En hoe komen ze in godsnaam aan jouw nummerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:52 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Whats App, overigens kunnen ze nooit zeker weten wie ik ben aangezien ik mijn foto heb verwijderd.
Whatsapp viel mij trouwens wel op dat ze me vrijwel meteen probeerde te bellen, blijkbaar hebben ze weinig te doen... nee adres gegevens niet nee tenminste als het goed is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een berichtje van ze ontvangen, op welke manier?
Per fax, telefoon, postduif, sms, koerier, email?
Hebben ze je adresgegevens ook?
[..]
En je hebt nóg een reactie ontvangen.
De uitnodiging om een kopje thee te komen drinken in de winkel.
Ik zou die uitnodiging wel accepteren, maar niet alleen gaan.
Voor je het weet sluiten ze je op in de verborgen ruimte…
zelf bericht gestuurd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En hoe komen ze in godsnaam aan jouw nummer
Nee, normale volwassen mensen bellen gewoon. Is sneller dan via Whatsapp op en af gaan sturen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:05 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Whatsapp viel mij trouwens wel op dat ze me vrijwel meteen probeerde te bellen, blijkbaar hebben ze weinig te doen...
Meen je dit echt? Tering. En waarom geven ze dit zomaar aan iemand die geen fuck met het pand te maken heeft?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:32 schreef Naomi1 het volgende:
Heb eindelijk bouwtekeningen ontvangen gemeente Deventer, maar die helpen mij dus ook niks verder.
Ik stond al te kijken van de update gisteren, had het topic al bijna ontvolgdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik begin me af te vragen wat de endgame hier is. Ik denk dat TS veel meer opvalt voor de uitbaters van die winkel dan TS zelf door heeft, al lang voor het whatsapp bericht. Daarnaast denk ik nog steeds dat dit om veel meer gaat dan puur en alleen 'hey waar is deze ruimte heen'.
Maar wat is de endgame hier? Want het doel is een voor TS bevredigend antwoord op haar vraagstuk, maar er zijn zijn maar 2 mogelijkheden.
Dat bevredigende antwoord wordt gevonden, OF dat bevredigende antwoord wordt niet gevonden. En hoe langer het duurt voor dat dat antwoord komt, ALS het überhaupt komt, hoe nadrukkelijker (en opvallender) TS aanwezig gaat zijn bij (de uitbaters van) die winkel.
Dat kan geen goed einde hebben, en ik denk at het uiteindelijk TS gaat zijn die aan het kortste eind trekt.
Hoho, zie #5quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:28 schreef Ama het volgende:
158 reacties verder en nog steeds geen antwoord op de vraag: waarom?
Heeft ze al gedaan. Zelf even teruglezen, want ik weet het niet precies.quote:
De bovenste helft is wit. Fix hetquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:29 schreef Naomi1 het volgende:
Hoevaak ik deze niet al gepost heb?
[ afbeelding ]
leuk bedacht maar het is niet eens zeker of de ruimte er nog is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:33 schreef junkiesietze het volgende:
zit gewoon een wietplantage in de verborgen ruimte
Ik vind je volledig losgeslagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:49 schreef Naomi1 het volgende:
Wat ook een goeie kan zijn, gewoon mensen vragen die in die wijk woonde/wonen. Er moeten mensen zijn die er echt wel iets vanaf weten.
Alleen hoe pak ik zoiets aan. Bestaat er niet een soort marktplaats ofzo, vragen over de buurt?
Ik ben niet iemand die graag face to face met iemand praat.
Of een stashhuis voor de onderwereld gevuld met miljoenen cash. Zou maar uitkijken TS.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:33 schreef junkiesietze het volgende:
zit gewoon een wietplantage in de verborgen ruimte
En dat wordt steeds meer afgeplakt als jij steeds binnen staat te gluren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:45 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
leuk bedacht maar het is niet eens zeker of de ruimte er nog is.
Maar het lijkt er inderdaad wel op dat ze iets te verbergen hebben, het enige punt waar je naar binnen zou kunnen kijken is namelijk grote deels afgeplakt met raamfolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |