Check!quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Choke is voor mensen die zittend plassen
Ook wel een mooie, maar niet geheel mijn smaak.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Kijk eens naar een tracer 700. Beter voor een gevoelige rug vee minder druk op je polsen en niet naked
Alvast veel succes mazquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:57 schreef Mazikeen het volgende:
Dinsdag theorie cursus en theorie examen. Examen voor tweede keer
Donderdag avb examenspannend
Suc7!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:57 schreef Mazikeen het volgende:
Dinsdag theorie cursus en theorie examen. Examen voor tweede keer
Donderdag avb examenspannend
Feli!quote:
Als dat alles is, heb je niks te vrezenquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:23 schreef Mazikeen het volgende:
Net alle oefeningen gedaan en alles ging foutloos. Op 1 oefening na.... vertragingsoefening.
Ja maar toch. Beetje last van examenvrees. Maar goed effe banaantje etenquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat alles is, heb je niks te vrezen
Ach, ik heb morgen ook een examen, dus we zitten in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar toch. Beetje laat van examenvrees. Maar goed effe banaantje eten
Examen voor?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik heb morgen ook een examen, dus we zitten in hetzelfde schuitjeKomt goed!
Examen voor een certificering op het gebied van testenquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Examen voor?
Dan duimen we voor elkaar
Feliquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:08 schreef Mazikeen het volgende:
Geslaagd
Alle 7 oefeningen foutloos! Binnen 10 minuten klaar
Gefeliciteerdquote:
Wel iets om naar uit te kijken!quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:02 schreef Mazikeen het volgende:
AVD examen is ook ingepland.
28 november 2023 om 09:50 uur
Maar als er eerder plek is dan mag ik eerder.
Ja maar ik had gehoopt september ofzoquote:
Weet je wel meteen hoe je in dat weer kan rijden!quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik had gehoopt september ofzo
Vandaag wel ook 30 minuten snelweg gereden. Vond ik wel erg spannend. Zeker in de regen en hagel... en natte bochten
Had het koud en was doorweekt toen ik op de examenlocatie aankwam.
Maar ja was goed doel en op examenlocatie prachtig weer
Ja vond het spannend. Zat best verkrampt want koud. Binnenvoering lagen er nog uit. En had zomerhandschoentjes aan... vind ik fijner met oefeningenquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je wel meteen hoe je in dat weer kan rijden!
Ik heb op mijn Honda ook handvatverwarming. Origineel ook, heerlijk vind ik het.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja vond het spannend. Zat best verkrampt want koud. Binnenvoering lagen er nog uit. En had zomerhandschoentjes aan... vind ik fijner met oefeningen
Ontdekte wel handvatverwarming
Dat was heerlijk
Luxequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Naast handvatverwarming hier ook bipsverwarming
Enige keer dat ik handvatverwarming aan heb gehad tot noch toe is met de proefrit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb op mijn Honda ook handvatverwarming. Origineel ook, heerlijk vind ik het.
Ik rijd soms ook in de winter, dan is het toch best fijnquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Enige keer dat ik handvatverwarming aan heb gehad tot noch toe is met de proefrit.
Pff, dat zou voor mij veel te erg wennen zijn denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Nieuwe spiegeltjes gemonteerd. Straks eens even een testritje om te kijken of ik nog wat zie in deze kleine spiegeltjesHet ziet er in ieder geval beter uit dan de originele MickeyMouse oren
![]()
[ afbeelding ]
Moest er zelf nog wat adapters voor maken want origineel paste ze nietDus even de draaibank aangeslingerd
(Heb ze met een klein drupje Loctite vastgezet, hopelijk geeft dat geen problemen als ze er ooit weer uit moeten)
[ afbeelding ]
Sinds ik hem heb niet echt koud geweest denk ik, en heb wel goede warme handschoenen en handkappen die wat wind tegenhouden dat scheelt misschien ook wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd soms ook in de winter, dan is het toch best fijn
[..]
Pff, dat zou voor mij veel te erg wennen zijn denk ik
Dat kan ook ja. En ja, zo koud is het nog niet geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sinds ik hem heb niet echt koud geweest denk ik, en heb wel goede warme handschoenen en handkappen die wat wind tegenhouden dat scheelt misschien ook wel.
Mijn instructeur zei dat handvatverwarming voor mietjes is, terwijl hij lekker warm in de auto achter me aanreedt omdat het buiten vroorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 07:06 schreef spoilert het volgende:
Heb geen handvatverwarming nodig, de verwarmde jas, broek en handschoenen doen het werk wel
Instructeurs die in een auto zitten tijdens een motor rijles. Dat zijn pas mietjes…quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn instructeur zei dat handvatverwarming voor mietjes is, terwijl hij lekker warm in de auto achter me aanreedt omdat het buiten vroor![]()
Achteraf gezien wel fijn dat ik na een uurtje even kon opwarmen in de auto omdat ik mijn vingers niet meer kon voelen
Het is ook lekker als je onverhoopt in een regenbui terecht komt. verkrampen je handen niet zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Enige keer dat ik handvatverwarming aan heb gehad tot noch toe is met de proefrit.
Was niet structureel, alleen met echt koude dagen. En daarvoor gaf hij de reden dat ik dan na een uurtje kon opwarmen in de auto. Deed tyfus pijn aan mijn poten dat getintelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Instructeurs die in een auto zitten tijdens een motor rijles. Dat zijn pas mietjes…
Een keertje oefenen om een CBR examen te simuleren is nog acceptabel maar als het structureel zou zijn was ik daar per direct weg gegaan als leerling.
Een kennis van mij is zo aangereden door haar instructeur die tijdens de motor rijles in zijn auto erachter reed.
Bonustip:
Effe bij een verkeerslicht je motor in de N trappen en je handen opwarmen aan het motorblok.
..met kunststof handschoenen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:20 schreef CoExist het volgende:
Bonustip:
Effe bij een verkeerslicht je motor in de N trappen en je handen opwarmen aan het motorblok.
Ja zal vast wel een keer fijn zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Het is ook lekker als je onverhoopt in een regenbui terecht komt. verkrampen je handen niet zo.
Dat zijn geen echte instructeurs. De echte motorinstructeurs rijden achter je aan op een motor!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn instructeur zei dat handvatverwarming voor mietjes is, terwijl hij lekker warm in de auto achter me aanreedt omdat het buiten vroor![]()
Achteraf gezien wel fijn dat ik na een uurtje even kon opwarmen in de auto omdat ik mijn vingers niet meer kon voelen
Zoals de mijnequote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte instructeurs. De echte motorinstructeurs rijden achter je aan op een motor!
Vond er ook wel wat van... Maar dat opwarmen in de auto was wel fijn (wilde toch de 2uur volmaken)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte instructeurs. De echte motorinstructeurs rijden achter je aan op een motor!
volgens mij is dat zelfs een vereiste als je knmv erkend instructeur wilt zijn voor zover dat wat waard is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen. Mijn instructeur die liet zich echt door heel weinig tegenhouden. Alleen met examens zat hij in de auto, maar voor de rest was hij vergroeid met zijn motorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is dat zelfs een vereiste als je knmv erkend instructeur wilt zijn voor zover dat wat waard is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |