Dan gaan ze vragen wie in vredesnaam ‘Prijsvrij’ is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem een koffer vol Gimenez shirtjes mee.
Gouden Handel.
Een Mexicaan maakt zich daar niet zo druk om. Zeker gezien het gemiddelde Mexicaanse voetbalshirtjes in de competitie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaan ze vragen wie in vredesnaam ‘Prijsvrij’ is.
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Mexicaan maakt zich daar niet zo druk om. Zeker gezien het gemiddelde Mexicaanse voetbalshirtjes in de competitie.
Si Si Santiago Gimenez.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.
Maar ik ben oprecht wel benieuwd of die gekke Mexicanen inmiddels Feyenoord kennen. Ik merk de laatste reizen wel steeds meer bij buitenlanders dat ze Feyenoord volgen, in plaats van dat ze gelijk beginnen over hoe goed Ajax was in 18/19 met de Ligt en de Jong. Das op zich wel leuk als je het over Feyenoord kan hebben, zeker als je met een flinke taalbarrière communiceert.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Si Si Santiago Gimenez.
En dan zingen. Dat gaat vast een topreis worden.
Pas je wel op voor de drugsoorlog?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gestoorde Mexicanen goden, jammer dat ik die Gold Cup ellende net misloop. Anders was ik wel een goed kroegje binnengewandeld met een Santi-shirtje. Heb op het WK2018 nog Duitsland-Mexico gekeken in een kroegje met Mexicanen, dat was wel een goeie
Lekker man. Geniet ervan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.
Ik ga uiteraard proberen of ik mensen kan spotten met Gimenez-shirtjes in de Walmart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van moeke gekregen. Die gooide toch nie wegquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan.reisveslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@GGMM Dit onbeschrijfelijk domme everzwijn zal het ook nooit leren.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan.Ik ga geen reisveslagen plaatsen op Fok. Alhoewel ik wellicht een fotootje plaats hier als ik op een leuke plek Feyenoord aan het kijken benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Erg jammer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga geen reisveslagen plaatsen op Fok. Alhoewel ik wellicht een fotootje plaats hier als ik op een leuke plek Feyenoord aan het kijken ben
Je bent een papzakquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van moeke gekregen. Die gooide toch nie weg![]()
Beter schijt op je gezicht dan die snavel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland Het is verstandig dat je niet alle Aziatische gewoontes overneemt!
[ twitter ]
Gewoon NBA topicquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |