Totaal belachelijk altijd die gofundme's na dit soort situaties. Het gaat ook altijd om disproportioneel veel geldquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Da GoFundMe loopt nog gewoon dat was niet tegen de wet. Dat is nu ¤1.635.950
Maar als je het objectief bekijkt is hij ook al veroordeeld voor het onderzoek is afgesloten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal belachelijk altijd die gofundme's na dit soort situaties. Het gaat ook altijd om disproportioneel veel geld
1.6 miljoen voor een agent die wel of niet terecht is opgepaktwaar gaat het over
Frankrijk is geen VS.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die ziet de schadevergoeding al binnen komen.
Hoeveel was dat ook alweer bij George Floyd? 27 miljoen, daar zou ik ook wel voor uit bed komen.![]()
5.000.000 verdien ik ook niet op 1 dag.quote:
De vader van Nahel?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Nober het volgende:
Mooi dat de criminele vader zich ook heeft gemeld.
Familie? Waarom heeft die bijna 2 miljoen nodig. Sociale voorzieningen zijn prima in Frankrijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar als je het objectief bekijkt is hij ook al veroordeeld voor het onderzoek is afgesloten.
Dat geld is voor zijn familie en om zijn advocaat te kunnen betalen.
Hoe kom je op 5 miljoen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
5.000.000 verdien ik ook niet op 1 dag.![]()
(...en ik ben zelf ook alleenstaande moeder, dus ik weet hoe goed sommige vaders zich kunnen verstoppen)
...en als het hun uitkomt ineens weer tevoorschijn kunnen komen![]()
Dat zei ik omdat jij zei "het is geen Amerika"quote:
Dat staat bij de GoFundMe aktie zelf maar die had ik hier expres niet neergezet. Die link.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie? Waarom heeft die bijna 2 miljoen nodig. Sociale voorzieningen zijn prima in Frankrijk.
OK. Ik weet niet precies hoe de bedragen in Frankrijk liggen, maar in Nederland krijg je nog geen fractie van dat bedrag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat jij zei "het is geen Amerika"
Toen was ik wat lager gaan zitten. Het is slechts een gok.
Schadevergoedingquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie? Waarom heeft die bijna 2 miljoen nodig. Sociale voorzieningen zijn prima in Frankrijk.
Als zoiets in Nederland zou afspelen had ik ook geld gegeven, dus zo zeker ben ik daar niet van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK. Ik weet niet precies hoe de bedragen in Frankrijk liggen, maar in Nederland krijg je nog geen fractie van dat bedrag.
Dat is niet waarover we het hadden. Het ging om de schadevergoeding die de familie van Nahel krijgt. En ik denk niet dat jij daaraan bij zou willen dragen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als zoiets in Nederland zou afspelen had ik ook geld gegeven, dus zo zeker ben ik daar niet van.
Over een man en zijn familie die hun leven niet meer zeker kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal belachelijk altijd die gofundme's na dit soort situaties. Het gaat ook altijd om disproportioneel veel geld
1.6 miljoen voor een agent die wel of niet terecht is opgepaktwaar gaat het over
https://www.bbc.com/news/world-europe-57055154quote:It was signed by 20 retired generals and more than 1,000 officials of different rank and files in the military, police and gendarmerie who claimed that they cannot remain "indifferent" and "passive spectators" in the current circumstances.
Bericht van 2021, en niet de eerste keer dat het hier gepost wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
20 Oud Generaals schrijven een brief waarin ze waarschuwen dat Frankrijk afstevent op een burgeroorlog.
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-57055154
De datum staat gewoon boven het artikel ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Bericht van 2021, en niet de eerste keer dat het hier gepost wordt.
Godver wat heeft die een irritant krasserige stem zeg, bijna niet te verstaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 01:13 schreef Politicoloog het volgende:
Vanaf 10:44, RFK over de rellen in Frankrijk, deels complotgekkie
is een ziektequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Godver wat heeft die een irritant krasserige stem zeg, bijna niet te verstaan.
Daardoor zal hij denk ik uiteindelijk geen president van de VS worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:47 schreef Hathor het volgende:
Godver wat heeft die een irritant krasserige stem zeg, bijna niet te verstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |