En lekker rustig zo in het weekend.quote:
zondagavond als ze een vlucht scoortquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lekker rustig zo in het weekend.
Je dochter komt maandag toch?
Wel fijn dat je haar weer ziet.quote:
Altijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel fijn dat je haar weer ziet.
Kan jij mooi project manager worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las via de mail dat mijn project manager er per direct mee op is gehouden. En dat al zijn projecten on hold zijn. Dat betekent dus dat ik vanaf dit moment officieel geen invulling heb van mijn functie
Zou ik wel leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan jij mooi project manager worden.
Als je het ook denkt te kunnen...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden denk ik.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het ook denkt te kunnen...
Pipiquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.
Langzaam warm stoken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.
Stokenquote:
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.quote:
Beetje warm stoken en daarna laten sudderen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruikenquote:
Klinkt goed. Alvast succes met het gesprek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
De teerling is dus al geworpen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
Dat deed ze al eerder hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruiken
Even lekker je hoofd leeg maken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Ik ben bijgekomen van de shock. Ik ga maar eens mijn jurk uitknippen. Einde van vakantie, terwijl ik de jurk deze vakantie af wilde hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |