Ah jij luistert radio 1!quote:
Dan zit je de komende dagen wel goed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beeld is dat ook leuk. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen de bergritten volg.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je de komende dagen wel goed.
Voor de taart van Mini?quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
Good luckquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
Ja nu echt ganache maken
Wish me luck
Heer GG.quote:
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.quote:
Kwam ze nog mooi mee weg ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.
Heb het nog even opgezocht: ze hebben haar daadwerkelijk kunnen achterhalen en ze heeft 1200 euro boete gekregen.
Wel?quote:
oh 1200 euro boete valt mee jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was me wat. Een behoorlijke crash.
Heb het nog even opgezocht: ze hebben haar daadwerkelijk kunnen achterhalen en ze heeft 1200 euro boete gekregen.
1 zo`n fiets is al meer dan het driedubbele waard.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wel?
Ik dacht dat ze die juist behoorlijk hard aangepakt hadden.
Of van die plots overstekende honden, vlak voor een aanstormend peleton. Echt, wie neemt zijn/haar hond nu meer naar zo'n parcours...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
oh 1200 euro boete valt mee ja
Zag ze vandaag ook weer. Lijkt alsof je alleen bij de tour mag komen kijken als je eerst een gram coke snuift.
Misschien willen die ook wel heel graag fietsers zienquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of van die plots overstekende honden, vlak voor een aanstormend peleton. Echt, wie neemt zijn/haar hond nu meer naar zo'n parcours...
Sommige honden wel, die proberen achter je aan te gaan als je voorbij fietst, inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien willen die ook wel heel graag fietsers zien
Vreselijk irritant. Ook bij het hardlopen. Mensen zijn daar best wel asociaal in. Ook op plekken waar de hond aangelijnd moet zijn gewoon niet doen en dan boos worden als je die hond weg jaagt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige honden wel, die proberen achter je aan te gaan als je voorbij fietst, inderdaad.
Ooit een keer gebeten op de fiets,de reactie van het baasje: "Je fietste ook wel heel snel."quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk irritant. Ook bij het hardlopen. Mensen zijn daar best wel asociaal in. Ook op plekken waar de hond aangelijnd moet zijn gewoon niet doen en dan boos worden als je die hond weg jaagt.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer gebeten op de fiets,de reactie van het baasje: "Je fietste ook wel heel snel."
Oh, wat een lulkoek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer gebeten op de fiets,de reactie van het baasje: "Je fietste ook wel heel snel."
Dat is zielig voor de hond, die kan er niets aan doen, dan had je die buurvrouw een tik moeten gevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat soort dingen bedoel ik. Ik heb ooit het keffertje van een paar huizen verderop een tik gegeven met mijn schoen toen die voor de 100ste keer tegen mij op probeerde te springen op de fiets. Buurvrouw boos
Ik ga niet riskeren dat ik van de fiets val omdat er een hond aan mijn broek hangt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de hond, die kan er niets aan doen, dan had je die buurvrouw een tik moeten geven
de jarige job morgenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En - wie mag als eerste proeven?
met wat biertjes erbij proeven ze het nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jarige job morgen
misschien is het wel helemaal niet lekker![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met wat biertjes erbij proeven ze het niet
moet van mezelfquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niemand heeft je gevraagd om veel moeite te doen.... pubers he
mwahhhquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap ik![]()
maar tevreden over het resultaat?
mwahhhquote:
ik ga niet voor een zeven hequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is vast mooi en lekker geworden!!
een 7 is ook oke
weet ik.. zou je wellicht wel meer 'moeten' doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
[..]
ik ga niet voor een zeven he
een 10 is ook weer niet nodigquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet ik.. zou je wellicht wel meer 'moeten' doen![]()
herkenbaar hoor
vind je het geen 8 dan? wat je gemaakt hebt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
een 10 is ook weer niet nodig
maar een 8 is ok
Zo moeilijk is het toch ook niet?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
een 10 is ook weer niet nodig
maar een 8 is ok
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch ook niet?
chocolade ganache taartquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind je het geen 8 dan? wat je gemaakt hebt?
kwarktaartquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
chocolade ganache taart
en kwarktaart
de kwarktaart is een dikke 8 ( van mijn oma geleerd)
maar die ganache weet ik niet
voor de eerste keer gemaakt
ja zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwarktaart![]()
![]()
![]()
![]()
oh echt zelf gemaakt zonder pakje? aangezien het een oma receptje is
is het met een smaakje? of natural?
ganache.. morgen proeven. Vind je hem wel mooi uitzien?
Heb nu zin in kwarktaart![]()
Ik heb de bakkerij en horeca vakschool gedaan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
whuut vind jij bakken niet moeilijk?
of mikken op een 8 vind je niet moeilijk?
ohhhhh citroen kwarkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zelf gemaakt
citroen
vind hem mwahhh
misschien issie wel heel lekker
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de bakkerij en horeca vakschool gedaan.
jawelquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohhhhh citroen kwark![]()
![]()
![]()
![]()
(gek op citroen smaak)
kreeg je hem niet mooi strak? glad.. ?
Oh citroen, mijn favoriete kwarktaart, heeerlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zelf gemaakt
citroen
vind hem mwahhh
misschien issie wel heel lekker
vast lekker geworden greysiequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
maar is een bodem die ik nog nooit heb gemaakt
ahhh nog een citroen kwarktaart liefhebberquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh citroen, mijn favoriete kwarktaart, heeerlijk![]()
Waar heb je de bodem van gemaakt dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
maar is een bodem die ik nog nooit heb gemaakt
ooh jaaa, ben sowieso gek op citroen, ook in waterquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahhh nog een citroen kwarktaart liefhebber![]()
![]()
![]()
ahh ja ik ook, eet regelmatig citroen kwark.. als ze dat hebben in de winkel.. is vaak een special editionquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ooh jaaa, ben sowieso gek op citroen, ook in water
een pate sucreequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar heb je de bodem van gemaakt dan?
en eerste een perfect krokante taartbodem van pâte sucrée (zoet boterdeeg). Deze moet echt zo dun mogelijk uitgerold en voldoende knapperigquote:
ach het gaat om de smaak! vorm is ondergeschiktquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ik had niet de juiste bakvorm
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Helaas zit overal zo belachelijk veel suiker in, mag ik niet hebben, dus eet eigenlijk zelden nog taart
ja iddquote:
misschien maar goed ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja idden ik ben sowieso geen zoetekauw, ook nooit geweest en als ik nu een keer zondig, doet het me zeer aan de tanden en vind ik alles veel en veel te zoet
nee dat niet, je moet er wel van kunnen genieten, maar kan wel lekker aardbeien etenquote:
valt me nu in dat ik kersen heb.. die ga ik pakkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee dat niet, je moet er wel van kunnen genieten, maar kan wel lekker aardbeien eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
slaap lekker lieve greys![]()
![]()
morgen party![]()
![]()
Lekker slipe.quote:
Alles wel met u?quote:
Niet wijsquote:
Ze pakken 12.000 euro per maand hoor.quote:
Dat is positief.quote:
Dat ben je morgen weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Net ruzie gehad met Cruella dus
Die heeft je moeder minimaal 1 neuk ooit gegevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik geef geen neuk. Mijn papa daarentegen
MIddag Heerquote:
We hebben hier nog geen mod nodig gehad, laten we dat zo houdenquote:
Gevulde?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
Vraag je jezelf ook wel eens af ..
Waarom je jezelf het elke keer weer aandoet ..
hapjes maken voor verjaardagen
Maar alleen de eieren nog en dan ben ik klaar
Gevulde eieren?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:
Vraag je jezelf ook wel eens af ..
Waarom je jezelf het elke keer weer aandoet ..
hapjes maken voor verjaardagen
Maar alleen de eieren nog en dan ben ik klaar
Jepquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gevulde?
Ik mocht altijd de salades maken.
Jepquote:
Ik geef eigenlijk niks om taart maar gevulde eierenquote:
Je mag komen hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk niks om taart maar gevulde eieren
Gezelligquote:
Die maakt zijn vooral druk om wanneer hij zijn feestje voor zijn vrienden kan gevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig
Maar dat zal ik de jarige niet aan doen.
Is hij vandaag jarig?quote:
Leeftijd wist ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die maakt zijn vooral druk om wanneer hij zijn feestje voor zijn vrienden kan geven
Gaat hard hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Er is 1 uitstekende mod aanwezig en een uitstekende FA
klopt en voor je het weet ben jij ook omaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hard hoor
Voor je het weet
Zijn ze volwassen
( het huis uit zal wel wat jaren duren in deze tijd )
Nouja expertquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
Jij als gevulde eieren expert
Wel of geen knoflook erdoor?
Nee nee nog nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt en voor je het weet ben jij ook oma![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja expertik eet ze graag.
Maar ik zou zeggen geen knoflook eigenlijk.
Jij gaat wel heel hard.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt en voor je het weet ben jij ook oma![]()
Zo hard ging het ook, wat Greys zegt, zo heb je een baby, zo en puber en voor je het weet zijn ze gesetteld en ben je oma. Tijd gaat zoooooooooo snelquote:
Je weet het maar nooit ik had vader kunnen zijn op mijn 19tiende.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee nog niet
Daar wachten ze echt nog maar even mee
Ze mogen blij zijn als ze rond hun 25ste in aanmerking komen voor een woning.. als ze in dit dorp willen wonen is 28 jaar realistischerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit ik had vader kunnen zijn op mijn 19tiende.
Veel te snelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo hard ging het ook, wat Greys zegt, zo heb je een baby, zo en puber en voor je het weet zijn ze gesetteld en ben je oma. Tijd gaat zoooooooooo snel
Dat vond ik bij mijn ouders ook zo mooi om te zien toen ze pake en beppe werden.Echt genieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Veel te snel![]()
Eerst nog maar ff genieten van mijn kleine draakje dan
quote:
Goede vraag HC. Ik kan de gelijkenis wel maken.Wat heb ik daar veel flesjes van gehad.quote:
Ik ken de geur ook goed, vind hem nog steeds heel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag HC. Ik kan de gelijkenis wel maken.Wat heb ik daar veel flesjes van gehad.
Heb ook deze gekocht.Even wat anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken de geur ook goed, vind hem nog steeds heel lekker
Zal eens in de winkel snuffelen als ik er aan denk
Zal ik klikken?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:23 schreef HappyCharly het volgende:
@:FreshFruit, weet jij hoe het liedje heet waarin je "Oewie" / "Ou oui" hoort ...
Nevermind, je kunt dus gewoon in tiktok zien welk liedje het is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
hihi lekker hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ooohe, Makeba, Makeba ma qué bella
Can I get a oohe Makeba
Makes my body dance for you![]()
[ afbeelding ]
Thanks!In zomer lijstje erbij gezet haha!
Over baby geitjes heen rijden met je autoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
awww ik zag een tiktok van een babygeitje met flapperende oortjes![]()
wat zeg jij nou?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Over baby geitjes heen rijden met je auto
Let it goooooquote:
Omaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Veel te snel![]()
Eerst nog maar ff genieten van mijn kleine draakje dan
computerspel ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zeg Dinky Toys, of Hotwheels, of.. Lego in het uiterste gevalquote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zeg Dinky Toys, of Hotwheels, of.. Lego in het uiterste geval
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo fout
Zo voelt het hier ook aan. Suggesties om de tijd te doden?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:24 schreef engine het volgende:
Wordt niet slapenhet is hier duizend graden ofzo.
Ja dat is wat ik dan ook maar ga doen vaakquote:Op zondag 9 juli 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo voelt het hier ook aan. Suggesties om de tijd te doden?
Denk dat ik maar ga gamen
Wat speel jij?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik dan ook maar ga doen vaak
quote:
Morguh heerquote:
Dat sowieso iddquote:Op zondag 9 juli 2023 11:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]hopelijk wat verkoeling, zonder schade
Ja en dat is wel nodigquote:
Nogal ja, had de voordeur wel open maar kwam veel warmte weg..quote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat is wel nodigGisteren was het modderfokking heet
niet te doen
het was de hele nacht heet en nu nog, zomerweer vind ik lekker, maar dit hoeft voor mij nietquote:Op zondag 9 juli 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en dat is wel nodigGisteren was het modderfokking heet
niet te doen
Ja dat was echt niet te doenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nogal ja, had de voordeur wel open maar kwam veel warmte weg..
Ja het was erg warm , ik heb ook slecht geslapen vannachtquote:Op zondag 9 juli 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het was de hele nacht heet en nu nog, zomerweer vind ik lekker, maar dit hoeft voor mij niet
Groot verschil idd als je in de supermarkt loopt..quote:Op zondag 9 juli 2023 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was echt niet te doenWas ook niet zo slim om zo laat in de middag naar de winkel te gaan
![]()
Alsof je een klap in het gezicht kreeg
Ik bedoelde eigenlijk het moment dat ik naar winkel fietstequote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Groot verschil idd als je in de supermarkt loopt..
![]()
Doe mij maar iets minder warm graag of 24/25
Ik ook, paar uurtjes. En gister ook laat naar de winkel gegaan, wilde er wel blijven, heerlijk koel maar mocht nietquote:Op zondag 9 juli 2023 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het was erg warm , ik heb ook slecht geslapen vannacht
Ohzo..quote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het moment dat ik naar winkel fietste![]()
![]()
In de winkel was het chill maar ja kan niet de hele dag in de winkel zitten
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, paar uurtjes. En gister ook laat naar de winkel gegaan, wilde er wel blijven, heerlijk koel maar mocht niet
Best wel jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ohzo..
Het kan wel is alleen een beetje gek
Heb het wel gevraagd, de supermarkt meneer wilde daar ook wel blijven, maar om met hem daar te blijven, wilde ik ook niet, dus toch maar terug naar huisquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb het wel gevraagd, de supermarkt meneer wilde daar ook wel blijven, maar om met hem daar te blijven, wilde ik ook niet, dus toch maar terug naar huis![]()
Hier koelt al iets af en wordt t al beetje donkerquote:
can't waitquote:Op zondag 9 juli 2023 16:27 schreef Flow3r het volgende:
waar blijft de regennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
In Zwollie heeft het wel gehageld maar net niet waar ik woonquote:
Komt nog wel wat aan, dus even afwachten..quote:Op zondag 9 juli 2023 18:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hier 26 binnen, deur open nu.. nog geen regen
ik hoor wel gerommelquote:Op zondag 9 juli 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt nog wel wat aan, dus even afwachten..
Gelukkig hebben ze A & B diplomaquote:Op zondag 9 juli 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Het was echt heftig
De vissen verdronken bijna
Tis hier nog steeds 24 ofzoquote:Op zondag 9 juli 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
Toch aardig wat geregend en buiten nu 19
Vannacht komt er ook nog aan..
Was op een gegeven moment 33°quote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis hier nog steeds 24 ofzo
En amper regen gehad
Ik dacht het niet neequote:Op zondag 9 juli 2023 21:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment 33°![]()
Komt er niks meer dan?
Van de week wel een bak regen gehad dus ach het valt wel mee allemaalquote:
Spitnoisequote:
Juiste keuze.wat een set.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou gaan slapen maar ben klaarwakker.
Goedemorgen Moes. Ja dit is wel positief nieuwsquote:Op maandag 10 juli 2023 11:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goede reden om te![]()
![]()
![]()
goedemorgen allemaal
om half 12 debat, ga ik wel ff volgenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen Moes. Ja dit is wel positief nieuws
Zo meteen al , uur is bijna voorbijquote:Op maandag 10 juli 2023 11:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
om half 12 debat, ga ik wel ff volgen
Als dat geen reden om te juichen isquote:
Allesquote:
wat heeft Rutte de afgelopen jaren dan tegen gehouden aan asielbeleid ???quote:Op maandag 10 juli 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alles
Maar in dit geval de politiek
Rechts wil bijv strenger asielbeleid maar is blij dat Rutte gaat? Ehh..
Is de reden v de breuk nu niet dat de vvd strenger beleid wil dan bijv cda? Dat dacht ik..quote:Op maandag 10 juli 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Rutte de afgelopen jaren dan tegen gehouden aan asielbeleid ???
de breuk is een politiek spelquote:Op maandag 10 juli 2023 15:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is de reden v de breuk nu niet dat de vvd strenger beleid wil dan bijv cda? Dat dacht ik..
Wat Rutte zegt en wat Rutte/ VVD doet en stemt zijn 2 verschillende dingenquote:
Ah ok.. dus rechts/vvd klopt wel. Alleen rutte moest weg. Helder.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de breuk is een politiek spel
de achterban wil een strengerbeleid
wat Rutte wil??
een gespreid bedje in een EU of WEF functie
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Rutte zegt en wat Rutte/ VVD doet en stemt zijn 2 verschillende dingen
VVD heeft in verkiezingsprogramma streng asielbeleid staan, maar in de praktijk voeren ze dat niet uit, sterker nog, stemmen ze tegen moties om strenger te zijn, om randdraaiers zonder te straffen nog in aanmerking te laten komen voor asiel.
Ineens is VVD principieel, mssn dat ze door hebben dat ons sociaal stelsel naar de knoppen gaat, geen woningen, steeds meer criminaliteit etc.
VVD praat rechts en stemt links (moties in de Kamer). Heeft teveel naar D66 en Kaag geluisterdquote:Op maandag 10 juli 2023 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok.. dus rechts/vvd klopt wel. Alleen rutte moest weg. Helder.
Die man gaat nu een topbaan vinden.
ehh neequote:Op maandag 10 juli 2023 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok.. dus rechts/vvd klopt wel. Alleen rutte moest weg. Helder.
Die man gaat nu een topbaan vinden.
Okéquote:Op maandag 10 juli 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh nee
VVD is steeds minder rechts
achterban is er alleen nog niet achter
Ook de reden dat er nog steeds veel mensen VVD stemmen, omdat zij horen en lezen wat er in de media gezegd wordt, maar het verder niet volgen (ik doen op stemgedrag e/o debatten)quote:Op maandag 10 juli 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh nee
VVD is steeds minder rechts
achterban is er alleen nog niet achter
quote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké
Vvd zegt rechts te zijn maar blijkt op bepaalde punten steeds minder rechts ?
aan de ene kant snap ik hetquote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook de reden dat er nog steeds veel mensen VVD stemmen, omdat zij horen en lezen wat er in de media gezegd wordt, maar het verder niet volgen (ik doen op stemgedrag e/o debatten)
ze doen allemaal water bij de wijnquote:Op maandag 10 juli 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hoe moeten partijen met tegenovergestelde belangen en visies dan tot beleid komen zonder water bij de wijn te doen?
En de vvd nu teveel?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen allemaal water bij de wijn
de een iets meer dan de ander
wat er allemaal precies achter de schermen speelt kom je nooit achterquote:Op maandag 10 juli 2023 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En de vvd nu teveel?
Maar toch laten ze t klappen op dit principe..
Oh denk dat Rutte t op zich ook wel n mooi moment vindt om eens wat anders te gaan doen...quote:Op maandag 10 juli 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat er allemaal precies achter de schermen speelt kom je nooit achter
en of ze laten lijken dat hij het hier op laat klappen
Zou kunnen dat hij naar het WEF gaat, dan heeft hij nog meer macht, maar dat is koffiedik kijkenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh denk dat Rutte t op zich ook wel n mooi moment vindt om eens wat anders te gaan doen...
Af en toe voelt het of je voor niks stemt ( maar af dan toe ) want ze zeggen A en doen Bquote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb niks met dat links/ rechts, ben zelf soms links, dan weer rechts![]()
Ik wou dat we op onderwerpen konden stemmen, niet perse op partijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |