Dat is wel knap, ik heb niet het idee dat je het direct merkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 04:50 schreef sturmpie het volgende:
ik ben verslaafd aan 't karakter van de carburateur.
ik kan niet wennen aan de brandstofinjectie, 't is mij iets te robotisch, ik houd van de variabele schuif in de carburateur, en daarom rijd ik bt1100
Gaat goed komen Maziquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:49 schreef Mazikeen het volgende:
Normaal les ik op zaterdag, maar vandaag even gereden rond mij een examentijd van volgende week.
Verkeer is dan toch wel redelijk anders dan op een zaterdag.
Hij zei, als je volgende week hetzelfde rijd als vandaag dan kan er niks mis gaan.
Maar toch nog best wel zenuwachtig. Zaterdag mijn laatste les, en dan voor het examen nog ene uurtje voorrijden.
Zag dat het 2 graden wordNou ja liever dat dan stromende regen, dat had ik met voorrijden voor mijn avb examen,
En niet vergeten bananen te kopen!quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:49 schreef Mazikeen het volgende:
Normaal les ik op zaterdag, maar vandaag even gereden rond mijn examentijd van volgende week.
Verkeer is dan toch wel redelijk anders dan op een zaterdag.
Hij zei, als je volgende week hetzelfde rijd als vandaag dan kan er niks mis gaan.
Maar toch nog best wel zenuwachtig. Zaterdag mijn laatste les, en dan voor het examen nog ene uurtje voorrijden.
Zag dat het 2 graden wordNou ja liever dat dan stromende regen, dat had ik met voorrijden voor mijn avb examen,
Hahahaha ja komt goed. Baal gewoon van het weer. -2 graden. Hoop niet op ijzel of sneeuw. Ik heb gehoord dat het dan waarschijnlijk niet door kan gaanquote:Op donderdag 23 november 2023 16:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En niet vergeten bananen te kopen!
Succes alvast![]()
Oefenen voor das Elefantentreffen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha ja komt goed. Baal gewoon van het weer. -2 graden. Hoop niet op ijzel of sneeuw. Ik heb gehoord dat het dan waarschijnlijk niet door kan gaan
Ook niet als ik het heel lief vraag?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef Mazikeen het volgende:
Nou ben niet van plan om in de winters te gaan rijden als ik mijn rijbewijs heb
neequote:Op vrijdag 24 november 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet als ik het heel lief vraag?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee![]()
april t/m half oktober is prima goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |