Dit had ik al verwacht en verbaasd mij niets.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Je reactie omtrent de Szymanski-saga?
Klopt.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen gingen de topics dacht ik ook het snelste na middernacht.
Mooi was die tijd.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:Knutdeijsbeer
@:Saind
Weet wel dat hij toen een chickie had uit JNG (een modje) maar die was zeker 18 of 19 geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Papte die niet aan met minderjarige users.
Ik sprak kapo vandaag nog. Prima userquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
@:kapiteintje die het over zuurtjes en zoutjes had genot
Toen vormde @Alaphilippe_ , @RensAjacied en ik de VBL SC jongeren crewquote:Op zondag 9 juli 2023 20:43 schreef Oriente het volgende:
Ik vond VBL altijd maar eng eng eng toen ik net op FOK! zat in 2012
Maar was toen ook 16 (lol)
Ik mis kapiGodquote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als hij gehakt at, dat omschreef alsof hij een driesterrenmaaltijd maakte.
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjetquote:Op zondag 9 juli 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen vormde @:Alaphilippe_ , @:rensajacied en ik de VBL SC jongeren crew
Wij hebben hem gemaakt tot de persoon die die is.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn postte hier al toen hij nog op de lagere school zat en hij nog korfbalkampioen werd met Killerjet
voor stylo:quote:Op zondag 9 juli 2023 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo postte een paar jaar geleden wel opeens even. (Nog) niet gesneuveld in Syrië.
Jammer zeg, echt jammer.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sinds ik geen mod meer ben begeef ik me hier helaas wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |