Ze is absoluut populairder in de VS (top 10 had daar pasgeleden vier TS nummers), maar Taylor Swift was vorig jaar de meest gestreamde vrouwelijke artiest in Nederland:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:13 schreef nils_22 het volgende:
Ik vind het wel overhyped hoor, denk dat dat komt omdat Taylor Swift in de VS erg populair is en op TikTok zien mensen dat er buiten stadions zelfs fans verzamelen die er niet in kunnen. Mensen doen er erg dramatisch over, maar in NL is TS niet een mega grote artiest. Anti-Hero kwam op positie 5 in de top 40 en dat was haar hoogste notering ooit, mijn moeder weet nieteens wie het is. Ze heeft hier geen nr 1 hits gehad, Suzan & Freek zijn wat dat betreft populairder zeg maar. Het is geen Michael Jackson die iedereen wel kende. Ik ga wel maar vind het wel "gewoon leuk". Als het niet kon was dat ook goed. Het is ook pas over een jaar, ik heb nog nooit kaartjes gehad voor een concert dat nog zo ver weg is..
Wel maar 2:48 uur, dus er in het concert geknipt?quote:
De film is dan wel erg leuk om te zien hoor!!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik heb onlangs de muziek van Taylor ontdekt en ik hou er van! Tuurlijk kende ik haar al, maar ik had me niet zo verdiept in haar muziek.
En nu baal ik dat ik geen kaarten heb
Ja, ik wil daar wel heen gaan! Kijken of hij nog draait hier. Ik moet wel alleen gaan vrees ik, niemand in mijn omgeving vindt haar leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef Cathmar het volgende:
[..]
De film is dan wel erg leuk om te zien hoor!!
Absoluut niet. Ze heeft zeer zeker een eigen sound gecreëerd. Als je een liedje van Taylor hoort, dan weet je gewoon dat het van haar is.quote:Op donderdag 7 december 2023 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ontzettend 12 in een dozijn nietszeggende vlakke kutmuziek
Wil geen fans beledigen, maar ik vind de ene plaat precies als de andere.quote:Op donderdag 7 december 2023 06:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ze heeft zeer zeker een eigen sound gecreëerd. Als je een liedje van Taylor hoort, dan weet je gewoon dat het van haar is.
Ze heeft nu wel wat touwtjes in eigen handen. Ze heeft de rechten van haar muziek gekocht en heeft diverse liedjes opnieuw opgenomen hoe dat zij het wiltquote:Op donderdag 7 december 2023 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil geen fans beledigen, maar ik vind de ene plaat precies als de andere.
Ze lijkt me heel aardig maar totaal door andere gevormd. Door producers, en managers gevormd.
Tenminste zo kijk ik ernaar, als ik iets op de radio hoor zet ik het af.
Heb het idee als je haar fan bent dat je dan achter alles aanloopt wat Amerikaanse media je voorspiegelen en wat op dat moment “hip” is.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel wat touwtjes in eigen handen. Ze heeft de rechten van haar muziek gekocht en heeft diverse liedjes opnieuw opgenomen hoe dat zij het wiltLaatst heeft ze bijvoorbeeld deze cd opnieuw opgenomen en uitgebracht:
[ afbeelding ]
En Obama, Martin Luther King en Bill Gates…quote:Op donderdag 7 december 2023 07:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu staat ze in een rijtje met Hitler, Stalin en Putin
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Taylor de status heeft die Madonna en Michael Jackson vroeger hadden. Misschien is ze nog wel groter.
Ik bedoel wat betreft populariteit.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Ze heeft niet een iconisch dansje als de Moonwalk, niet een iconische videoclip als Thriller, zo bekend is ze niet
Haha, nee. Madonna heel erg misschien, Michael vooralsnog nog lang niet. Hoe je het ook went of keert, Taylor Swift is een bepaalde doelgroep. Michael (en in mindere mate Madonna) overschreden die doelgroep grotendeels en wist(en) uit elke groep wel mensen te trekken.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Taylor de status heeft die Madonna en Michael Jackson vroeger hadden. Misschien is ze nog wel groter.
Taylor heeft echt geen doelgroep. Ik ben zelf 41 en ik vind haar muziek fijn om naar te horen. Je ziet in haar publiek bij concerten echt van alles en nog wat staan.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Haha, nee. Madonna heel erg misschien, Michael vooralsnog nog lang niet. Hoe je het ook went of keert, Taylor Swift is een bepaalde doelgroep. Michael (en in mindere mate Madonna) overschreden die doelgroep grotendeels en wist(en) uit elke groep wel mensen te trekken.
Maar ze is wel gigantisch verder ja. Doch is het lastig om het aantal streams te vergelijken met de technologie die in de jaren 80-90 aanwezig was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |