Ook jij en @Tarado zijn redelijk standvastig als het op UI's aankomt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dj_day-v post hier al zolang ik mij kan herinneren (en heeft nog steeds dezelfde ui!) en komt dacht ik uit Os.
Ik heb m'n UI sinds januari 2001. Ontworpen door Vork.quote:
Mooie zaadbaan jongen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Heerlijk dat thuiswerken.
Ik heb al twee keer gefapt.
@:tong80 @:kukelecucktsju10
Wat is daar te doen, oefenwedstrijd?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
Zo, koud bier in de tas, op naar Barendrecht
Wel uitkijken met dit weer sport kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het heetst van de dag zie ik, gelukkig heb je koud bier
In het Amsterdamse Bos, of waar spelen ze dat?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel uitkijken met dit weer sport kijken.
Vorig jaar was ik in Amsterdam om te kijken naar Nederland tegen Engeland cricket met 33 graden.
Ik ben daarna vier weken verbrand geweesten ik was nog niet eens zo verbrand als de etnisch britten
Ja bij VRA, Amsterdamse bos.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het Amsterdamse Bos, of waar spelen ze dat?
Ik gok een nulletje of vier voor den boschquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:27 schreef tong80 het volgende:
Vandaag Ajax-FC Den Bosch en Engeland doet alsof de wereld er van afhangt tegen de Aussies.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik gok een nulletje of vier voor den bosch
Ik meen dat het in de lift is gegaan qua niveau door Indiase expats maar het was uiteraard bekakter dan hockey.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Wel een typisch volk dat in Nederland/Amsterdam cricket doet @:tarado
Die gedragen zich nog Britser dan britten
Smeer je maar goed inquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar Awakenings
@:onlogisch @:neef_wuppie (rip)
Ik hoef eigenlijk niet eens meer verder te kijken, Splinter kan op mijn stem rekenen, ook met een maatje meer!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:afcniels nog altijd Splinter toch? Al begint ze wel dik te worden
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 749 5/6
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 545 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟩⬜⬜🟩⬜ 🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟨⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩 🟨🟩🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZHJhYWQsYmxlZWs6bmw
Showoff.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜ ⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩⬜🟨🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛