nee hij heeft haar met de messer murks gemaktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je ook of ze er beide voor gekozen hebben om te sterven
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij heeft haar met de messer murks gemakt
en dann is hij met auto teg de tunnelmuur gerijd
Wat een vieze vent zeg, dat mensen zover kunnen gaan. \Ik hoop dat hij met heel veel mankementen en pijn blijft leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij heeft haar met de messer murks gemakt
en dann is hij met auto teg de tunnelmuur gerijd
Hij wou ook dood.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vieze vent zeg, dat mensen zover kunnen gaan. \Ik hoop dat hij met heel veel mankementen en pijn blijft leven.
Hij leeft nog zei Mario \quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hij wou ook dood.
Misschien is hij dat al.
De klootzak.
nee ze kwamen terug na een maandquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel fijn dat die gemaakt is. Waren ze al op vakantie geweest? Dacht dat ze nog op weg waren naar hun vakantie bestemming?
O dat is dan wel een geluk. Niet dat het dan leuk is, maar lijkt mij erger als je net onderweg bent.quote:
O dan is hij nog niet eens ernstig gewondquote:
Dank jequote:
Strafkamp met Mario als opzichterquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
8 weken aan laptops en monitoren draaien? wtf
hoe oud zijn die kinderen?
Helaas niet, heb te d oen met die dochterquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is hij er niet erg aan toe, anders lag hij wel in het ziekenhuis
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet, heb te d oen met die dochter
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Strafkamp met Mario als opzichter
Nog even wachten dan mag je in Emmen gaan vlaggenquote:
Zo ver weg? Kijk wel uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even wachten dan mag je in Emmen gaan vlaggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |