest zeker niet wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac en Marciano zijn met een soort van kwis bezig. Schrijven vragen op een stuk karton. Ze halen de vragen uit een krantje. Ze zitten op kantoor. Waarom dat op kantoor moet begrijp ik niet.
Gaan ze toch zitten op de vide. Het zijn gewoon arrogante eikels die het kantoor gebruiken alsof het van hun is. Immi moet er nu dus ook bij zitten terwijl hij wat anders zou kunnen doen.quote:
en wie mag dat dan weer doen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:25 schreef schizolientje het volgende:
ze gebruiken hoeslakens voor iets maar er moet doorheen geboord, geeft niet zegt Babette die kun je wel met een paar steekjes repareren
Imi helpt mee. En krantjes lagen op kantoor. Waarom zou je het kantoor niet gebruiken. Gewoon doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaan ze toch zitten op de vide. Het zijn gewoon arrogante eikels die het kantoor gebruiken alsof het van hun is. Immi moet er nu dus ook bij zitten terwijl hij wat anders zou kunnen doen.
Dankje! Het is dus hoogst ws Talpa zelfquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes]
Daar kun je het antwoord vinden.
Misschien is het tussen 13.00 en 15.00t te warmquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Aha Mirthe was dus een beetje geirriteerd dat Erik al zo vroeg was begonnen aan het evenement ( slingers ophangen) en dat ze nu denken dat het Erik zijn evenement is. Het plan was opbouwen van 1 tot 3 en Erik begon al vroeg waardoor de anderen ook al begonnen met meubels versjouwen. Ik denk dat Mirthe zoiets heeft van: ja hallo het is mijn evenement. Houdt je aan het plan of kom ff naar me toe.
Begrijp ik wel.
![]()
Maar ze zegt daarover niks tegen Erik.
Ja precies en daar snap ik alles van...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien is het tussen 13.00 en 15.00t te warm
en er moet dan aan tafel gegeten worden. Gister zat er wel een deel buiten te etenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:24 schreef pingu66 het volgende:
Als de Bro's ietsje eten "maken"zoeken ze telkens naar complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |