451quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:16 schreef Zucht. het volgende:
De huidige stand is:#team1 - #team2 20- 21
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we starten nu met
450
Ik neem het risicoquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ach, mijn oma. Altijd bang was ze. Het begon na een simpel spelletje op een forum. Daarna kwamen de vreselijke visioenen, de paranoia en de pure angst. Oma zag of hoorde dingen die er niet zijn of kónden zijn. Het ergste waren de getallen. Tot bloedens toe ramde ze haar hoofd tegen muren en riep met een stem die niet de hare leek te zijn...
Tel omlaag of ze komen eraan. Tel omlaag!!!!!! Nee nee aaahhhhhhhhh.
Een keer telde oom Bertus in 1996 voor de lol omhoog 😔..
De volgende dag vonden ze oma onderaan de flat. Ze had met haar hoofd een gat door muur gebonkt en was naar beneden gevallen.
In oma's broekzak vond men een briefje, daarop stond;
431 en verder omlaag, of moet er nog iemand dood vandaag? ik weet nog wel iemand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daarom gaan we ook hoger hatse...
433[ afbeelding ][ afbeelding ]
dacht even huh???quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je gaat de verkeerde kant op, tegen de zwaartekracht in. Het is dapper maar uiteindelijk valt alles als regen naar beneden en komt keurig op 432 terecht.
Leuk die verwarring.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Zucht. het volgende:
We zijn nu bij 450 begonnen maar we gaan omhoog!
434
Fout Monique, je mag mijn getal niet herhalen!!!!!!!!! ERrOr eRRoRquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
434 moni komt alleen in DTS(4 x per dag plaatst monitor daar stats... ook wel moni genoemd )
oeiiiiii ga je een plofje doen hatsie? zeg eensquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Fout Monique, je mag mijn getal niet herhalen!!!!!!!!! ERrOr eRRoR
Aha geedit
433
De cijfers moeten wel kloppen!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oeiiiiii ga je een plofje doen hatsie? zeg eens
wil ik wel zien
434
nee je vergist je hatse.. is niet erg.. je speelt het pas..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Houd het bij steeds 1 omlaag
Zo dus
425
Triest om te zien dat sommige mensen............. noemt verder geen naam kuchkuchhatskuch niet toch het beste uit zichzelf wil halen.. en er nog 1 uit wil persen.. ff doorzetten.. doorgaan..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Heel, heel jammer, nee ongewoon teleurstellend dat sommige mensen zelfs in een spelletje altijd maar meer meer meer meer willen.
Met één minder kun je toch ook gewoon tevreden zijn?
425 is voor nu echt even genoeg
Ohh je geeft het op hatse....... nu al..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Klopt, ik geef het op, ik ben een slappeling, ik ga terug. Lekker naar 425....
Maar ik verdwaal onderweg...Ik heb het gevoel dat ik hier eerder ben geweest, alsof ik in rondjes blijf lopen. Nee nee nee heeeelpppp
Ik wil terug naar mijn hotel in het dal.
Weet iemand de weg naar beneden, hallo?
Wat fijn dat je bij mij blijftquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh je geeft het op hatse....... nu al..
*teleurgesteld had meer verwacht van hatse
Ik kan je alleen mee nemen.. op mooie hoogtes.....:Y ga je van genieten
moet je wel durven
425
ja hatse ik geef het niet snel opquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je bij mij blijft
Je kunt hier even rusten, ga je later omlaag.
* zit te lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik piep er zo even tussenuit. Ik vond het erg gezellig en eerlijk is eerlijk, sommige van jullie zijn tactisch erg sterk. Het is een spannende ronde tot zover.
Jullie willen gedurende mijn afwezigheid ondertussen vast graag doorspelen en om jullie niet op te houden wil ik Monique graag aanwijzen om namens mij de zetten omlaag te doen wanneer ik er niet ben.
Dankjewel alvast voor het begrip en ik vertrouw op jullie medewerking 👍👍
424
Veel speelplezier naar beneden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valse bingoquote:
517quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |