beetje jammer dat ik daar niet meer kan posten dan waren de views 2 keer zo hoog geweest in die topicquote:Op zondag 9 juli 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je Hamilton-topic is al bezig aan het 10e deel.
Niet zo'n fan van het Sinterklaasjournaal en jij?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoi, je mening over Danny Rook graag.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit lijkt me dan ook iets voor kinderen (en debielen).quote:Op zondag 9 juli 2023 18:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van het Sinterklaasjournaal en jij?
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik daar niet meer kan posten dan waren de views 2 keer zo hoog geweest in die topic
JA VRAAG MIJ DAN NIET WIE DANNY ROOK IS!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit lijkt me dan ook iets voor kinderen (en debielen).
DAT VRAAG IK TOCH OOK HELEMAAL NIET!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 19:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
JA VRAAG MIJ DAN NIET WIE DANNY ROOK IS!!!
Dat is beter dan andersom.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een gat in mijn onderbroek.
Een nieuwe kopen, of zonder ondergoed door het leven gaan, keuzes, keuzes, keuzes.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een gat in mijn onderbroek.
Blijkbaar is @fetX niet het type man die graag onderbroeken in zijn hol stopt. Dit vind ik een keuze die je gewoon moet respecteren, ook al is het niet jouw keuze.quote:
Anno 2023 is het toch heel normaal om je eigen keuze bij iemand door zijn strot te duwen?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blijkbaar is @:fetX niet het type man die graag onderbroeken in zijn hol stopt. Dit vind ik een keuze die je gewoon moet respecteren, ook al is het niet jouw keuze.
Hoe is het met je pols makker?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Anno 2023 is het toch heel normaal om je eigen keuze bij iemand door zijn strot te duwen?
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven haddenquote:Op zondag 9 juli 2023 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:Knutdeijsbeer
@:Saind
Hallo maat.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven hadden
@VanHallenquote:Op zondag 9 juli 2023 20:38 schreef Bezsen het volgende:
Toen we nog klassemods hadden
@:DeGuitarist
@:Morpheus2002
@:DonRaja
Toen gingen de topics dacht ik ook het snelste na middernacht.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toen mensen nog geen kinderen, werk en leven hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |